Onko Kempeleessä hyväonnisia?

O_N_Nekas

Toisilla se käy tuuri!
T_Uuri
9.12.2015 15:36
En_osaa_sanoa

9.12.2015 15:34

oikein muuta kuin että maa on täynnä lämpimiä taloja, joiden lämmitykseen ei oikeastaan tarvita lainkaan öljyä, sähköä taikka puita. Toisia siis onnistaa. Mutta eipä tässä vielä kaikki: Nuo samat talonomistajat ovat saaneet osakseen toisenkin verrattoman hyvän - auton, joka kulkee ilman polttoainetta.

3

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käsittääkseni

Kempeleessä on paljon näitä, joiden taloa lämpeävät ilman kustannuksia ja joiden autot kulkevat ilman polttoainetta.

• valkotakkisetpaikalle

Kempele on tiettävästi pieni, kaunis, idyllinen suomalainen tiivis yhteisö. Juuri sellainen, mistä kaikki suomalaiset olemme saaneet nauttia, ainakin nähneet, aina vuoteen 2015 asti.

Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha.

Lapsemme ja lapsenlapsemme tulevat vaatimaan vastauksia, syyttämään sukupolveamme ratkaisuista.

Suuri(n) osa suomalaisista ei ole halunnut Suomea pilattavan tällä tavoin, ei mistään hinnasta, ei .... ikinä.

Maassamme myös asuu ja elää vielä ainakin yksi veteraani, jolla on muisti tallella. Milloin menet - yksinvaltiasministeri - selittämään nämä maahanmuuttoratkaisut ja pakolaispoliittiset ratkaisut Hänelle kasvotusten ?

Kempeleellä kaikki tuntevat ja tietävät toisensa. Onko Sinussa MIESTÄ tavata kylän miehet ja naiset kasvotusten ?

Maanpetturuus on rikos monessa maassa.

• hullunkiilto

on siellä yks eks-kempeleläinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72