Kodin1 mainosti netissä että valaisimista ja sisustustuotteista saa 40% alennusta nettikaupasta ja ajattelin ostaa kirkasvalon herätystoiminnolla. Enpä saannut 40% alennusta ja väittivät ensinnä että kyseessä herätyskello. Jotenkin mystisesti nettikauppa antoi alennusta kuitenkin -25% tuosta Wake Up Light valosta ja kysyin chatissa mistä tämä tulee niin vastausta en saannut. Pyysin ottamaan yhteyttä ja ilmeisesti sama Johanna kuin chatissa kirjoitteli vastasi parin päivän päästä sp:lla minulle näin:
Hei!
Olet ollut yhteydessä tilaamasi Philips herätysvalosta, ettei siitä saanut -40% alennusta.
Kyseinen alennus -40% koski valaisin osaston tuotteita, eikä tuo herätysvalo kuulu verkkokaupassamme valaisinosaston tuotteisiin.
Ystävällisin terveisin
Johanna
palveluohjaaja
Kodin1.com Asiakaspalvelu
e-mail: [email protected]
p. 0106 2002* (ma-pe 9-21, la 9-18, su 12-18)
*Puheluhinta 0,088EUR/min (sis. alv.)
Kodin Ykkönen
http://www.kodin1.com
Kodin sisustajana Ykkönen
Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja hän oli samaa mieltä kuin minä että kyseessä on valaisin tai sisustustuote. Kuluttaja-asiamies lupasi kysellä Kodin1:stä että miksi luvataan ja sitten kun pitäsi myydä halvalla ei myydä.......
Kodin1 markkinoi kieroilen
8
252
Vastaukset
- Roosuliini1
Sama juttu minulla. Keittiötavaroista piti myös saada 40 % mutta Eiiiii.
- roosuliini1
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka sinun kävi? Saitko lopulta alennuksen?
- itäSaaMitäTilaaKodin
Kuluttaja-asiamies soitti tällä viikolla ja kertoi että eivät ole vastanneet mitään hänen lähettämään kyselyyn. K.asiamies odottaa viellä hetken vastausta ja lähettää sitten uuden kirjeen Kodin Ykköseen.
Onneksi on näitä kuluttaja-asiamiehiä jotka puuttuvat tämmöiseen ku se tuk seen.
- Jarkkoss
On kyllä todella ala-arvoista toimintaa asiakkaita kohtaan. Tilaushetkellä tuotetta on saatavilla, mutta lopulta ilmoittavatkin ettei tuotetta enää ole. Tapahtunut jo useamman kerran. Lisäksi tuotetta löytyy heidän tavarataloistaan, kuinka paljon on vaadittu, että he nappaavat sieltä tuotteen ja postittavat asiakkaalle? Virheellisen tuotteen vaihtokaan ei onnistu tämän myötä kun tuotetta ei mukamas ole saatavilla. Melkein kuluttaja-asiamies voisi tutkia tätäkin asiaa.
- törkis
Mäkin yritin ostaa kodin1:stä. Laitoin kampanjakoodin ja sain alennuksen oikein. Sitten menin maksamaan tuotteen ja nettisivu jämähti. Yritin uudelleen ostaa tuotteen, tulee teksti "kampanjakoodi käytetty". Asiakaspalvelu kodin1 on tosi surkeaa. Mä aion boikotoida koko puljua.
- törkis
Sitten siellä surkea palveluneuvoja laittaa viestin, että osta normaalilla hinnalla niin saat hyvityksen. Minä laitoin viestin siitä, että 5 pv myöhemmin tuotetta ei enää löytynyt nettisivuilta vaikka myymälässä niitä oli. Kävin ostamassa myymälästä ja odotin vastausta. Tänään tulee vastaus emme hyvitä. Mulla olisi ollut liikeeseen joulukuponki, jota en käyttänyt. Ostin siis kalliilla tuotteen. Paska maku jäi. Täytyy myös laittaa kyselyä kuluttaja-asiamiehelle. TEKNINEN VIKA ei ole asiakkaan VIKA!
- Viiksisiippa
Boikotissa on meilläkin kodin1 ja juurikin asiakaspalvelun ja asiakkaiden törkeän kohtelun vuoksi. Surullista että Suomessa saa näin ala-arvoista palvelua ☹️
- firman1
Itsellä meni myös boikottiin, kun kuljetusvaurioisen tuotteen tilalle tarjottiin rahojen palautusta. Tämän jälkeen olisi tarvinnut ostaa tuote täydellä hinnalla ja luottaa siihen, että hyvittävät tarjoushinnan erotuksen. Asiakaspalvelulla kestää vastata, eivätkä osaa neuvoa kuin käyttämään palautusoikeutta. Rahojen palautus luottokortillekin keski useamman kuukauden jostain syystä. Olisipa ollut edes ensimmäinen kerta.. ainakin viimeinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898