Mutta jostakin syystä samoja menemuualle-kehotuksia ei koskaan anneta esimerkiksi palstaa yksityisenään pitävälle pallihikitrollille.
Uskovat halutaan häätää täältä
21
64
Vastaukset
Sanoppas muuta. Kaikki rivoimmat ja tyhjät rääväilyt saa kyllä olla, mutta vähänkin evankelioivat ovat uskomattomille myrkkyä. Ja palstan seriffi on itse tässä mukana. Sain sen selville ihan äskettäin kokeilemalla nimmarikikkaa.
- kertoo.kaiken
Pidä sinä KAMELINPERSE se suusi kiinni, ja mitä ainettä oikein vedät kun puhut sekavia, homo? Homous on tainut nimmarikikkisi sokaista, ja mene pois täältä ääliö Hellari tai olet PERKELEEN oma
- A_the_ist
Suomi24:llä ei ole ollut sheriffejä noin neljään vuoteen. Luotsitkin, jotka siis tulivat aikanaan sheriffien tilalle, hävisivät/hävitettiin reilu vuosi sitten. Valehtelet tietoisesti mitä sattuu. Eli lienet syvästi uskovainen.
- ateismiontäysinolla
No joku siellä viestejä poistaa. Ei kai tuossa oikealla olisi painiketta Ilmianna. Siis ei ne viestit itsestään poistu, jotka ilmiannetaan. Niin mutta sinähän ateistina uskot, että tyhjä voi tapahtua itsestään ja voi tulla itsestään niin kuin poistuakkin ilman toimijaa. Siis nuo ilmiannetut viestit poistetaan tuosta noin vain ilman että ylläpidossa niitä joku lukee. Saat uskoa, mutta minä en kyllä siihen pysty. Ja tuo touhumies siellä ylläpidossa on sitten ateisti.
- A_the_ist
ateismiontäysinolla kirjoitti:
No joku siellä viestejä poistaa. Ei kai tuossa oikealla olisi painiketta Ilmianna. Siis ei ne viestit itsestään poistu, jotka ilmiannetaan. Niin mutta sinähän ateistina uskot, että tyhjä voi tapahtua itsestään ja voi tulla itsestään niin kuin poistuakkin ilman toimijaa. Siis nuo ilmiannetut viestit poistetaan tuosta noin vain ilman että ylläpidossa niitä joku lukee. Saat uskoa, mutta minä en kyllä siihen pysty. Ja tuo touhumies siellä ylläpidossa on sitten ateisti.
Unohdin keskustelevani tuollaisten typerysten kanssa. Unohtakaa koko juttu.
A_the_ist kirjoitti:
Unohdin keskustelevani tuollaisten typerysten kanssa. Unohtakaa koko juttu.
Hihhuleille on vahva taipumus salaliittouskomuksiin, joten rationaaliset perustelut eivät toimi noiden puusilmien kanssa. Tässä tapauksessa he ovat varmaan jonkin ateistisen viestienpoistajademonin armoilla.
Tällä palstalla kun tulisi keskustella palstan aiheesta. Palstan aihe on ateismi. Ei evankeliointi. Kaikki epäasialliset viestit palstalla onkin syytä ilmoittaa poistettaviksi.
- kertoo.kaiken
Tuo EvankeliSika täytyy saada hoitoon. En ymmärrä hänen pakkomielletään käännttää omaan Jeesususkoonsa, kun suomessa on uskovapaus. Vähissä on tuon Lestan elämä kun pitää kiveksiään vain hiplata.
- hjhkjhkjhkjhj
Olen tuonut aivan selvästi julki, että kyseinen pallihiki pitäisi nostaa tikulla pihalle. Yhtä lapsellinen trollaamisessaan kuin Mark 5v.
- kjhgfgtyui
Koska täytät 3 v.
kutsutko synttäreillesi? - syksyllä-57
kjhgfgtyui kirjoitti:
Koska täytät 3 v.
kutsutko synttäreillesi?Täytin.
Mark5:n argumentointi on lapsen asteella. Ikää en tiedä, mutta hän kirjoittaa kuin kuulijat olisivat korkeintaan alaluokkalaisia. Joko hän itse on varsin yksiniitinen tai hän aliarvioi törkeästi muiden kirjoittajien henkistä tasoa.
Ateismista hän keskustelee aivan yhtä vähän kuin pallihiki. Jutut ovat pelkkää saarnaa ja viellä perin lapsellista saarnaa. Molemmat tkulla pihalle. syksyllä-57 kirjoitti:
Täytin.
Mark5:n argumentointi on lapsen asteella. Ikää en tiedä, mutta hän kirjoittaa kuin kuulijat olisivat korkeintaan alaluokkalaisia. Joko hän itse on varsin yksiniitinen tai hän aliarvioi törkeästi muiden kirjoittajien henkistä tasoa.
Ateismista hän keskustelee aivan yhtä vähän kuin pallihiki. Jutut ovat pelkkää saarnaa ja viellä perin lapsellista saarnaa. Molemmat tkulla pihalle.Siltä varalta että olet uusi etkä ole vielä huomannut: Mark5 (ex Obadja ex Jaakob) on hyvin selvästi syvässä uskonkriisissä ja pönkittää absurdeilla väitteillään ja kysymyksillään vain omaa horjuvaa uskoaan.
- hgfghjk
marsunkiillottaja kirjoitti:
Siltä varalta että olet uusi etkä ole vielä huomannut: Mark5 (ex Obadja ex Jaakob) on hyvin selvästi syvässä uskonkriisissä ja pönkittää absurdeilla väitteillään ja kysymyksillään vain omaa horjuvaa uskoaan.
Ota lääkkeet
hgfghjk kirjoitti:
Ota lääkkeet
En koskaan lakkaa ihailemasta teidän uskovien lyhyitä ja ytimekkäitä viestejä.
- bvghjkhgfghj
marsunkiillottaja kirjoitti:
En koskaan lakkaa ihailemasta teidän uskovien lyhyitä ja ytimekkäitä viestejä.
Kiitos!
Tule paikkakuntasi kristilliseen kokoukseen - bvghjkhgfghj
bvghjkhgfghj kirjoitti:
Kiitos!
Tule paikkakuntasi kristilliseen kokoukseenSiellä me nuuskitaan PALLIHIKEÄMME JEESUKSEN ARMOSSA ringissä, ja annetaan tulokkaidenkin nuuskiaCP!K tnwt1gggggggggg1gggggggggg2bbbbbbbbb1ttttttttttju1tttttttttt1ttttttttttmpjetjumpjetjumpje
- Kalju_Pitkätukka
Pallihikitrollille/trolleille on turha sanoa mitään, kun ovat vain häiriköimässä.
Palliviestit alkoivat kesälomien loputtua, joten asialla lienee useampia koululaisia.
Voisin toki toivottaa heidät hutsinkuikkaan täältä.
Uskonnolliset julistajat ovat aikuisia ihmisiä, joiden periaatteessa pitäisi uskoa järkipuhetta.
Uskovaiset toki voivat täällä keskustella ateismi- aiheesta, mikäli heillä on aitoa halua keskustella.
Julistaminen ei kuitenkaan ole keskustelua.
Täällähän ei ole mitään palstakohtaisia moderaattoreita eikä luotseja,- Satujeesus
Pistä korkki kiinni
- Kalju_Pitkätukka
Kyllä, kun olin pessyt lasten hiukset, laitoin shampoopullon korkin kiinni.
- Satujeesus
En usko korkin perkeleeseen, koska olen Lesta. Juon kaikki avatut pullot, kuin kirkossa konsanaan. Sitruunanmakuinen
siis tuoksuinen Tolu on vaikeinta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174506
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella271451Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201041
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon191005- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914