Mutt antaisiko kukaan suomalainen matulle töitä vaikkapa illaksi kaitsemaan omaa lastaan?
Kumpi parempi? Matu vai vastarintaliikkeen patriootti?
Kumman huosta on perempi ja turvallisempi????
matut töihin
11
87
Vastaukset
- pohjaanasti
Parikymppiset matupojat paimentaisi mielellään perheen tytärtä, etenkin jos ikää on noin 10 vuotta !!
En ymmärrä miksi nää vihreät ja vasemmistolaiset eivät työllistä näitä miehiä tällä saralla. Varmasti osaisivat kaitsea lasta yms.
- dfgkjhkhj
Miklo kirjoitti:
En ymmärrä miksi nää vihreät ja vasemmistolaiset eivät työllistä näitä miehiä tällä saralla. Varmasti osaisivat kaitsea lasta yms.
Onko Sipilällä sopivan ikäisiä tyttäriä? Matu varmasti "kaitsisi" mielellään.
Mikäs vastarintaliikkeen patrioottisessa miehessä olisi lastenkaitsennan suhteen edes kyseenalaista?
- dfgkjhkhj
Saisiko saman ihan suomeksi?
Niin, että kun tuolla on kysymysasettelu, että ikäänkuin kumpi olisi pahempi matu vai vastarintaliikeen patriootti. Niin mikäs ongelma olisi muka vastarintaliieen patriootissa lastenkaitsijana?
- dfgkjhkhj
Miklo kirjoitti:
Niin, että kun tuolla on kysymysasettelu, että ikäänkuin kumpi olisi pahempi matu vai vastarintaliikeen patriootti. Niin mikäs ongelma olisi muka vastarintaliieen patriootissa lastenkaitsijana?
Siitä en tiedä kun en tunne heitä, mutta ottaisitko minut kaitsemaan lastasi? Olen noin kolmekymppinen mies, olen isänmaallinen ja olen jopa reserviläisliiton jäsen.
Lapsista minulla ei valitettavasti ole omakohtaista kokemusta kun en ole niitä itse saanut mutta pidän kyllä terveellä tavalla lapsista. Ottaisin. Jos sinut tuntisin. Tuntemattomia en. Kuulostat ajatuksiltasi ehkä smanlaiselta kuin minä. Minulla ei ole lapsia. Mutta ei kukaan ottaisi varmaan kumpaakaan, koska aina on kumminkin nuoria naisia lapsenkaitsijoiksi, mutta asettelu ole matu vai patriootti niin ehdottomasti patriootti!!:)
- yukyuikyk
Kuinka paljon varastetaan tavaraa siinä vaiheessa työpaikalta.
- hoitaahoivaa
Tuu tuu tupakkii rulla,mihin saa matu sinuun tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841602
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680