Oletko tyytymätön KSS:n kertakorvaukseen

metsänomistajaa

Minulle on tarjottu 200€ kertakorvausta sähkölinjan vuokrasta. Aiemmin linjasta on maksettu vuosittainen 50€, korvaus mutta nyt se maksettaisiin kertakorvauksena. En ole tyytyväinen tähän ratkaisuun enkä aio suostua asiaan. Onko kenelläkään sama asia ajankohtainen. Jos löytyisi useita asianomistajia olisi helpompi ajaa asiaa eteenpäin. Myös kaikki asiaan liittyvät ajatukset puolesta ja vastaan kinnostavat minua. S-osoitteeni [email protected].

14

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lpoiy

      Korvaukset pois kokonaan

      • nepotismi

        Koilis-satakunnan sähkön henkilöstö voisi pidättäytyä kommenteista.


    • vesakoivu

      Joo ei mitään korvauksia ja kaataa puut linjojen varsilta niin kaukaa et ei ylety
      linjan päälle.

      • Mannerhein

        Ei sitten saatu kaikkia punikkeja marssitettua hiekkamontulle kun se aika oli.


    • parempaakäyttöarahalle

      Joo, korvaukset pois. Päinvastoin maanomistaja maksakoon siitä, että saa linjan mailleen. Ja sitten tuo summa jaetaan virtolaisten tehdastyöläisten kesken lisäpoonuksena.

      • Tuppukylä

        Onko Virroilla yhtäkään tehdasta??? Mielestäni ne ovat nyrkkipajoja jotka toimivat EU tuilla.


    • Mengel

      Kepulaiset menköön tukiaisia ja muita sossuetuja kyttään

    • ahnesikaoot

      mun mielestä saisit itse maksaa et linjoja pidetään auki

    • kuurua

      Kyllä pian saatte korvausta maahanmuuttajien kanssa et älä nyt hermoile.
      Käyppä sossussa metsänomistaja.

    • vainiintaas

      Mamuprovo iski taas. Näköjään joka ketjuun saa jotenkin liitettyä maahanmuuttajat, vaikka äkkiä luulisi, että niillä ei juurikaan ole tekemistä sähkölinjan vuokran kanssa...

    • mistääneivälitetä

      En ole tyytyväinen paikallislehteen. Tein taannoin jutun lämmitysjohtojen oikein käyttämisestä ja lähetin toimitukseen joka ei julkaissut juttuani. olis ollut nyt hyvin ajankohtainen uutinen

    • paskavesiä

      Mikä helevetin lämmitysjohto äijä sinä olet? Kait ne nyt osaa lämmittää ilman sinun viisauksias. Otappa kaljanteria taas ja hk-sinistä kyllä jämpti on niin.

    • Läpivaanmenivät

      Sähköyhtiö upotti mun tontille 60 metriä maakaapelia ja sain siitä kertakorvauksena 13 € . Eikös ole aikas ruhtinaallinen korvausa Elenia Fattenfalilta.

    • masaksi

      Jotkut ne elää perin yksinkertaista elämää, jos joku lämmitysjohto on suurikin ongelma. Oletko itse kokeillut sanoa sille henkilölle asiasta asiallisesti. Vai onko asiallinen puhe mahdoton vaatimus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1828
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1261
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1174
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      10
      980
    Aihe