Mua kiinnostais tietää et minkä ikäsillä pojilla on eniten näit vahinkojöpöjä? Ja minkä takii jotkut häpee sitä ja jotkut oikeen tahallaan näyttää sen, miks niin suuri ero?
Elikkä tänne kysymyksiä ja pojat vastailemaan!!!
Tyttöjen kysymyksiä stondiksista!
8
126
Vastaukset
Ikä vaihtelee. Ihmiset kehittyvät eri vauhtia.
Suhtautuminen määräytyy luonteen, itsetunnon, aiempien aiheeseen liittyvien kokemusten ja ties minkä perusteella.- 13vPoikaaa
Itse kuvittelen, että se pahin on yläaste iässä. Ja se kuinka paljon ihmiset peittää sitä riippuu ihan jo vähä siitäkin minkälaisia ihmisiä on ympärillä. Joku voi nauraa ihan kunnolla ja levitellä ympäri koulua. Joku toinen voi olla vain sillee: kappas vain toi tais saada ehkä mun takia stondiksen ja olla ilonen siitä ja ehkä aloittaa jotain suhdetta jopa. Ja itse voin sanoa, että ei se nyt niin kivaa ole kun kesken oppitunnin saat stondiksen ja tiedät et kohta pitäisi nousta :DD
- Wertuerss
En ymmärrä miksi tytöt nauraa stondiksille. Kyllä yläaste iässä pitäisi jo tietää että se on täysin normaalia, ja miksi edes ylipäätään pitää nauraa? Miksi välittää toisten asioista?
- kuokkavierastyttö
Mää en koskaan naura ku huomaan et jollaki on stondis, jonka huomaa noh.. Siitä punainen naama ja kädet ristissä polvien päällä jos istuu xD
Jos joku mun kaveri hoksaa semmosen... = huutonaurua, kikatusta, tirskuntaa
Mun mielest se on vaa iha normaalii... Kukapa nyt ei sais elämänsä aikana stondiksii, tai ni ehkä a-seksuaalit ei saa mut siis äh kuitenki hyvää yötä.
- SeisokkiTuleeHelposti
Varmaan siinä 11.-16. ikävuosien välillä aika yleistä ja kaikkein eniten ehkä 13-15-v.?
Jotkut varmaan vois kustakin toisten nähden johonkin keskelle toria, toiset taas on häveliäämpiä (=normaalimpia) eikä haluu esitellä ruumiillisia toimintojaan kaiken kansan nähden! Ja aika karua jos tyttö on niin idiootti että meuhkaa asiasta. Että pitäiskö poikien huutaa ett tolla tytöllä on menkat ja sit että nännit näpöttää?- Windowsissa
No kyllähän jotkut pojatkin nauraa mutta ei niin paljon kuin tytöt.
- Matiax223
Tytöt tulkaa vaihtelee kuvii kik: Matiax223
- freeballerboy
Itellä 13v eteenpäin. Yleensä tumputan aamulla tai ennenkö lähen mihinkään, sit ei niin helposti tai ei ainakaan niin pian tuu seisokkeja :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313