tosiasia on että minä epäonnistuin

tehmies24v

päivän selvällä tiellä niiku daavidki epäonnistu, miehellä millä on kaikkea ottaa toise naise ja tapattaa sen miehe...no mun lankeemus ei ollu iha noi paha mut tarpeeksi paha..tiellä millä olis pitäny pystyä tottelee jumalaa mä en totellu

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24v

mut mä pääsen pelkillä ruoskan iskuilla, mitä tämä aika on ollu.

• tehmies24v

mutta minä kuitenki olen vielä se jumalan valittu eikä jumala ole siirtäny lamppua musta...iha niiku salomo joutu kestää vihollistasa minkä jumala nosti eikä voinu sitä voittaa...niin munki täytyy kestää tuskaa vihollisesta mitä en voi voittaa nyt

• tehmies24v

mikä on sielunvihollise hallinta valta mitä sillä on ollu viime vuodet muhu..näin se menee, mut nyt sillä ei enää ole hallinta valtaa muhu..

• Jokaisen.ihmisen.aina

Jokaisen ihmisen aina hyvä turvata Jumalaan Jeesuksen nimessä ja Isäksi saamme kutsua Luojaa, kun vedestä ja Hengestä saamme uudestisyntyä ja jokaiselle annetaan nämä Jeesuksen nimessä. Ole kestävä hyvässä ja koet sitä hyvää mitä annetaan Jeesuksessa.

• Kyllä se on lohdullista meille reppanoille, että Pyhä Henki on tallentanut Sanaansa noita epäonnistumistarinoita. Paavalikin vainosi ja raastoi tappaen Herran omia. Hän koki olevansakin syntisistä suurin. Me tullaan sitten hyvinä kakkosina.
      Siunausta vain elämääsi ja uskossa eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4184
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3607
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3329
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2860
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2329
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2318
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2052
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1646
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1517
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1506
    Aihe