Kodin1 markkinoi kieroilen

SitäSaaMitäTilaaKodin

Kodin1 mainosti netissä että valaisimista ja sisustustuotteista saa 40% alennusta nettikaupasta ja ajattelin ostaa kirkasvalon herätystoiminnolla. Enpä saannut 40% alennusta ja väittivät ensinnä että kyseessä herätyskello. Jotenkin mystisesti nettikauppa antoi alennusta kuitenkin -25% tuosta Wake Up Light valosta ja kysyin chatissa mistä tämä tulee niin vastausta en saannut. Pyysin ottamaan yhteyttä ja ilmeisesti sama Johanna kuin chatissa kirjoitteli vastasi parin päivän päästä sp:lla minulle näin:

Hei!

Olet ollut yhteydessä tilaamasi Philips herätysvalosta, ettei siitä saanut -40% alennusta.

Kyseinen alennus -40% koski valaisin osaston tuotteita, eikä tuo herätysvalo kuulu verkkokaupassamme valaisinosaston tuotteisiin.

Ystävällisin terveisin

Johanna

palveluohjaaja

Kodin1.com Asiakaspalvelu

e-mail: [email protected]

p. 0106 2002* (ma-pe 9-21, la 9-18, su 12-18)

*Puheluhinta 0,088EUR/min (sis. alv.)

Kodin Ykkönen

http://www.kodin1.com

Kodin sisustajana Ykkönen

Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja hän oli samaa mieltä kuin minä että kyseessä on valaisin tai sisustustuote. Kuluttaja-asiamies lupasi kysellä Kodin1:stä että miksi luvataan ja sitten kun pitäsi myydä halvalla ei myydä.......

8

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roosuliini1

      Sama juttu minulla. Keittiötavaroista piti myös saada 40 % mutta Eiiiii.

    • roosuliini1

      Olisi mielenkiintoista tietää kuinka sinun kävi? Saitko lopulta alennuksen?

      • itäSaaMitäTilaaKodin

        Kuluttaja-asiamies soitti tällä viikolla ja kertoi että eivät ole vastanneet mitään hänen lähettämään kyselyyn. K.asiamies odottaa viellä hetken vastausta ja lähettää sitten uuden kirjeen Kodin Ykköseen.

        Onneksi on näitä kuluttaja-asiamiehiä jotka puuttuvat tämmöiseen ku se tuk seen.


    • Jarkkoss

      On kyllä todella ala-arvoista toimintaa asiakkaita kohtaan. Tilaushetkellä tuotetta on saatavilla, mutta lopulta ilmoittavatkin ettei tuotetta enää ole. Tapahtunut jo useamman kerran. Lisäksi tuotetta löytyy heidän tavarataloistaan, kuinka paljon on vaadittu, että he nappaavat sieltä tuotteen ja postittavat asiakkaalle? Virheellisen tuotteen vaihtokaan ei onnistu tämän myötä kun tuotetta ei mukamas ole saatavilla. Melkein kuluttaja-asiamies voisi tutkia tätäkin asiaa.

    • törkis

      Mäkin yritin ostaa kodin1:stä. Laitoin kampanjakoodin ja sain alennuksen oikein. Sitten menin maksamaan tuotteen ja nettisivu jämähti. Yritin uudelleen ostaa tuotteen, tulee teksti "kampanjakoodi käytetty". Asiakaspalvelu kodin1 on tosi surkeaa. Mä aion boikotoida koko puljua.

    • törkis

      Sitten siellä surkea palveluneuvoja laittaa viestin, että osta normaalilla hinnalla niin saat hyvityksen. Minä laitoin viestin siitä, että 5 pv myöhemmin tuotetta ei enää löytynyt nettisivuilta vaikka myymälässä niitä oli. Kävin ostamassa myymälästä ja odotin vastausta. Tänään tulee vastaus emme hyvitä. Mulla olisi ollut liikeeseen joulukuponki, jota en käyttänyt. Ostin siis kalliilla tuotteen. Paska maku jäi. Täytyy myös laittaa kyselyä kuluttaja-asiamiehelle. TEKNINEN VIKA ei ole asiakkaan VIKA!

    • Viiksisiippa

      Boikotissa on meilläkin kodin1 ja juurikin asiakaspalvelun ja asiakkaiden törkeän kohtelun vuoksi. Surullista että Suomessa saa näin ala-arvoista palvelua ☹️

    • firman1

      Itsellä meni myös boikottiin, kun kuljetusvaurioisen tuotteen tilalle tarjottiin rahojen palautusta. Tämän jälkeen olisi tarvinnut ostaa tuote täydellä hinnalla ja luottaa siihen, että hyvittävät tarjoushinnan erotuksen. Asiakaspalvelulla kestää vastata, eivätkä osaa neuvoa kuin käyttämään palautusoikeutta. Rahojen palautus luottokortillekin keski useamman kuukauden jostain syystä. Olisipa ollut edes ensimmäinen kerta.. ainakin viimeinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe