Kaikkein tärkeintä on nyt,
koko maailman Kristityt
Rukoilla ja...
"Mutta te rakkaani, rakentakaa itseänne, pyhimmän uskonne perustukselle
RUKOILKAA Pyhässä Hengessä
ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa
odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, laupeutta iankaikkiseksi elämäksi."
Juud.1:20-21
"Nouse, ole kirkas,
sillä sinun valkeutesi tulee
ja Herran kunnia koittaa sinun ylitsesi.
Sillä katso,pimeys peittää maan ja synkeys kansat
mutta sinun ylitsesi koittaa Herra
ja sinun ylläsi näkyy hänen kunniansa."
Jes.60:1
... RAKASTAA!
Rukoilkaa!
5
349
Vastaukset
- YKX
Kiitos hienosta runosta, jatka vain samanlaista kynäilyä.
- Kiitos sinulle
Runosta!
Rakas, Pyhä Jumala!
Opeta meitä kiittämään
kaikesta tästä,
olemassaolostamme, jokaisesta hengenvedosta,
kaikesta pienistä arjen kauniista kukkasista.
Opeta Herra, meitä luovuttamaan
joka päivä elämämme uudestaan ja uudestaan
sinun rakastaviin ja armollisiin käsiisi
Rakastaen - vilpittömästi
ilman vaatimuksia lähimmäisiämme
myös heitä jotka nyt kärsivät.
Suo sydämemme erämaan viheriöidä ihanasti,
auta että elämämme tulisi täydeksi Kristuksessa.
Tee jo tänään minussa kaikki uudeksi.
Aamen!- YKX
.aamen!
Rakas Runotyttö! Siunaten halusin sua siunata kaikkista ensimmäisenä! Rakkaan Jeesuksen jälkeen! : ) Tuot minulle ilo sun elämästä! Joka hehkuu Kristuksen lämmöstä ja rakkauudesta rakas sisar!
Erityisesti pidän Isän terveisiä meille, siin linkkeissä sun kotisivussa täss Suomi24!
Vien sun linkkistä myöskin rakkauutta jippiin!
Jossa niin paljon sitä tarvitsevat! (minä) !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175