W10 asentelee Xp,Vistan,W8 käyttäjät. W7 käyttäjä jonka kone on kestää ainakin 2020 asti ei välitä ongelmistanne. Hyvin toimivaan uuden veroiseen W7 ei kannata asentaa 10 muka uutuuden takia. Itse en haksahtanut huonoon W8.
Muutan vuoden päästä tiedetään oliko tuo 10 onnistunut. Onneksi on Android tabletit ja puhelimet. Itse odottaisin käyttö kokemuksia jos omistaa nyt hyvin toimivan koneen. Voi odotella rauhassa edellä kävijöiden pettymyksiä. Aina uusinta laitetta tms hakevat ovat vähän hassuja.
W10 kuuluu Apua aloittelijoille sivulle
Eikiirettäeisyytä
2
85
Vastaukset
- näinhänseon
Ei hyvin toimivan käyttöjärjestelmän päälle kannata huonompaa tai epävarmempaa asentaa ja vanhaan koneeseen. Kun seiska on liian vanha, sitten on aika ostaa uusi konekin.
- Onnekasostaja
Kun itse kannettava ei enää toimi kunnolla vanhuuttaan tulee vasta aika ostaa sitten kokonaan uusi laite. Minä ostin uuden hyvän W7 kannettavan vasta pari vuotta sitten. Vistaa käytin vuosia ongelmitta ja oli android tabletti käytössä. W8 sutta en halunnut. Ei ole W10 pähkäilyä nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785