Missä ootte nykyään Juha Markus, Elina, Mika Eksymä, Visa, Åke Järvinen Ja muut jotka pyöritte samoissa porukoissa 80- luvulla, Nurmijärvellä??
Ulla
Juha Markus
7
1732
Vastaukset
- Juha
Moi Ulla
Täällä samassa kylässä asustelemme kuin silloin joskus.Elina muutti juuri Kirkolle. Åke soitteli muutama (ehkäpä 8 v) sitten ja kyseli muuttokyytiä tavaroille Nurmijärveltä Helsinkiin. Visaa eikä Mikaa ole näkynyt, eivät ainakaan käy urheilukentällä. Mitäs
sinä itse. Oliko sinusta juttu lehdessä jokune aika sitten? Entäs Irja, hänet näinkin muutama kesä sitten leffassa Helsingissä. Entäs Maija, Mervi ja Ari?
En tiedä kuinka tämä palsta toimii, sain tiedon viestistä töistä. Vastaatko vaikkapa suoraan sähköpostiosoitteeseen?
Juha- Ultsi
Jes, uskomatonta.. laitoin oman osoitteen tonne jonnekin. Mitä kuuluu? ois kiva nähdä.mutsi on töissä hyksissä .. vielä¨kin ja Meikku on joku hoitsu..Ja Emmis .. en ole puhe väleissä... Yllättävää..Mun puh. on RA siivousurakointi ja mun nimi löytyy.. soita.. Ulla
- Ulla
Moi Ulla
Kerran jo vastasin, en tiedä onnistuinko kunnolla.
Miten menee?Åke, Mika ja Visa on teillä tietymittämillä,
luultavasti Klaukkalassa tai Åke ehkä Helsingissä.
Elina asuu Kirkolla ja minä ja poppoo samassa
kylässä kuin silloin joskus.
terv
Juha- Anonyymi
Mää asun Hyvinkäällä muutin 2022...Kaitsu Ek nimellä(ent Järvinen) hengissä yhä 🤣
- Mies-53
Tuttuja nimiä.
Samanluokan oppilas - Anonyymi
Mikä Elinan sukunimi olikaan?
- Anonyymi
Eivät ainakaan enää Säästärin nurkalla voi notkua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751990- 1721721
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691588Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241393Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys991372- 1001037
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56800