Idiotismi onnistuttiin estämään. Ikävä kyllä kuolonuhreja ei tullut. Ensi kerralla sitten, kun poliisi on entistä sidotumpi poliittiseen agendaan ottavat kansalaiset ohjat käsiinsä, ja sitten loppuu vasemmistohuligaanien marssit tässä maassa.
Keskiviikkoon mennessä kun olette saaneet punkkukrapulanne nukuttua pois, ja yritätte kerätä voimia salaatinlehdillä ja amfetamiinilla, voitte alkaa valmistautumaan jo tuohon tulevaan koitokseen. Tai vaihtoehtoisesti mennä vain takaisin kotiin äidin luo, pyytää anteeksi ja alkaa tehdä jotain konkreettista oman elinoikeutenne eteen.
Noh, Takkulaiset. Miten meni?
1
93
Vastaukset
- käyttäkää.jo.aivoja
Mikä teitä anarkisteja oikein vaivaa? Maahanmuuttoa vastustavat ihmiset haluavat pitää suomen sellaisena että omatkin lapset voivat kulkea rauhassa kouluun ja harrastuksiin. Ja että lapsilla on myös jonkunlainen tulevaisuus. Jos maassa on valtava määrä ihmisiä, joille ei riitä työpaikat, se on kyllä erittäin huono juttu myös valtion kassavajeen takia. Miten luulette, että isot määrät ihmisiä elätetään kun työpaikkoja ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi?? Olette todella tyhmiä, kun vastustatte rauhallisia ihmisiä, jotka haluavat että Suomi säilyy hyvinvointivaltiona. Te siis nimenomaan toivotte että hyvinvointi rapautuu. No, omaan nilkkaanne samalla potkaisette lujaa, jää teiltäkin saamatta elatusapunne, jota valtio vielä runsaskätisesti maksaa. Mutta niin se taitaa olla niinkuin jopa presidentti sanoi: te riehutte vain riehumisen vuoksi, mitään aatetta teillä ei ole riehumisenne taustalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762