Minulle on tarjottu 200€ kertakorvausta sähkölinjan vuokrasta. Aiemmin linjasta on maksettu vuosittainen 50€, korvaus mutta nyt se maksettaisiin kertakorvauksena. En ole tyytyväinen tähän ratkaisuun enkä aio suostua asiaan. Onko kenelläkään sama asia ajankohtainen. Jos löytyisi useita asianomistajia olisi helpompi ajaa asiaa eteenpäin. Myös kaikki asiaan liittyvät ajatukset puolesta ja vastaan kinnostavat minua. S-osoitteeni [email protected].
Oletko tyytymätön KSS:n kertakorvaukseen
14
156
Vastaukset
- Lpoiy
Korvaukset pois kokonaan
- nepotismi
Koilis-satakunnan sähkön henkilöstö voisi pidättäytyä kommenteista.
- vesakoivu
Joo ei mitään korvauksia ja kaataa puut linjojen varsilta niin kaukaa et ei ylety
linjan päälle.- Mannerhein
Ei sitten saatu kaikkia punikkeja marssitettua hiekkamontulle kun se aika oli.
- parempaakäyttöarahalle
Joo, korvaukset pois. Päinvastoin maanomistaja maksakoon siitä, että saa linjan mailleen. Ja sitten tuo summa jaetaan virtolaisten tehdastyöläisten kesken lisäpoonuksena.
- Tuppukylä
Onko Virroilla yhtäkään tehdasta??? Mielestäni ne ovat nyrkkipajoja jotka toimivat EU tuilla.
- Mengel
Kepulaiset menköön tukiaisia ja muita sossuetuja kyttään
- ahnesikaoot
mun mielestä saisit itse maksaa et linjoja pidetään auki
- kuurua
Kyllä pian saatte korvausta maahanmuuttajien kanssa et älä nyt hermoile.
Käyppä sossussa metsänomistaja. - vainiintaas
Mamuprovo iski taas. Näköjään joka ketjuun saa jotenkin liitettyä maahanmuuttajat, vaikka äkkiä luulisi, että niillä ei juurikaan ole tekemistä sähkölinjan vuokran kanssa...
- mistääneivälitetä
En ole tyytyväinen paikallislehteen. Tein taannoin jutun lämmitysjohtojen oikein käyttämisestä ja lähetin toimitukseen joka ei julkaissut juttuani. olis ollut nyt hyvin ajankohtainen uutinen
- paskavesiä
Mikä helevetin lämmitysjohto äijä sinä olet? Kait ne nyt osaa lämmittää ilman sinun viisauksias. Otappa kaljanteria taas ja hk-sinistä kyllä jämpti on niin.
- Läpivaanmenivät
Sähköyhtiö upotti mun tontille 60 metriä maakaapelia ja sain siitä kertakorvauksena 13 € . Eikös ole aikas ruhtinaallinen korvausa Elenia Fattenfalilta.
- masaksi
Jotkut ne elää perin yksinkertaista elämää, jos joku lämmitysjohto on suurikin ongelma. Oletko itse kokeillut sanoa sille henkilölle asiasta asiallisesti. Vai onko asiallinen puhe mahdoton vaatimus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817517
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883429- 572375
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691522Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028