Kaikkein tärkeintä on nyt,
koko maailman Kristityt
Rukoilla ja...
"Mutta te rakkaani, rakentakaa itseänne, pyhimmän uskonne perustukselle
RUKOILKAA Pyhässä Hengessä
ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa
odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, laupeutta iankaikkiseksi elämäksi."
Juud.1:20-21
"Nouse, ole kirkas,
sillä sinun valkeutesi tulee
ja Herran kunnia koittaa sinun ylitsesi.
Sillä katso,pimeys peittää maan ja synkeys kansat
mutta sinun ylitsesi koittaa Herra
ja sinun ylläsi näkyy hänen kunniansa."
Jes.60:1
... RAKASTAA!
Rukoilkaa!
5
350
Vastaukset
- YKX
Kiitos hienosta runosta, jatka vain samanlaista kynäilyä.
- Kiitos sinulle
Runosta!
Rakas, Pyhä Jumala!
Opeta meitä kiittämään
kaikesta tästä,
olemassaolostamme, jokaisesta hengenvedosta,
kaikesta pienistä arjen kauniista kukkasista.
Opeta Herra, meitä luovuttamaan
joka päivä elämämme uudestaan ja uudestaan
sinun rakastaviin ja armollisiin käsiisi
Rakastaen - vilpittömästi
ilman vaatimuksia lähimmäisiämme
myös heitä jotka nyt kärsivät.
Suo sydämemme erämaan viheriöidä ihanasti,
auta että elämämme tulisi täydeksi Kristuksessa.
Tee jo tänään minussa kaikki uudeksi.
Aamen!- YKX
.aamen!
Rakas Runotyttö! Siunaten halusin sua siunata kaikkista ensimmäisenä! Rakkaan Jeesuksen jälkeen! : ) Tuot minulle ilo sun elämästä! Joka hehkuu Kristuksen lämmöstä ja rakkauudesta rakas sisar!
Erityisesti pidän Isän terveisiä meille, siin linkkeissä sun kotisivussa täss Suomi24!
Vien sun linkkistä myöskin rakkauutta jippiin!
Jossa niin paljon sitä tarvitsevat! (minä) !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096