Moi! onko olemassa kiinalaisia nettikauppoja johon käy tilisiirto tai että lähettää laskun kotiin?
www.lightinthebox.com inne käe mut ei onnistu,tuli että:
Omat tilaukset
Tarvitsetko apua? Lähetä asiakaspalvelulippu Tilauksen tiedot -sivun linkeillä.
TILAUSPÄIVÄMÄÄRÄ TILAUSNUMERO TILAUS YHTEENSÄ TILAUKSEN TILA VAIHTOEHDOT
joulukuu 07, 2015 1512070915967425 EUR € 29.80 Odotetaan Suorita maksu loppuun
ja sit tuli semone missä kysyttiin puhelinnumero,maa ja nimi,tein sen nii silti lukee toi.
Onnistuuko niin et lähettävät llaskun?
kiinalaiset nettikaupat,käykö tilisiirto?
DAnskebankk
1
131
Vastaukset
- kuusitoista
Ei onnistu, ja lisäksi tilisiirto suomalaisesta pankista ulkomaiselle pankkitilille maksaa ihan älyttömästi. Luottokortilla tilatessa on myös Luottokunnan antama turva: rahat saa takaisin jos jotain menee vikaan.
Paypal on joskus ollut mahdollisuutena, Aliexpressillä on sitten se oma Alipay-järjestelmänsä.
Kannattaa odotella sen luottokortin saamista - kyllä ne rahat ehtii myöhemminkin elämässään tuhlata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819