Oriveden Nesteellä polttoaineen hinnat pilvissä,onko syynä monopoli asema
Kallista polttoainetta
18
161
Vastaukset
- Tankkaanmuualta
Neste on aina ollut jokapuolella Suomea kallein. Omistan eri öljyyhtiön luottokortin ja säästän aikaslailla kun en maksa kiskurihintaa polttoaineesta.Onhan Suomessa monia muitakin pieniä paikkakuntia joissa ei ole kuin 2 tai 3 Nesteen jakeluasemaa eikä muita millahalmeilla.
- autoilijakin
En ole tankannut, koska hinta on jopa 10 senttiä kalliimpi keskivertoon nähden
- Itse_käyn_Orituvalla
Minä en käy Oriveden Nesteellä sen vuoksi että siellä sain aikanaan niin tympeää kohtelua. Myyjät ei osaa lainkaan käyttäytyä asiakkaitaan kohtaan.
Varsinkin kun ostaa noin kallista polttoainetta, toivoisi että edes kassalla katsottaisiin silmiin ja kiitetään, kun ojennetaan vaihtorahoja kahvista.
Ei Oritupakaan halpa ole, mutta siellä sentään kohdellaan ystävällisesti asiakasta. - entankkaaorivedellä
Olen viisi vuotta asunut orivedellä ja aina ihmetellyt kalliita polttoaine hintoja muualle verrattuna. Ja en osta oman kunnan mittarista vaan ajoitan menoni aina niin että tankkaan muualla. Esim palkäneen teboililla on aina lähes kymmenen senttiä halvempi bensa kun satun ajelemaan siitä usein ohi ja pysähdyn näinollen tankillakin.
- entankkaaorivedellä
siis pälkäneen
- autoilijakin
Eilen 10.12.2015 Nesteellä diesel 1.299 Korkeakoskella ABC 1.199,aika iso ero
- KomukoilleTeboil
entankkaaorivedellä kirjoitti:
siis pälkäneen
Tyypillinen oriveteläinen komukka haluu ostaa bensansa komukka firmasta eli teboilista.
- PomukoilleOmaAsema
KomukoilleTeboil kirjoitti:
Tyypillinen oriveteläinen komukka haluu ostaa bensansa komukka firmasta eli teboilista.
Teille pomukoille sitten pitääkin perustaa oma asema jossa kaikkien polttoaineiden hinnat ovat alkaen 3e/l. Pomukkahan ei sitten tankkaa muista mittareista kun se ei taskussakaan tunnu.
- Aikashalpahinta
ABC asemalla diesel tänään 1,13 litra,entäs Nesteellä .
- autoilijakin
tais olla nesteellä edelleen 1.299 diesel
- Köyhällekallista
Köyhällekallista
Piruako poraatte?- NesteOnKallis
Köyhällä on varaa valita, että haista sinä paska :D)))
- Chalmers
Polttoaine.net , sieltä löytyy hintatiedot koko maasta.
- autoilijakin
no on se proletaari hiukan laskenut hintaa
- Hiacepoika
Ajan hiasellani vain tupaöljyllä,se on halpaa kun imppaa tilatankista.
- Jokutupalainen
Käykää pojat Orituvalla syömässä...kyllä se teille kelpaa.
- Chalmers
Nykyinen tupaöljy on liian kuivaa dieseliin, siitä on poistettu voitelevat aineosat. Voi käydä Hiasen syöttöpumpun päälle. Moottoripolttoöljy on taas samaa kuin kaasuöljy eli nafta, mutta lisätyllä väriaineella ja vähemmän valmisteverotettua.
- Ingenööri
Tarkoitatko että ei käy 2-tahti koneisiin enään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009