Juha Markus

Ulla

Missä ootte nykyään Juha Markus, Elina, Mika Eksymä, Visa, Åke Järvinen Ja muut jotka pyöritte samoissa porukoissa 80- luvulla, Nurmijärvellä??

Ulla

7

1967

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha

Moi Ulla
      Täällä samassa kylässä asustelemme kuin silloin joskus.Elina muutti juuri Kirkolle. Åke soitteli muutama (ehkäpä 8 v) sitten ja kyseli muuttokyytiä tavaroille Nurmijärveltä Helsinkiin. Visaa eikä Mikaa ole näkynyt, eivät ainakaan käy urheilukentällä. Mitäs
      sinä itse. Oliko sinusta juttu lehdessä jokune aika sitten? Entäs Irja, hänet näinkin muutama kesä sitten leffassa Helsingissä. Entäs Maija, Mervi ja Ari?
      En tiedä kuinka tämä palsta toimii, sain tiedon viestistä töistä. Vastaatko vaikkapa suoraan sähköpostiosoitteeseen?
      Juha

• Ultsi

Jes, uskomatonta.. laitoin oman osoitteen tonne jonnekin. Mitä kuuluu? ois kiva nähdä.mutsi on töissä hyksissä .. vielä¨kin ja Meikku on joku hoitsu..Ja Emmis .. en ole puhe väleissä... Yllättävää..Mun puh. on RA siivousurakointi ja mun nimi löytyy.. soita.. Ulla

• Ulla

Moi Ulla
      Kerran jo vastasin, en tiedä onnistuinko kunnolla.
      Miten menee?Åke, Mika ja Visa on teillä tietymittämillä,
      luultavasti Klaukkalassa tai Åke ehkä Helsingissä.
      Elina asuu Kirkolla ja minä ja poppoo samassa
      kylässä kuin silloin joskus.
      terv
      Juha

• Anonyymi

Mää asun Hyvinkäällä muutin 2022...Kaitsu Ek nimellä(ent Järvinen) hengissä yhä 🤣

• Mies-53

Tuttuja nimiä.

Samanluokan oppilas

• Anonyymi

Mikä Elinan sukunimi olikaan?

• Anonyymi

Eivät ainakaan enää Säästärin nurkalla voi notkua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      367
      1405
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      63
      916
    3. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      115
      874
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      58
      782
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      691
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      49
      579
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      55
      575
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      534
    Aihe