Vihasivustot kiinni entistä helpommin – ilmiantoihin kannustetaan.
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/vihasivustot-kiinni-entista-helpommin-ilmiantoihin-kannustetaan-6235199
Suomi24 suljetaan !
19
135
Vastaukset
- Sulkeminen
Aloitetaan rasmus-sivustosta, joka on suomi-vihamielinen
- Sipilä.saunan.taakse
Kaikki hallituksen sivut suljetaan. Suomen kansan vihollissivut!
- voivit
Joo ja vihaa lietsovat uskonnot kielletään ja suljetaan. On siinä uskonto käskee tappaan vääräuskoisia.
- lfofofo
Eihän se haittaisi, jos vähän siistisi kielenkäyttöään, enemmän kuin vihapuhetta tällä forumilla on puhetta, joissa toivotaan tai ainakin hyväksyttään nuorten tyttöjen ja naisten raiskauksia. Millaisia suomalaisia miehiä täällä oikein liikkuu.
Miespuolisia pönnejä yhtä kaikki. Jos sensuuri iskee myös suomi24 sivuun. Alan äänestää natseja. Piste.
Sensuuri ei kuulu länsi-eurooppaan. Tosin täytyy sanoa ettei yhtään minun kirjoitusta ole täältä poistettu, vaikka olen kirjoittanut esim. maahanmuuton kustannuksista eli jos kirjoitus on faktaa eikä solvaa ketään, se pysyy tällä sivulla. Netissä on esim. iltasanomien sivuista poistettu kommentit. Sillä poistettiin pari vuotta sinne kirjoitukseni, jossa vain ilmoitin että somalit eivät työllistys Suomessa. Se on fakta, ei sitä voi kiistää.- HilpeäTapausTaas
Liikuttavaa, miten rasistit, äärinationalistit ja ultrakonservatiiviset ovat aina kiinostuneita sananvapaudesta ja liberalismista. Kunhan se vain palvelee heidän idologiaa ja tarkoitusperiä.
- peiliinkatsomisenpaikka
HilpeäTapausTaas kirjoitti:
Liikuttavaa, miten rasistit, äärinationalistit ja ultrakonservatiiviset ovat aina kiinostuneita sananvapaudesta ja liberalismista. Kunhan se vain palvelee heidän idologiaa ja tarkoitusperiä.
Sinä olet taas omalta osaltasi tapaus, joka haluaa vain yhden totuuden. Varsinainen rasisti siis. Arvatenkin samalla myös vihapuhuja kantasuomalaisia kohtaan.
- NoVoiVoiVoi
peiliinkatsomisenpaikka kirjoitti:
Sinä olet taas omalta osaltasi tapaus, joka haluaa vain yhden totuuden. Varsinainen rasisti siis. Arvatenkin samalla myös vihapuhuja kantasuomalaisia kohtaan.
Voi Sorryy ! Avaan tölkillisen sääliä sinua varten. Pfsiiuhh ! Nnoooin, eikö tunnukin jo paremmalta ?
- mitähittiä
NoVoiVoiVoi kirjoitti:
Voi Sorryy ! Avaan tölkillisen sääliä sinua varten. Pfsiiuhh ! Nnoooin, eikö tunnukin jo paremmalta ?
avasitko taas kaljan?
peiliinkatsomisenpaikka kirjoitti:
Minä en ole rasisti vaan realisti. Minusta on niin väärin, että Suomessa maanmuutto keskustelussa on vain natsi tai kommari vuoli. Ei minulla ole mitään vastaan maahanmuuttajia, jotka tulevat tänne töihin, kuten Virolaiset. Olen rakennusinsinööri ja voin todeta että ilman ulkomaalais-syntyisiä työmiehiä, ei valmista tulisi (kehärata). Yhtään somalia en ole koskaan töissä nähnyt. Vaimoni on nähnyt yhden naisen, eli jotkut heistä käyvät töissä. Silti voidaan todeta että varsiinkin somaleiden kanssa on epäonnistuttu ja olisi parempi ettei heitä enää tänne otettaisi. Elämme velkarahalle, eikä miellä ole rahaa edes nykyiseen elintasoon. Emme siis voi ottaa lisää elätettäviä. Omassa mielestäni en ole rasisti, minun arvoni ovat kaika tavalliset. Se että osa poliitikosta ei edes tiedä paljonko duunari saa palkkaa ja siellä istuu useita kansaedustajia, jotka eivät ole koskaan tehneet päivääkään töitä. He eivät voi tajuta, että työläinen se tätä Suomea elättää. Siellä on sitten helppoa vaan keksiä lisää kuluja...
- Totuus_leviää
Rockefeller vaati jo vuonna 2009 mahdollisuuta internetin sulkumiselle.
- Totuus_pelottaa
Ranska on kieltämässä Tor-verkot.
- Ei_saa_jakaa_tietoa
Iltalehti sulkee keskustelupalstan 10.12.
Kauppalehti ajoi kaikki älykkäät keskustelijat pois vuosikymmenen vaihteessa ja kielsi puhumasta maahanmuutosta. Itse olin vain lukijana.- tällälaillatänään
Eliitti haluaa ilmeisesti turvata oman bisneksensä poistamalla kaikki soraäänet ja vihervasemmisto haluaa, että pelkästään yhden aatteen propagandaa saa kirjoittaa.
Harmi juttu heidän kannaltansa, että totuutta ei voi tällä tavalla piilottaa. Reaalimailman asiat tulevat todellisten kokemusten kautta esiin joka tapauksessa.
Kovasti vihervasemmisto on jo koittanut saada mielenosoittajiakin uhriutettua vaikka fakta on se, että poliisi teki vain työtään ja antoi häiriköille tarpeeksi voimaa, jotta se tehosi. - oletmulqvist
Vain lukijana...hahahaha mikä pelle.
Ainakin pidit kovaa älämölöä viikkotolkulla kun et päässyt enää v*ttuilemaan ilman rekisteröitymistä sinne.
- senkun.sulkevat
Tuskin sivustojen sulkeminen mielipiteitä muuttaa. Ihmiset osaavat kumma kyllä käyttää puhelinta, nettiä, ja keskustella keskenään. On Facebookia, twitteriä, whatsappia ja on kai muitakin pikaviestimiä. Ja osaavat suomalaiset kirjoittaa vaikka englanniksi ulkomaisten lehtien kommentointi-osioihin.
- sinnepävaan
No, ainahan on sitten mitävittua. Ja on jo nyt.
Turha odottaakaan, että Suomi24:ää suljettaisiin. Ehkä joillekin keskustelupalstoille luodaan uudet säännöt, mutta koko portaalin sulkeminen ei onnistu.
Muutenkin on ihan hyvä vain, että tämä maahanmuuttokeskustelu säilyy tämänlaisena tällä keskustelupalstalla. Muussa tapauksessa ne maahanmuuttoa vastustavat hajaantuvat häiriköimään muille palstoille. Ja kannattaa huomata, että on heilläkin ihan hyviä pointteja, kun ne ovat vain perusteltuja - eivätkä ole vain jotain "heittoja". Juurikin aiheesta keskustelu on ihan hyvä asia, koska jos jostain kipuillaan, keskustelu auttaa. Tämä nähty politiikka, jossa kaikki asiat kielletään ja vaimennetaan tapahtumattomiksi, on huonoa pakolaiskeskustelupolitiikkaa. Mielestäni kaikesta uudesta ja muuttuvista tilanteista pitäisi voida keskustella avoimesti ilman salailua. Missään ei ole vain yhtä oikeaa totuutta, koska tilanne elää koko ajan ja muuttuu joka päivä.- Hyvä_että_keskittyy
Itse etsin keskustelupalstaa iltalehden jälkee. Onko se sitten tämä vai mikä se voisi olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346