Kodin1 markkinoi kieroilen

SitäSaaMitäTilaaKodin

Kodin1 mainosti netissä että valaisimista ja sisustustuotteista saa 40% alennusta nettikaupasta ja ajattelin ostaa kirkasvalon herätystoiminnolla. Enpä saannut 40% alennusta ja väittivät ensinnä että kyseessä herätyskello. Jotenkin mystisesti nettikauppa antoi alennusta kuitenkin -25% tuosta Wake Up Light valosta ja kysyin chatissa mistä tämä tulee niin vastausta en saannut. Pyysin ottamaan yhteyttä ja ilmeisesti sama Johanna kuin chatissa kirjoitteli vastasi parin päivän päästä sp:lla minulle näin:

Hei!

Olet ollut yhteydessä tilaamasi Philips herätysvalosta, ettei siitä saanut -40% alennusta.

Kyseinen alennus -40% koski valaisin osaston tuotteita, eikä tuo herätysvalo kuulu verkkokaupassamme valaisinosaston tuotteisiin.

Ystävällisin terveisin

Johanna

palveluohjaaja

Kodin1.com Asiakaspalvelu

e-mail: [email protected]

p. 0106 2002* (ma-pe 9-21, la 9-18, su 12-18)

*Puheluhinta 0,088EUR/min (sis. alv.)

Kodin Ykkönen

http://www.kodin1.com

Kodin sisustajana Ykkönen

Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja hän oli samaa mieltä kuin minä että kyseessä on valaisin tai sisustustuote. Kuluttaja-asiamies lupasi kysellä Kodin1:stä että miksi luvataan ja sitten kun pitäsi myydä halvalla ei myydä.......

8

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roosuliini1

      Sama juttu minulla. Keittiötavaroista piti myös saada 40 % mutta Eiiiii.

    • roosuliini1

      Olisi mielenkiintoista tietää kuinka sinun kävi? Saitko lopulta alennuksen?

      • itäSaaMitäTilaaKodin

        Kuluttaja-asiamies soitti tällä viikolla ja kertoi että eivät ole vastanneet mitään hänen lähettämään kyselyyn. K.asiamies odottaa viellä hetken vastausta ja lähettää sitten uuden kirjeen Kodin Ykköseen.

        Onneksi on näitä kuluttaja-asiamiehiä jotka puuttuvat tämmöiseen ku se tuk seen.


    • Jarkkoss

      On kyllä todella ala-arvoista toimintaa asiakkaita kohtaan. Tilaushetkellä tuotetta on saatavilla, mutta lopulta ilmoittavatkin ettei tuotetta enää ole. Tapahtunut jo useamman kerran. Lisäksi tuotetta löytyy heidän tavarataloistaan, kuinka paljon on vaadittu, että he nappaavat sieltä tuotteen ja postittavat asiakkaalle? Virheellisen tuotteen vaihtokaan ei onnistu tämän myötä kun tuotetta ei mukamas ole saatavilla. Melkein kuluttaja-asiamies voisi tutkia tätäkin asiaa.

    • törkis

      Mäkin yritin ostaa kodin1:stä. Laitoin kampanjakoodin ja sain alennuksen oikein. Sitten menin maksamaan tuotteen ja nettisivu jämähti. Yritin uudelleen ostaa tuotteen, tulee teksti "kampanjakoodi käytetty". Asiakaspalvelu kodin1 on tosi surkeaa. Mä aion boikotoida koko puljua.

    • törkis

      Sitten siellä surkea palveluneuvoja laittaa viestin, että osta normaalilla hinnalla niin saat hyvityksen. Minä laitoin viestin siitä, että 5 pv myöhemmin tuotetta ei enää löytynyt nettisivuilta vaikka myymälässä niitä oli. Kävin ostamassa myymälästä ja odotin vastausta. Tänään tulee vastaus emme hyvitä. Mulla olisi ollut liikeeseen joulukuponki, jota en käyttänyt. Ostin siis kalliilla tuotteen. Paska maku jäi. Täytyy myös laittaa kyselyä kuluttaja-asiamiehelle. TEKNINEN VIKA ei ole asiakkaan VIKA!

    • Viiksisiippa

      Boikotissa on meilläkin kodin1 ja juurikin asiakaspalvelun ja asiakkaiden törkeän kohtelun vuoksi. Surullista että Suomessa saa näin ala-arvoista palvelua ☹️

    • firman1

      Itsellä meni myös boikottiin, kun kuljetusvaurioisen tuotteen tilalle tarjottiin rahojen palautusta. Tämän jälkeen olisi tarvinnut ostaa tuote täydellä hinnalla ja luottaa siihen, että hyvittävät tarjoushinnan erotuksen. Asiakaspalvelulla kestää vastata, eivätkä osaa neuvoa kuin käyttämään palautusoikeutta. Rahojen palautus luottokortillekin keski useamman kuukauden jostain syystä. Olisipa ollut edes ensimmäinen kerta.. ainakin viimeinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Arvaa miten paljon

      Haluan sua?
      Ikävä
      95
      1822
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      243
      1780
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

      On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1393
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

      Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      69
      1067
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

      Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      11
      945
    6. Aika usein mietin sitä

      Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      941
    7. Rakastan sinua ja

      Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    8. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

      Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      928
    9. On ikävä sua

      Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      892
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

      Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      875
    Aihe