Mutt antaisiko kukaan suomalainen matulle töitä vaikkapa illaksi kaitsemaan omaa lastaan?
Kumpi parempi? Matu vai vastarintaliikkeen patriootti?
Kumman huosta on perempi ja turvallisempi????
matut töihin
11
81
Vastaukset
- pohjaanasti
Parikymppiset matupojat paimentaisi mielellään perheen tytärtä, etenkin jos ikää on noin 10 vuotta !!
En ymmärrä miksi nää vihreät ja vasemmistolaiset eivät työllistä näitä miehiä tällä saralla. Varmasti osaisivat kaitsea lasta yms.
- dfgkjhkhj
Miklo kirjoitti:
En ymmärrä miksi nää vihreät ja vasemmistolaiset eivät työllistä näitä miehiä tällä saralla. Varmasti osaisivat kaitsea lasta yms.
Onko Sipilällä sopivan ikäisiä tyttäriä? Matu varmasti "kaitsisi" mielellään.
Mikäs vastarintaliikkeen patrioottisessa miehessä olisi lastenkaitsennan suhteen edes kyseenalaista?
- dfgkjhkhj
Saisiko saman ihan suomeksi?
Niin, että kun tuolla on kysymysasettelu, että ikäänkuin kumpi olisi pahempi matu vai vastarintaliikeen patriootti. Niin mikäs ongelma olisi muka vastarintaliieen patriootissa lastenkaitsijana?
- dfgkjhkhj
Miklo kirjoitti:
Niin, että kun tuolla on kysymysasettelu, että ikäänkuin kumpi olisi pahempi matu vai vastarintaliikeen patriootti. Niin mikäs ongelma olisi muka vastarintaliieen patriootissa lastenkaitsijana?
Siitä en tiedä kun en tunne heitä, mutta ottaisitko minut kaitsemaan lastasi? Olen noin kolmekymppinen mies, olen isänmaallinen ja olen jopa reserviläisliiton jäsen.
Lapsista minulla ei valitettavasti ole omakohtaista kokemusta kun en ole niitä itse saanut mutta pidän kyllä terveellä tavalla lapsista. Ottaisin. Jos sinut tuntisin. Tuntemattomia en. Kuulostat ajatuksiltasi ehkä smanlaiselta kuin minä. Minulla ei ole lapsia. Mutta ei kukaan ottaisi varmaan kumpaakaan, koska aina on kumminkin nuoria naisia lapsenkaitsijoiksi, mutta asettelu ole matu vai patriootti niin ehdottomasti patriootti!!:)
- yukyuikyk
Kuinka paljon varastetaan tavaraa siinä vaiheessa työpaikalta.
- hoitaahoivaa
Tuu tuu tupakkii rulla,mihin saa matu sinuun tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637