Minkä näköisestä miehestä nainen pitää? Ylläri...?

että.silleen

Millaisesta miehestä sinä pidät? Kuka olisi olisi sinun suosikkisi? Keskustele!

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1431062057394.html

Huomio miehet: joka ainut kuva on otettu samasta äijästä!
Stailattu vain erilaiseks, vaatteila, hiustyylillä...sen naiset osaa jo itse tehdä.
Entä te....?
Sama hiusten leikkaus, kammattuna eri tavoin...( ja yks peruukki tosin)
11 erityyppistä miestä kuvassa....ehkä joku äijä nyt tajuaa; mitä stailailulla saa aikaseks.

32

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosituimmat olivat siis:

      1. Pikkukoiran kanssa hymyilevä
      2. Karvanoppa-amis
      3. Hipsteri
      4. Salimake
      5. Varattu

      Kaikissa kuvissa on ilmiselvää, että kaverilla on päässään trendikäs ananasleikkaus, osassa sitä ei vain ole föönattu pystyyn.

    • Milla.Jovihic

      Hyvä näköinen pitää olla, eli väh. 2.0 molemmissa silmissä. Eikä saa olla värisokea, koska silloin ei voi olla lentokapteeni.

    • ATM-automaatti

      Oletko että.silleen ihan täysi vajakki?

      Komea, jykeväleukainen, lihaksikas mies saa suosiota eri tyyleillä. Järkevämmällä tyylillä enemmän, mutta jopa WT-tyylillä ja B-tason parodialla 15v mopopojasta irtoaa matcheja.

      Tehkää sama testi ei-komealla miehellä niin katsotaan miten käy.

      • tarralenkkari666

        Ei varmaankaan olisi yhtä suosittu. Luuletko ettei sama päde naisiin?
        Kuitenkin tyylikäs "ruma" on parempi, kuin tyylitön "ruma".


      • ATM-automaatti
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ei varmaankaan olisi yhtä suosittu. Luuletko ettei sama päde naisiin?
        Kuitenkin tyylikäs "ruma" on parempi, kuin tyylitön "ruma".

        nolla matchia molemmille.


      • että-silleen

        Kuule sen ei komian miehen pystyy stailaan, jokapäiväisestä ja nuhjuisesta "hälläväliä" lökäpöksystä...monta astetta parempaan suuntaan.
        Ei tietenkään leuattomalle pysty leukaa kasvattamaan...mutt hoidetun parran kanssa siitä voi saada näyttävämmän miehen.
        Sen voin myöntää ett jos joku taitava on jo stailannut miehen: voi olla vaikea paremmaks enää laittaa. Sen stailailun tulis myös jotenkin sopia äijän luonteeseen!
        Ei istu ei; jos vähän jurohkoon "erako tyyppiseen ajattelijaan" stailataan bilettäjä!

        Nainen joka ihastuu miehen oikeasti; kyllä hiljalleen stailailee miestä pukeutumisessa jos mies sen sallii!
        Minä ainakin ostan lahjaksi sellaisia miehelle sopivia asusteita, en housuja sillä ne on AINA sovitettavia. Ketään ei pidä pakottaa erimuottiin, jos ei halua niin ei halua.

        "Oletko `että.silleen´ ihan täysi vajakki?"

        Ilmeisesti sitt olen: kun yritän kertoa äijille ett melkein aina pystyy parempaan kuin jotain vaan kropan verhoiluks pääle vetään.
        Yli painoisesta en saa normaali painoista, mutt jonkin asteisen "nallekarhun" aina saa, kun stailailee oikein.
        Ison lihavankaan miehen ei tarvitse "mursulta" näyttää!
        Aina sellaiset housut jalkaan ettei "takavako" näy edes kyyristyessä, jos paita nouseekin vahingossa ylös.
        Missään nimessä EI pintaa hyväileviä T-paitoja...pue ylles vaikka ns. kasakkapaidan ja sopivan pituisena eli yli koko vatsan ja peffan.
        Antaa olla..unohtakaa koko juttu! Ei ole mun asia neuvoa, jos ei äijiä kiinnosta.

        Mä myönnän; ettei se stailailu kenestäkään yhtä suosittua tee kuin: 10 äijä, mutt nostaa taatusti ylöspäin nykyisestä stailailuttomasta tasostasi.


      • 12121212
        että-silleen kirjoitti:

        Kuule sen ei komian miehen pystyy stailaan, jokapäiväisestä ja nuhjuisesta "hälläväliä" lökäpöksystä...monta astetta parempaan suuntaan.
        Ei tietenkään leuattomalle pysty leukaa kasvattamaan...mutt hoidetun parran kanssa siitä voi saada näyttävämmän miehen.
        Sen voin myöntää ett jos joku taitava on jo stailannut miehen: voi olla vaikea paremmaks enää laittaa. Sen stailailun tulis myös jotenkin sopia äijän luonteeseen!
        Ei istu ei; jos vähän jurohkoon "erako tyyppiseen ajattelijaan" stailataan bilettäjä!

        Nainen joka ihastuu miehen oikeasti; kyllä hiljalleen stailailee miestä pukeutumisessa jos mies sen sallii!
        Minä ainakin ostan lahjaksi sellaisia miehelle sopivia asusteita, en housuja sillä ne on AINA sovitettavia. Ketään ei pidä pakottaa erimuottiin, jos ei halua niin ei halua.

        "Oletko `että.silleen´ ihan täysi vajakki?"

        Ilmeisesti sitt olen: kun yritän kertoa äijille ett melkein aina pystyy parempaan kuin jotain vaan kropan verhoiluks pääle vetään.
        Yli painoisesta en saa normaali painoista, mutt jonkin asteisen "nallekarhun" aina saa, kun stailailee oikein.
        Ison lihavankaan miehen ei tarvitse "mursulta" näyttää!
        Aina sellaiset housut jalkaan ettei "takavako" näy edes kyyristyessä, jos paita nouseekin vahingossa ylös.
        Missään nimessä EI pintaa hyväileviä T-paitoja...pue ylles vaikka ns. kasakkapaidan ja sopivan pituisena eli yli koko vatsan ja peffan.
        Antaa olla..unohtakaa koko juttu! Ei ole mun asia neuvoa, jos ei äijiä kiinnosta.

        Mä myönnän; ettei se stailailu kenestäkään yhtä suosittua tee kuin: 10 äijä, mutt nostaa taatusti ylöspäin nykyisestä stailailuttomasta tasostasi.

        "Nallekarhu" on ehkä jopa suosituin miestyppi 35 naisten keskuudessa.

        Epäsuosituin miestyyppi on lyhyt, hintelä ja leuaton.


      • ihastunut.olen

      • 12121212

      • että.sileen

      • kaikki.sileeks
        että.sileen kirjoitti:

        Hait kuva haulla, tjaa.
        Onnittelut yritteliäisyydestä! Mutt et kuitenkaan osunut oikeaan.
        =)))))))

        Tai sit sä osunu. Ei ois eka kerta.


      • kaikki.sileeks
        kaikki.sileeks kirjoitti:

        Tai sit sä osunu. Ei ois eka kerta.

        *tai sit sä et osunu*


    • Nuo nyt oli aika kärjistettyjä ja ilmeisiä esimerkkejä, mutta pointti tuli kuitenkin varmaan selville. Kyllähän pukeutumistyyli ihmisestä jotain kertoo. Jollei suorastaan kuulumisesta johonkin alakulttuuriin tai yhteiskuntaluokkaan, niin viestiihän se myös itsearvostuksesta, tai sen puutteesta, äärimmäisissä tapauksissa hygienian ja elämänhallinnan puutteesta.

      Jos noista pitäisi valita, niin valitsisin maitopurkkimiehen.

    • että.silleen

      Itse pohdin noiden kuvien perusteella: ett valinta menis Ilkan ja Sampon väliseksi!
      Sampolla oli tuo koira, eli sai pinnan enemmän sen vuoksi ett huolehtii jostain elävästä oliosta....pakko olla myös vastuuntuntoinen! (siis jos koira olis todella hänen)
      Toisaalta Ilkan kuva ei niin edustava ole, humoristinen kyllä ... siis itsevarmuutta ei puutu!
      Eli jututtaisin ehkä molempia... saadakseni enemmän käsitystä kummastakin äijästä.
      Lopullisen valinnan tekisin vasta tavattuani kummankin keilahallin kahvilassa;
      kahvikupposen ääressä ja keskusteltuani kaikenlaisista asioista taivaan ja maan välillä.

    • juupa.juu

      Ainoa kuva joka toimii edes jotenkin, on se samooja.

    • Kilttiatm

      Salimies tuli neljänneksi. No en minä ainakaan ala poseeraamaan kameralle.

    • Mies3210

      Heh, mitkä pinnat amis-urpolle:)

      • Mies3210

        Sotii ainakin status-teorioita vastaan. Ehkä amis olikin se sytyttävä pahis? Dean-imitaatio meni vitsiksi.


      • juupa.juu
        Mies3210 kirjoitti:

        Sotii ainakin status-teorioita vastaan. Ehkä amis olikin se sytyttävä pahis? Dean-imitaatio meni vitsiksi.

        Joko testiin osui suma wt-typyjä tai sitten amis upposi läpällä?


      • 875678

        Amiksen kuva viestii: sosiaalinen, rento, hauskaa pitävä, kaveripiirejä, bileitä, jännittäviä ihmisiä, miehekkyyttä ja katu-uskottavuutta, COOLI - trendikäs ja tietynlaisen katutason laumasieluisen trendikkyyden kehityksen huipulla.


      • Mies3210
        875678 kirjoitti:

        Amiksen kuva viestii: sosiaalinen, rento, hauskaa pitävä, kaveripiirejä, bileitä, jännittäviä ihmisiä, miehekkyyttä ja katu-uskottavuutta, COOLI - trendikäs ja tietynlaisen katutason laumasieluisen trendikkyyden kehityksen huipulla.

        Minusta se näyttää takakireältä maalaisjuntilta ryyppäämässä paskasti parin samanlaisen kanssa jossain ghetto-takapihalla. Ei siis juuri mitään sinun havaitsemaasi. Mutta ilmeisesti olen väärässä.


      • 8758956
        Mies3210 kirjoitti:

        Minusta se näyttää takakireältä maalaisjuntilta ryyppäämässä paskasti parin samanlaisen kanssa jossain ghetto-takapihalla. Ei siis juuri mitään sinun havaitsemaasi. Mutta ilmeisesti olen väärässä.

        Sanoisin, että olet väärässä. Spapback-lippis, huolellisesti kammattu amis-töyhtö, siistihkösti ajettu parta, puhtaudentuntuisuus, tyylitelty mutta huoleton olemus ja sähkötupakka etc. Purkit pöydällä viestivät, että on hiukan ehkäpä isompikin kaveriporukka bileiden takapihalla käynyt röökillä..
        Ja jos sulle on vähääkään tuttua moinen amisbile-meininki, niin osannet kuvitella sosiaaliset hierarkiat taustalle..


      • että.silleen
        8758956 kirjoitti:

        Sanoisin, että olet väärässä. Spapback-lippis, huolellisesti kammattu amis-töyhtö, siistihkösti ajettu parta, puhtaudentuntuisuus, tyylitelty mutta huoleton olemus ja sähkötupakka etc. Purkit pöydällä viestivät, että on hiukan ehkäpä isompikin kaveriporukka bileiden takapihalla käynyt röökillä..
        Ja jos sulle on vähääkään tuttua moinen amisbile-meininki, niin osannet kuvitella sosiaaliset hierarkiat taustalle..

        Ihan oikeesti haluaisin nyt tietää; tekikö tämän analyysin mies vai nainen?
        Joka tapauksessa hyvän huomiointikyvyn omaava henkilö on kysymyksessä ja osaa tehdä päätelmiä. Yks havainto jäi puuttumaan siitä, mitä minä näin vielä.


      • 345255
        että.silleen kirjoitti:

        Ihan oikeesti haluaisin nyt tietää; tekikö tämän analyysin mies vai nainen?
        Joka tapauksessa hyvän huomiointikyvyn omaava henkilö on kysymyksessä ja osaa tehdä päätelmiä. Yks havainto jäi puuttumaan siitä, mitä minä näin vielä.

        Kyllä, todellinen Sherlock olen.
        Voisihan noista luennoida lisää vaikka esseen verran..

        Mitä sinä näit?


    • Naiset pitävät yksinomaan lihaksikkaasta Rambosta.

      Jos eivät, niin minkä hemmetin takia käyn salilla ja tapan alkuasukkaita viidakossa?

    • Naishenkilö

      Koiran lainaaja ja samoilija.

    • 47654856

      Kappas, kiltti valkoritari koiransa kanssa tuli ykköseksi..

      Hevimiehen peruukki näytti niin omituiselta ettei mikään varsinainen ihmekään että jäi ilman ääniä..

      Erämies vetoaa vain samanhenkisiin naisiin, kuten "paha poikakin".. oma pieni, mutta sitäkin profiloituneempi faniporukkansa noilla..

    • Samooja tai Sampo. Sampon kuvasta olisi kannattanut poistaa taustalla näkyvä vaaleanpunainen pullo, joka viesti naisen läsnäolosta asunnossa. (Tietysti kuva olisi voitu ottaa ystävättären luona, mutta silti tuollaiset yksityiskohdat kannattaisi poistaa ennen kuvan ottamista.)

    • atännä

      Kiitos tästä! Makuja on monia, siis kaikista tyyleistä tykkäsi joku.

      Tuo painojen alle jäänyt Sali-Jami oli hauska :)

      Pehmo-Sampo olisi minun suosikkini, mutta meni maku, kun helka huomasi häntis-merkin. Tai jos se purtilo oli tuon neitikoiran hoitoaine ;) Luontoihminen on myös makuuni, mutta tuo ei ole oikein vakuuttava. Kintut paljaana, mutta talvipipo päässä? Rinkka selässä, mutta kanootti vesillä?

      Enhän noita sos.deittejä harrasta muutenkaan, aika pinnallinen yleisvaikutelma.

    • 2626

      Tietysti älykkö-Stefan, kakkosena koiramies koska koira.

    • scrg

      Ööh. Niissä kuvissa edelleenkin on sama mies, joten jos te pidätte jostakin ja jostain muusta ette, niin se on vaan merkki siitä, että miehellä ei lopulta niin väliä olekaan vaan sillä stereotyyppisellä roolilla mitä johonkin tyyliseikkaan liitätte.

      Pitäisikö miehen vaan päättää olla joku noista ja sitten leikkiä sitä roolia tilanteesta riippumatta, ettei naiset vaan joudu hämätyksi?

    • sopivan.pituinen

      Ihannepituus on 10% naista pidempi. Jos on 172cm nainen, niin miehen tulee olla silloin noin 190cm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1855
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1257
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1145
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      196
      1035
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      963
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    9. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      904
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe