Nimim. PikkuLikka pikakurppaantui palstalla

Aluksi se oli kiva ja mukava, mutta nyt sillä on juoksut juostu ja se haikailee jännämiesten perään. Siitä on siis tullut aivan kaamea kurppa. :-(

25

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstamies

      Mukava se on vieläkin. Älä aina valita.

    • yhyy

      Menisit ulos tuulettumaan, aika homeisia ajatuskuviosi alkavat olla

    • Ikis__M

      Ilmeisesti ryhmäpaineen vaikutus on niin kova että naisen tultuaan tänne on pakko aika pian tehdä valinta, kurppaannu tai kuole. Palstan kurpat ovat niin ahdasmielisiä etteivät voi sietää kuin kuin itsensä kaltaisen, ahdasmielisen ja feminisitisen mutta seksuaalisesti vapaamielisen kurpan. Edesmenneistähän muistamme viimeisimpänä Neitsytmarian joka sentään kaatui saappaat jalassa antamatta tuumaakaan periksi kurppaantumiselle, pojot siitä hänelle.

      Miesten puolella menee vähän samaan tapaan paitsi että pimeys ei ole voittanut. Aika-ajoin käy tietysti jotain valkoritarin kaapuun pukutuneita mustia enekeleitä latelemassa merkityksiään mutta aika pianhan ne yleensä tajuaa hävitä takavasemmalle kun ymmärtävät itsekin oman hölmäytensä.

      • helmiä.sioille

        Miesten puolella se menee kyllä niin:

        "Ota vastaan Pyhän Ätmiläisyyden kaste tai pala ikuisessa valkoritariuden tulessa.

        Älä kumarra muita Jumalia kuin Ex___PUA, sillä hän on sinun Jumalasi ja Ikis___M on hänen sanansaattaja ja Poika!"

        :D


      • Ikis__M
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Miesten puolella se menee kyllä niin:

        "Ota vastaan Pyhän Ätmiläisyyden kaste tai pala ikuisessa valkoritariuden tulessa.

        Älä kumarra muita Jumalia kuin Ex___PUA, sillä hän on sinun Jumalasi ja Ikis___M on hänen sanansaattaja ja Poika!"

        :D

        Kuten olen aiemminkin todennut ei meidän oikeamielisten miesten tarvitse mitään hierarkioita muodostella, riittää kun olemme aina oikeassa.


      • helmiä.sioille
        Ikis__M kirjoitti:

        Kuten olen aiemminkin todennut ei meidän oikeamielisten miesten tarvitse mitään hierarkioita muodostella, riittää kun olemme aina oikeassa.

        :) Niinhän ne jihadistit ja muutkin fundamentalistit ajattelee...


      • helmiä.sioille
        helmiä.sioille kirjoitti:

        :) Niinhän ne jihadistit ja muutkin fundamentalistit ajattelee...

        Ja aina niillekin on opetuslapsia ja seuraajia riittänyt. Tosin niiden älyllinen ja henkinen kehitystasokin on myös ollut aina vähän niin ja näin.. :(


      • Ikis__M
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Ja aina niillekin on opetuslapsia ja seuraajia riittänyt. Tosin niiden älyllinen ja henkinen kehitystasokin on myös ollut aina vähän niin ja näin.. :(

        Tuo on niin totta, siinä onkin se ero että jihadisti & fundamentalisti ajattelee olevansa oikeassa mutta älyllisen & henkisen kehitystasonsa vuoksi onkin väärässä kun taas me palstan miehet ajattelemme olevamme oikeassa koska meidän älyllinen & henkinen kehitystasomme vain on niin korkea ettei voi olla muuta vaihtoehtoa, eikä olekaan.


      • helmiä.sioille
        Ikis__M kirjoitti:

        Tuo on niin totta, siinä onkin se ero että jihadisti & fundamentalisti ajattelee olevansa oikeassa mutta älyllisen & henkisen kehitystasonsa vuoksi onkin väärässä kun taas me palstan miehet ajattelemme olevamme oikeassa koska meidän älyllinen & henkinen kehitystasomme vain on niin korkea ettei voi olla muuta vaihtoehtoa, eikä olekaan.

        Sinä sen sanoit, en minä :D


    • Ex-----PUA

      Mahtavaa! :D

    • nimimerkki-

      Oletko ihastunut PikkuLikkaan?

      • joojooo

        Onhan se ihastus ollut nähtävissä, ei siitä ole epäilystä. Nyt tuuli onkin yht'äkkiä kääntynyt, ikään kuin kyseessä olisi jätetty poikaystävä.


      • näinsiinäkävi
        joojooo kirjoitti:

        Onhan se ihastus ollut nähtävissä, ei siitä ole epäilystä. Nyt tuuli onkin yht'äkkiä kääntynyt, ikään kuin kyseessä olisi jätetty poikaystävä.

        Joo. PikkuLikka ei vastannut ätmelin ihastuksen tunteisiin toivotulla tavalla ja nyt on ätmelin sieraimissa tukos.


      • joojooo kirjoitti:

        Onhan se ihastus ollut nähtävissä, ei siitä ole epäilystä. Nyt tuuli onkin yht'äkkiä kääntynyt, ikään kuin kyseessä olisi jätetty poikaystävä.

        Minulla on kyllä vähän erilainen käsitys tapahtumien kulusta.. Välttelevä vastaus häneltä minun kysymykseeni ja pian olinkin mies. Eihän minulle missään vaiheessa oikein edes selvinnyt mitä hän minusta haluaa, jos mitään, ja tässä lumisessa kirveen heiluttajien kansoittamassa labyrintissä on varsin perusteltua suhtautua kaikkeen varauksella. Surullista mutta totta.


      • HC-ätmel
        PikkuLikka kirjoitti:

        Minulla on kyllä vähän erilainen käsitys tapahtumien kulusta.. Välttelevä vastaus häneltä minun kysymykseeni ja pian olinkin mies. Eihän minulle missään vaiheessa oikein edes selvinnyt mitä hän minusta haluaa, jos mitään, ja tässä lumisessa kirveen heiluttajien kansoittamassa labyrintissä on varsin perusteltua suhtautua kaikkeen varauksella. Surullista mutta totta.

        En itse enää edes muista moisia tapahtumia. :-/


    • No, tämä palstalla vallitseva kiusaamisen, vittuilun ja henkisen väkivallan ilmapiiri on kieltämättä aika kyrp..kurppiinnuttava, mutta en ole mielestäni vielä kadottanut huumorintajuani tai perimmäisiä periaatteitani sen suhteen miten ihmisiin suhtaudutaan. Sama kyrppa olen ollut koko ajan ja linja pysyy jatkossakin.

    • ATM-automaatti

      Luulin aluksi että Pikkulikka on kunnon tyttö, mutta pitääkin jännämiehistä ja yhdessä ketjussa ilmaisi halunsa rangaista minua fyysisesti.

      • No minähän olenkin kunnollinen, kiltti ja kunnollinen. Jos on ollut kahdessa suhteessa, niin se on kai aika vähän? Palstalla on käsittääkseni varmaa tietoa siitä, että naisilla on keskimäärin kymmenittäin seksisuhteita takanaan.

        Puuh.. Takertukaa nyt ikuisesti siihen jännämieheen. Minulle ei muuten sitten mikään wt-jännämies kelpaa, vaan pitää olla henkisesti jännä. Haluan keskustella eksistentialismista ja kulttuurista lukuisten, dominointia sisältävien seksiaktien välissä.

        Anteeksi, se oli täysin asiatonta käytöstä, enkä tee sitä enää.. paitsi tietenkin jos pyydät nätisti.


      • TotuudenPaljastaja
        PikkuLikka kirjoitti:

        No minähän olenkin kunnollinen, kiltti ja kunnollinen. Jos on ollut kahdessa suhteessa, niin se on kai aika vähän? Palstalla on käsittääkseni varmaa tietoa siitä, että naisilla on keskimäärin kymmenittäin seksisuhteita takanaan.

        Puuh.. Takertukaa nyt ikuisesti siihen jännämieheen. Minulle ei muuten sitten mikään wt-jännämies kelpaa, vaan pitää olla henkisesti jännä. Haluan keskustella eksistentialismista ja kulttuurista lukuisten, dominointia sisältävien seksiaktien välissä.

        Anteeksi, se oli täysin asiatonta käytöstä, enkä tee sitä enää.. paitsi tietenkin jos pyydät nätisti.

        Millaiseksi palstalaiset kuvittelevat Pikkulikan:

        http://7-themes.com/data_images/out/71/7014318-nice-girl.jpg

        Pikkulikka oikeasti:

        http://images.kinkbomb.net/images/P/107153/144107_534d551a849ab.preview.gif


      • ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

        No minähän olenkin kunnollinen, kiltti ja kunnollinen. Jos on ollut kahdessa suhteessa, niin se on kai aika vähän? Palstalla on käsittääkseni varmaa tietoa siitä, että naisilla on keskimäärin kymmenittäin seksisuhteita takanaan.

        Puuh.. Takertukaa nyt ikuisesti siihen jännämieheen. Minulle ei muuten sitten mikään wt-jännämies kelpaa, vaan pitää olla henkisesti jännä. Haluan keskustella eksistentialismista ja kulttuurista lukuisten, dominointia sisältävien seksiaktien välissä.

        Anteeksi, se oli täysin asiatonta käytöstä, enkä tee sitä enää.. paitsi tietenkin jos pyydät nätisti.

        No, mitäs sanot menikö TotuudenPaljastajan veikkaus oikein?

        Aion pitää muumibokserini tiukasti jalassa ettet pääse toteuttamaan mitään kummallisia fantasioita kiltin AT-miehen kustannuksella.


    • pika.rakkautta

      No jos sinä olet pikaätmiytynyt, niin ettekö silloin sopisi toisillenne hyvin?

    • scrg

      Höpöhöpöä. Todellinen kurppa on vasta se, jonka tekemiset, tykkäämiset ja haikailut ei jaksa kiinnostaa.

      • Miestenmieleen

        Täällä kurpitellaan kyllä. Koskaan en ole kurpittelua oikeassa elämässä saanut. Miehiä kiinnostaa kuka olen ja millainen olen. On paljon asiallisia, mukavia ja fiksuja miehiä.
        Palstatotuus on siis täyttä sontaa. Täällä ei ole tiettyjen miesten tarkoituskaan olla naisille niitä kilttejä ja kunnollisia. Mieshuumoriin tai ironiaan on turha vedota.
        Tämä on naisviha- sinkkupalsta.


    • scrg

      "Miehiä kiinnostaa kuka olen ja millainen olen. "

      Miksi edes luet tällaista palstaa, jos oikea elämä on niin hieno? Kerro oikeassa elämässä, älä täällä, koska täällä ei ketään kiinnosta.

    • Toivotontapaus

      AIVAN kaikki naiset haluavat jännämiehen. Mutta jännämies ei tarkoita mitään rikollista tai väkivaltaista, vaan ylipäätään miehistä otetta. Jotain sellaista joka tekee miehestä miehen eikä hiirtä. Hissukkaa ei halua yksikään nainen. Joten ihan turha PL:ää on syyttää samasta vaatimuksesta mitä kaikilla naisilla on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe