Rakennushankkeita Senäjoella

Bot23

Onko Seinäjoella rakennushankkeita menossa?

15

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sielähän on asuntomessut, johon tuun ränniä asentohon.

• gagagagagalalalal

On juu, n 1000 hengen moskeija on tulossa keskelle toria ja koraanikoulu kasperiin.

• hpååiiuuu

Tää oli hyvä !

Sait mut nauraan.

• kkjh

Ei täällä mitään ole, on vain ajankysymys koska joku neljästä suuresta rakennusfirmasta laittaa lapun luukulle.

• tietooo

Mikä niistä neljästä?

• Kauhavalaane

Seinäjoki on konkurssikypsä!

• natsiheka

mihin ne kaikki seinäjoen pubeja rahoittavat virolaiset rakennusmiehet,putkiasentajat ym..sitten joutuu kun työt loppuu? väki vähenee heti 1000hlö....

• eestoonia

Virolaiset ei tuo euroakaan Seinäjoen pubeihin vaan juo omia viinojaan porukalla kämpillään tai pakettiautoissaan. Kaikki rahat viedään kotiin jossa niillä saa paljon enemmän kaikkea.

• hansteri

Niin tai rakennettavan kerrostalon autotallissa, missä tämä iso ja tunnettu rakennusfirma niitä majoittaa.

• tietooo

Mikä Firma siis on kyseessä? Kertokaa ihmeessä.

• RahhooLöytyy

Muistakaa se sairaalan uusi jättimainen laajennus jota parhaillaan tehdään. Taitaa olla maailman suurimpia rakennuksia. Pari vuotta sitten saatiin valmiiksi Y-talo jossa 3500 huonetta ja jotka enimmäkseen edelleen tyhjillään. Nyt rakennetaan uutta vieläkin suurempaa rakennusta. Jää diktaattori Ceaucescun palatsi Romaniassa ja USAn Pentagonkin kakkosiksi yhdessäkin kun Seinäjoelle valmistuu maailman suurin rakennus.

• yyyyyhyyyy

P-baari tulossa Tammikuus!

• Juupjuupw

Kylälle tulos 10 krs kerrostalo, kutojankadulle tulossa luxus vanhainkoti, maijalan tiloihin tulossa kerrostalo ja jouppiin yit:llä tulossa cittaria vatapäätä kuusitoista kerrostaloa. Tosin yhtä kahta kerralla, kuhan saa ensi nuitten kahden talon kämpät myytyä mikkä jo siinä melkein valmiina... Nii ja areenan laajennus tulossa, tulee 2/3 lisää tilaa... Kyllä täällä rakennetaan...

• sjokionkuollu

Ei sitte mitään. Kaikki keskittyy nyt Kauhavalle. Varsinkin kun tuli tuo ohitustie joka vei kaikki asiakkaat kaupoista, Kauhavalle nekin tietysti.

• mixi

Hassua että kaupunkiin missä ei ole MINKÄÄN näköistä teollisuutta rakennetaan näin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2156
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1547
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1014
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      922
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe