puolielämä ja Musta Raamattu

uskonratkaisu1111111111

Tuttavapiirissäsi tai naapurustossasi saattaa elää noita, joka elää puolielämää. Hän ei voi pelastua, sillä joka ottaa puoliselämän hengen itseensä, pilkkaa Pyhää henkeä. Hän ei välttämättä edes itse tiedä olevansa kirottu. Myös sinä saatat elää puolielämää. Voit halutessasi testata sen yhdellä keinolla.

Jos Raamatun sivut tuntuvat nestemäisiltä ja sen sanat väreilevät kuin vedenpinta kun niihin yrittää tarkentaa katseensa, niin elät puolielämää ja et pysty lukemaan Sanaa. Kiroileminen kutsuu puolielämän kirousta sillä kaikki kirosanat pohjaavat vanhoihin Musta Raamatun loitsuihin.

Musta Raamattu kirjoitettiin tuhansia vuosia sitten ja se taiottiin näkymättömäksi heti sen jälkeen. Mustia Raamattuja saattaa olla siis missä tahansa ja ne kutsuvat kirouksen henkiä luokseen ja kuiskivat ihmisille kirouksia kun he nukkuvat. Kotonasi saattaa siis olla näkymätön musta Raamattu joka opettaa sinua ja lapsiasi kiroilemaan ja kun te alatte kiroilemaan, niin kutsutte kirousloitsuillanne puolielämän hengen itseenne.

Vain rukous ja kodin siunaaminen voivat poistaa Mustan Raamatun kodistasi.

34

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jos Raamatun sivut tuntuvat nestemäisiltä ja sen sanat väreilevät kuin vedenpinta kun niihin yrittää tarkentaa katseensa, niin elät puolielämää ja et pysty lukemaan Sanaa."


      Kannattaisi vähän pitää silmällä mitä sieniä menee syksyn jäljiltä naukkimaan.



      "Musta Raamattu kirjoitettiin tuhansia vuosia sitten ja se taiottiin näkymättömäksi heti sen jälkeen. Mustia Raamattuja saattaa olla siis missä tahansa ja ne kutsuvat kirouksen henkiä luokseen ja kuiskivat ihmisille kirouksia kun he nukkuvat. Kotonasi saattaa siis olla näkymätön musta Raamattu joka opettaa sinua ja lapsiasi kiroilemaan ja kun te alatte kiroilemaan, niin kutsutte kirousloitsuillanne puolielämän hengen itseenne."



      Kirjoitusasusta päätelleen se on kylläkin kirjoitettu 1800-luvulla. Jolloin Mustat Raamatut ynnä muu hömppätaikakirjallisuus sekä uusromanttinen kauhukirjallisuus elivät kulta-aikaa.

      Eikä opus kylläkään ole näkymätön, itse ostin oman opukseni vuonna nappi ja lanka Stockmannin kirjaosastolta.

      "Vain rukous ja kodin siunaaminen voivat poistaa Mustan Raamatun kodistasi."

      Täytyy siinä kyllä papilla olla jo melkoiset manat käytössä jos saa esineitä katoamaan pelkästä siunaamisen voimasta.

      • uskonratkaisu1111111111

        "Kirjoitusasusta päätelleen se on kylläkin kirjoitettu 1800-luvulla. "

        Puhut varmaankin siitä norjalaisesta Mustasta Raamatusta, joka on kirjoitettu tuhansia vuosia vanhan israelilaisen Mustan Raamatun innoittamana. Israelilainen noita kirjoitti kyseisen Raamatun Saatanan noitumana ja taikoi sen näkymättömäksi.


      • En vaan Saksalaisesta.


      • uskosokeaaluuloa
        uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

        "Kirjoitusasusta päätelleen se on kylläkin kirjoitettu 1800-luvulla. "

        Puhut varmaankin siitä norjalaisesta Mustasta Raamatusta, joka on kirjoitettu tuhansia vuosia vanhan israelilaisen Mustan Raamatun innoittamana. Israelilainen noita kirjoitti kyseisen Raamatun Saatanan noitumana ja taikoi sen näkymättömäksi.

        Miten hassu yhteensattuma että uskovien kaikki todisteet ovatkin aina näkymättömiä. Normaalien tervejärkisten todisteet taas kaikkien nähtävissä.


      • uskonratkaisu1111111111
        uskosokeaaluuloa kirjoitti:

        Miten hassu yhteensattuma että uskovien kaikki todisteet ovatkin aina näkymättömiä. Normaalien tervejärkisten todisteet taas kaikkien nähtävissä.

        Musta Raamattu ei oo mikään todiste mihinkään. Miksi niin kuvittelet? Saanko kysyä yhden asian: Oletko syntynyt noin tyhmäksi vai opettiko joku saastainen henki sinua. Vastaa heti.


      • uskonratkaisu1111111111
        uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

        Musta Raamattu ei oo mikään todiste mihinkään. Miksi niin kuvittelet? Saanko kysyä yhden asian: Oletko syntynyt noin tyhmäksi vai opettiko joku saastainen henki sinua. Vastaa heti.

        Jos synnyit tyhmäksi, niin pyydä Jumalalta viisautta, niin hän antaa sitä. Ja jos taas henki on opettanut sinua niin pyydä jotakuta jolla on Pyhä henki ajamaan se ulos sinusta. Ole siunattu!


    • mobutu-sese-seko

      Uskonratkaisu taitaa olla sekoamassa lopullisesti. Kunhan ei kohtapuoliin virittele nuotiota jonkun kidnappaamansa punkkaritytön jalkojen juureen.

      • uskonratkaisu1111111111

        "60 Ja Aaronille syntyi Naadab ja Abihu, Eleasar ja Iitamar.
        61 Mutta Naadab ja Abihu kuolivat, kun toivat vierasta tulta Herran eteen. "


        "10 Ja Aabraham ojensi kätensä ja tarttui veitseen teurastaakseen poikansa.
        11 Silloin Herran enkeli huusi hänelle taivaasta sanoen: "Aabraham, Aabraham!" Hän vastasi: "Tässä olen".
        12 Niin hän sanoi: "Älä satuta kättäsi poikaan äläkä tee hänelle mitään, sillä nyt minä tiedän, että sinä pelkäät Jumalaa, kun et kieltänyt minulta ainokaista poikaasi". "


        KAtso nyt mobutu mihin sun ymmärtämätön asentees johdattaa sua. Sä ite murhaat ajatuksissas kun puhut tollasta. Tee parannus. oo siunattu rakas ystävä.


      • mobutu-sese-seko

        Minäkö murhaan ajatuksissani, kun pelkään sinun sekopäänä vielä murhaavan jonkun, ellet hakeudu äkkiä hoitoon? Olet ihan oikeasti sekaisin kuin seinäluuta.


      • uskonratkaisu1111111111
        mobutu-sese-seko kirjoitti:

        Minäkö murhaan ajatuksissani, kun pelkään sinun sekopäänä vielä murhaavan jonkun, ellet hakeudu äkkiä hoitoon? Olet ihan oikeasti sekaisin kuin seinäluuta.

        Okei, selitin asian siis epäselvästi. Hyvä on, selitän sen nyt tarkemmin.

        Katso mitä Naabadille ja Abidulle kävi. He kuolivat. Jaa, miksikö he kuolivat? He kuolivat koska tekivät mitä sinä sanot olevan olemassa. He siis tekivät mitä tekivät jotta se mitä nyt sanot, saisi kohteen julistamallee valheelleen. Raamattuun on kirjattu kaikki ihmisten tulevat ja menneet yritykset korottautua Jumalan yläpuolelle. Älä siis turhaan vastustele vaan tee parannus.

        Katso mitä Aabraham teki. Hän ei uhrannut punkkarityttöä vaan Jeesus uhrasi kaikki maailman punkkari tytöt jotka seuraavat häntä. Hän on uuden liiton ylipappi, ymmärrätkö?

        Ole siunattu, rakas ystäväni.


      • Kalju_Pitkätukka

        Kyllä menee koko ajan kahelimmaksi teksti. Tunsin minäkin joskus hepun, joka vaahtosi mustasta raamatusta. Hänkin oli uskonnosta seonnut, eikä ikinä ollut nähnytkään ko. kirjaa. Sain joskus vähän alle kolmikymppisenä käsiini ko. surkeasti suomennetun loitsukokoelman. Mystiikka sen ympäriltä karisi(olin tuolloin vielä uskovainen), eihän tätä voi ottaa vakavasti kuin keskenkavuinen tai henkisesti häiriintynyt.


      • mobutu-sese-seko

        Tuollaisia kirjoittelee täysin sekaisin oleva hullu. Hourulan suljettu osasto on sinunlaiselle oikea paikka. Ja VAHVA rauhoittava lääkitys.


      • Kalju_Pitkätukka
        uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

        Okei, selitin asian siis epäselvästi. Hyvä on, selitän sen nyt tarkemmin.

        Katso mitä Naabadille ja Abidulle kävi. He kuolivat. Jaa, miksikö he kuolivat? He kuolivat koska tekivät mitä sinä sanot olevan olemassa. He siis tekivät mitä tekivät jotta se mitä nyt sanot, saisi kohteen julistamallee valheelleen. Raamattuun on kirjattu kaikki ihmisten tulevat ja menneet yritykset korottautua Jumalan yläpuolelle. Älä siis turhaan vastustele vaan tee parannus.

        Katso mitä Aabraham teki. Hän ei uhrannut punkkarityttöä vaan Jeesus uhrasi kaikki maailman punkkari tytöt jotka seuraavat häntä. Hän on uuden liiton ylipappi, ymmärrätkö?

        Ole siunattu, rakas ystäväni.

        Mistä sait päähäsi jutut näkymättömästä mustasta raamatusta? Keksitkö itse, vai saarnataanko jossain seurakunnassa noin himmeätä tekstiä?
        No, ei "porareikä helvettiin" juuri tuosta huonommaksi jää...


      • uskonratkaisu1111111111
        mobutu-sese-seko kirjoitti:

        Tuollaisia kirjoittelee täysin sekaisin oleva hullu. Hourulan suljettu osasto on sinunlaiselle oikea paikka. Ja VAHVA rauhoittava lääkitys.

        Älä sano mua hulluks. Tää on kuule ihan Raamatusta eikä kukaan joka kiistää nää asiat voi pelastua. Mä oon terve ku pukki henkisesti ja fyysisesti. Sinäkö onneton täällä määräät kuka laitetaan hourulaan? Oo siunattu rakas ystävä.


      • uskonratkaisu1111111111
        Kalju_Pitkätukka kirjoitti:

        Mistä sait päähäsi jutut näkymättömästä mustasta raamatusta? Keksitkö itse, vai saarnataanko jossain seurakunnassa noin himmeätä tekstiä?
        No, ei "porareikä helvettiin" juuri tuosta huonommaksi jää...

        Pyhä henki opettaa varomaan kaikkea pimeyttä ja sitä kautta oon oppinu, että ihmiselle voidaan opettaa loitsut vaan lukemalla ne hänelle kun hän nukkuu tai on muuten tilassa jossa vireystila on alhainen. Ja jotta ne voidaan puhua ihmiselle ilman että henki varsinasesti aiheuttaa tuntemuksia, niitä ei voi saastaisen hengen kautta antaa vaan kirja itse lukee ne ihmiselle itsestään. ja koska kirjaa ei näy, mutta se vaikuttaa, ja vaikuttaa vieläpä monessa paikassa samanaikaisesti, on niitä oltava monta ja ne ovat kaikki näkymättömiä.


      • mobutu-sese-seko
        uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

        Älä sano mua hulluks. Tää on kuule ihan Raamatusta eikä kukaan joka kiistää nää asiat voi pelastua. Mä oon terve ku pukki henkisesti ja fyysisesti. Sinäkö onneton täällä määräät kuka laitetaan hourulaan? Oo siunattu rakas ystävä.

        Hulluhan sinä uskonratkaisu olet. Sekaisin kuin seinäkello. Päästäsi vialla. Mielisairas. Tuollaiset ei yleensä tajua tilaansa, vaan luulevat olevansa viisaita, luulevat omaavansa salattua tietämystä, mitä muilla ei ole. Oireesi ovat tosi pahat ja toivottavasti ne huomataan pian ja sinut passitetaan loppuelämäsi ajaksi suljetulle. Se on sinulle itsellesikin parasta.


      • uskonratkaisu1111111111
        mobutu-sese-seko kirjoitti:

        Hulluhan sinä uskonratkaisu olet. Sekaisin kuin seinäkello. Päästäsi vialla. Mielisairas. Tuollaiset ei yleensä tajua tilaansa, vaan luulevat olevansa viisaita, luulevat omaavansa salattua tietämystä, mitä muilla ei ole. Oireesi ovat tosi pahat ja toivottavasti ne huomataan pian ja sinut passitetaan loppuelämäsi ajaksi suljetulle. Se on sinulle itsellesikin parasta.

        Kuulehan nyt arvon mobutu, Minulla ei ole minkäänlaista salaista tietämystä vaan kaikki tietoni on siinä että Jeesus on Herra. Älä mystifisoi minua. Olen vain ihminen vaikka se mitä sanon onkin Jumalasta koska Raamatun sanassa on voima muuttaa sinua sisältäpäin ja siksi puhut minulle sekavia. Sinä ole ihana kuin kaurapuuro jossa on mustikoita kesäisenä mökkiaamuna. Ole siunattu rakas ystäväni


      • mobutu-sese-seko

        Eihän sinulla olekaan vaan kuvittelet jonkun jumalan pyhänhengen opettavan sinulle vaikkapa niistä loitsuista, joista hourailet sekavassa päässäsi. Hulluuttasi sinä onneton raukka et edes tajua vaan sekoilet pyhästähengestä, joka on kuvittelua.


      • uskonratkaisu1111111111
        mobutu-sese-seko kirjoitti:

        Eihän sinulla olekaan vaan kuvittelet jonkun jumalan pyhänhengen opettavan sinulle vaikkapa niistä loitsuista, joista hourailet sekavassa päässäsi. Hulluuttasi sinä onneton raukka et edes tajua vaan sekoilet pyhästähengestä, joka on kuvittelua.

        Se on sun mielipitees mutta oot kyllä ihan väärässä tässä asiassa.


    • AtteAteisti

      Jos et ymmärtänyt äskeistä, olet Saatanan vallassa.

      Ainoa keino puhdistautua on etsi musta kana, jonka pyrstösulat ovat valkeat, ja uhrata se Saatanalle.

      Jos et löydä tällaista kanaa (kaupunkioloissa hankalaa), voit kokeilla myös pakastebroileria.

      • uskonratkaisu1111111111

        "60 Ja Aaronille syntyi Naadab ja Abihu, Eleasar ja Iitamar.
        61 Mutta Naadab ja Abihu kuolivat, kun toivat vierasta tulta Herran eteen. "



        "10 Ja Aabraham ojensi kätensä ja tarttui veitseen teurastaakseen poikansa.
        11 Silloin Herran enkeli huusi hänelle taivaasta sanoen: "Aabraham, Aabraham!" Hän vastasi: "Tässä olen".
        12 Niin hän sanoi: "Älä satuta kättäsi poikaan äläkä tee hänelle mitään, sillä nyt minä tiedän, että sinä pelkäät Jumalaa, kun et kieltänyt minulta ainokaista poikaasi". "


        KAtso nyt mobutu mihin sun ymmärtämätön asentees johdattaa sua. Sä ite murhaat ajatuksissas kun puhut tollasta. Tee parannus. oo siunattu rakas ystävä.


    • mietin.vain.tässä

      Onkohan puolielämä tyypillisesti sellainen, josta puuttuu edestä sana suku?

    • menekirjastoon

      Tuntuu todella siltä, ettei Sinulla taida olla muuta harrastetta, kuin heitellä palstaan joutavanpäiväisiä kirjoitelmia.
      Katso kuntasi info-sivulta jos sieltä löytysi jotain Sinulle sopivaa.

      • uskonratkaisu1111111111

        Pallhien nuuskiminen on harrastuksista Raamatullisin, ja jota ei kielletä paheena Raamatussa!


    • A.Teisti

      Minäkin olen lukenut, no täytyy myöntää: selannut läpi Mustan raamatun ja olipahan vain maailman tylsin kirja, vielä tylsempi kuin Raamattu, Oikeastaan ihmetyttää, miksi joku edes jaksaa vouhottaa koko opuksesta. Jos jotenkin yrittäisin kuvailla kirjaa, sanoisin lyhyesti: täydellistä p*skaa...

      • uskonratkaisu1111111111

        "Jos jotenkin yrittäisin kuvailla kirjaa, sanoisin lyhyesti: täydellistä p*skaa..."

        Halluluja, nyt löytyi yhteinen sävel meille. En kyllä itse ole kirjaa lukenut enkä lue, mutta olen täysin samaa mieltä!

        Kiitos sinusta Jeesukselle, totisesti!


      • uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

        "Jos jotenkin yrittäisin kuvailla kirjaa, sanoisin lyhyesti: täydellistä p*skaa..."

        Halluluja, nyt löytyi yhteinen sävel meille. En kyllä itse ole kirjaa lukenut enkä lue, mutta olen täysin samaa mieltä!

        Kiitos sinusta Jeesukselle, totisesti!

        Miten ihmeessä sitä voisikaan lukea, jos juutalainen noita taikoi sen Saatanan avaulla näkymättömäksi.
        Jos tuollaiset jutut alkavat hallita elämääsi, on aika kääntyä mielenterveysammattilaisten puoleen, kuten joku jo ehdottikin. Ajattelusi on kaukana reaalimaailmasta.


      • uskonratkaisu1111111111
        agnoskepo kirjoitti:

        Miten ihmeessä sitä voisikaan lukea, jos juutalainen noita taikoi sen Saatanan avaulla näkymättömäksi.
        Jos tuollaiset jutut alkavat hallita elämääsi, on aika kääntyä mielenterveysammattilaisten puoleen, kuten joku jo ehdottikin. Ajattelusi on kaukana reaalimaailmasta.

        norjalainen versio kirjasta on näkyvä ja yhtä vaarallinen kuin alkuperäinen.


      • uskonratkaisu1111111111
        agnoskepo kirjoitti:

        Miten ihmeessä sitä voisikaan lukea, jos juutalainen noita taikoi sen Saatanan avaulla näkymättömäksi.
        Jos tuollaiset jutut alkavat hallita elämääsi, on aika kääntyä mielenterveysammattilaisten puoleen, kuten joku jo ehdottikin. Ajattelusi on kaukana reaalimaailmasta.

        Ja mun elämää hallitsee yksin JEesus. Musta raamattu hallitsee vain jumalattomien elämää eivätkä edes tiedä sitä vaikka ovat monet jo puolielämän hengessä. Kokeile sinä lukea raamattua. Näetkö enää sanoja ja tunnetko sivut vai onko se nestettä sinulle sinä onneton!! etkö nyt käsitä että Jeesus tulee pian...


      • uskonratkaisu1111111111
        agnoskepo kirjoitti:

        Miten ihmeessä sitä voisikaan lukea, jos juutalainen noita taikoi sen Saatanan avaulla näkymättömäksi.
        Jos tuollaiset jutut alkavat hallita elämääsi, on aika kääntyä mielenterveysammattilaisten puoleen, kuten joku jo ehdottikin. Ajattelusi on kaukana reaalimaailmasta.

        Ole siunattu rakas ystävä


      • uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

        Ole siunattu rakas ystävä

        Ystäväksi ei ilmoittauduta. Ystävät sentään voi valita. En kaipaa sen paremmin ystävyyttäsi kuin siunauksiasikaan.
        Yleensä en käytä kenestäkään tällaista kieltä, mutta epäilen vahvasti, että olet sairas. Maailmankuvasi on pahasti harhainen.


      • uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

        Ja mun elämää hallitsee yksin JEesus. Musta raamattu hallitsee vain jumalattomien elämää eivätkä edes tiedä sitä vaikka ovat monet jo puolielämän hengessä. Kokeile sinä lukea raamattua. Näetkö enää sanoja ja tunnetko sivut vai onko se nestettä sinulle sinä onneton!! etkö nyt käsitä että Jeesus tulee pian...

        Luin ensin Bibliaa, mutta voi kauhistus, se olikin musta se Biblia. Myös kaksi kirkkoraamatun edellisen käännöksen Raamattua olivat mustia. Onneksi Suuri väriraamattu oli tummansininen. Kaikkia pystyn kyllä lukemaan, eikä sivutkaan valuneet ja hyvä niin. Sen verran on noita Raamattujakin hyllyssä, että jos niiden sivut muuttuisivat nesteeksi, niin uusi laminaatti voisi tuhoutua.

        Jos et ole pelle, olet mieletäsi sairas. Ja tämä kommentti ei ole mikään herja. En pilaile niin vakavilla asioilla.


    • a----a

      Toivottavasti en koskaan sekoa niin pahoin että alan suoltamaan tuollaista hevonpaskaa tosissani. Entistä enemmän ihmetyttää se, että tällaista aivotonta taikauskoista höpönlöröä suoltamallako te onnettomat lahkovarajeesukset kuvittelenne saavanne jonkun käännytettyä kannallenne?

    • DRHouse

      Niin. Ne mooseksen kirjat joita raamattuun ei otettu ovat se musta raaamattu. Noidat sun muut satuolennot eivät pahemmin pelota, eikä niihin kyllä tervejärkinen usko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      242
      3496
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      65
      1312
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      38
      1034
    4. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1031
    5. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      67
      1016
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      980
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      779
    8. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      758
    9. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      745
    10. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      354
      732
    Aihe