Ryhmäseksiä maahanmuuttajien kanssa

ryhmäpanomiia

Haluaisin harrastaa kimppakivaa maahanmuuttajamiesten kanssa. Joku 10 miestä olisi hyvä. Kukin voisi vuorollaan laueta anukseeni ja pilluuni. Vaatisin ekaksi kaikilta tautitodistuksen, että tiedän heidän olevan terveitä.
Olen 22v kaunis ja hoikka nainen, pituus 174cm. Onko kellään kokemusta vastaavasta.

t ryhmäpanomiia

39

2701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 015

      Seko

    • STD

      HIV voidaan todeta vasta n. 3kk tartunnan saamisesta. Onnea etsintöihin. :) Se todistus ei todellakaan takaa, että ei ole mitään tautia.

      P.S. Kaikkia sukupuolitauteja ei voi parantaa

    • asfggghh

      Kyllä ap on täys vitsi ei voi olla tosissaan

      • ryhnäpanomiia

        olen täysin tosissani!!


      • ryhnäpanomiia kirjoitti:

        olen täysin tosissani!!

        Hienoa. Voin tulla vaikka mukaan todistajaksi.


    • ääliökalmari

      Jalmarikalmari oletko tosissasi sitä mieltä, että "lääkärikirja" ei tunne aids:ia tai hi-virusta. Mene takaisin ala-asteelle lepakko.

    • MikäsSiinä

      ... sen kun menet illansuussa vastaanottokeskukseen.

      Oliko vielä jotain muuta tiedusteltavaa ... tukikeskuksen puhelinnumero tms?

    • ryhmäpanomiia

      Tiedustelin Porissa. Saisin mukaan heti 22 miestä. Käskin hommata ne todistukset, että tiedän heidän olevan terveitä. Sitten vain hommiin yes!!. Kysyin kalujen kokoja seisakissa. Muutamilla kuulemma jotain 16cm, keskikoko jotain 18cm ja isoimmat kalut kuulemma22, 25 ja 28cm. Nam!! Suostun heti, kun tautitodistukset valmiit!!!

      • Tytyf

        Miten sait miehiin yhteyttä? T: myös tyttö joka kiinnostunut ryhmäseksistä monen miehen kanssa


      • Kuulostaa tosi kiimaiselta. Laita tietoa miten homma etenee.


      • Työntää, työntää mutta kenen?


      • Tosi hienoa. Laita tietoa miten asia etenee. Tänne tai yksityisviesti.


      • Hienoa että olet jo todistusten odotus vaiheessa.
        Voittehan harrastaa seksiä nyt kumeja käyttäen.


    • käteenvetoon

      Irakilaisilla on pieni penis. Suomalaisen lorton iso tavara ei aiheuta tarpeeksi kitkaa.

    • Vastaavia fantasioita lienee monella. Mulla ja... Vaan on se 10 aika monta.

      • Ihanalta tuntuu. Oletko saanut paljon kuvia?


      • En :(


      • slutlips kirjoitti:

        En :(

        Miten on vuosi alkanut?
        Oletko toteuttanut fantasioitasi?


    • Askokokki

      Hyvä Miia jos olet oikeesti nainen. Varmaan kiimasta Urhoja on paljon, lääkärintodistus on tärkeä, joskin onko noissa maissa sen enempää sukupuolitautia?
      Rohkeaa tuossa on se että tunnustat oman viehtymyksesi kimppakivaan, olethan vielä nuori ja kyltymätön sekin kiima hiipuu vanhemmiten joten miksi et toteuttaisi haaveita. Kirjoita lisää niin saadaan yhteinen näkemys [email protected]
      Olen suomalainen ja ennakkoluuloton .

    • kosteana

      Minulla vähän sama haave. ;)
      En ole koskaan ollut mustan miehen kanssa,
      ja kiihottava ajatus on se kun olisi monta mustaa miestä ja mä.
      Pari voisi pitää mun jalkoja leveällä ja yksi naisi.. joku imisi rintoja..
      ja mehut sisälle emättimeen tietysti.
      En ole pillereillä. Ajatus raskaudesta kiihottaa..

      • Tyttöystävä vietti viionlopun mustien miesten kanssa. Pääsin mukaan alibiksi. Oli ainutlaatuista nähdä sen ahmitut rinnat.


      • Kerro lisää. Kuulostaa hyvältä.


    • teelappu

      Vaikka haave toteutus, nin missä panisitte?

    • Ehkäisykuntoon

      Kuten moni onkin asian ilmaissut, niin tärkeintä on huolehtia tarkasta ehkäisystä. Fantasiana tuo on varmasti yleinen ja siitä ei kannata itsessään olla huolestunut. Jos kuitenkin "pääset" toteuttamaan fantasiasi niin kannattaa huolehtia, että kumit on kaikilla paikoillaan ja näin turvata itsensä mahdollisistlta sukupuolitaudeilta.

    • KimppakivanNimeen

      Hyvä juttu että naiset uskaltaa sanoa toiveensa ja toteuttaa myös

    • AntavatVaimotParasta

      Vaimon kanssa suositaan omia kavereita jotka suurimmaksi osaksi kaikki ovat vuorollaan naineet vaimoani kanssani kimpassa.

    • Anonyymi

      Otettiin vaimon kanssa maahanmuuttajaperhe mukaan mökille. Vanhempi nainen n,60v ja tyttö n.24v. Oltiin oltu jo päivä mökillä kun naisen pojat soitti isä kuumeessa. vaimo lähti viemään naista miehensä luo. Tyttö jäi mun kans mökille, kun hänen äitinsä lähti kertoi että kuuma kun pitää olla tämä koko vaate päällä semmoinen tapa kukaan ei saa nähdä paljasta pintaa. Sanoin on siellä tytön uikkareita laita sieltä jotain, ei täällä ketään ole näkemässä saat olla kuten haluat. Nadja laittoi valkoiset bikinit. Katsoin heti on kaunis. isot suipot rinnat kiinteä pylly ja mustan tumma iho, kalu värähti heti en välittänyt vaikka kalu oli vähän koholla huomasin että Nadja katseli kiinnostuneena piti minua turvallisena kun olen 55v. Kävi uimassa bikineistä näkyi hyvin läpi pakko oli istua toisinaan kun oli niin seksy nainen.Vaimo soitti pitää käyttää miestä sairaalassa soittaa tuleeko takaisin tänään, uitiin ja syötiin lämmitin saunaa että saa lämmitellä uinnin jälkeen. Istuttiin saunassa Nadja kyseli miten yleensä saunotaan, kerroin että vaatteet pois ja otetaan löylyt ja käydään uimassa. Onko kaikki sekaisin saunassa ja alasti, sanoin usein on ja käydään alasti uimassa no huh huh saisin selkään jos kotona tekisi näin. Istuin ulkona ja otin snapsia annoin Nadjallekkin muutamat paukut. Pukuhuoneessa otin uimahousut pois Nadja katsoi, menin löylyyn kohta Nadja tuli alasti saunaan, istui viereen ja sanoi ethän kerro kellekkään. Käytiin välillä uimassa nousin laiturille odotin Nadjaa kalu oli aika kaarella kun Nadja nousi laiturille terhakkaat rinnat heilui ja pimppi oli karvainen . Otettiin snapsit ja mentiin saunaan. Pyysin Nadjaa pesemään selkää, arasti alkoi pesemään mutta sitten pesi selän jalat ja kun käännyin katsoi kalua sanoin anteeksi mutta tahtoo nousta nauroi ei haittaa en ole koskaan nähnyt livenä miehen kalua netissä kylläkin. Pesin Nadjaa kun pesin kiinteitä rintoja oli välillä silmät kiinni pesin ja hyväilin niitä pyllyä pestessä levitti jalkoja sormenpää hieroi pyllyn reikää tunsin kuinka jännitti etupuolelta pestessä en pannut sisään pesin vain huulia sievästi . Nadja kiitti pesusta sanoi en saisi olla miehen kanssa yhtäaikaa samassa tilassa.
      Illalla vaimo soitti tulee aamulla Nadjan äidin kanssa. Nadja oli vaimon yökkäri päällä katsoi peilistä nätti asu, Nadjan nännit oli suippona asun alla pituus oli jus pyllyn päälle. Nadja oli jo humalassa kertoi me ei seurustella kuten suomessa vanhemmat valitsee miehen ja on hyväksyttävä. Mistä tiedät onko mies oikea, en mistään jos en tunne saattaa olla aivan vieras mies. Musiikki soi kysyin oletko tanssinut ei ollut tanssittiin Nadja nojasi vartaloon kerroin olet niin kaunis että tuntuu joka paikassa vedin Nadjaa lähelle kun kalu kosketti lantiota pakeni ensin mutta sitten antoi tulla lähelle kuiskasin haittaako puisti päätä ja nojasi kaulaan hengitys alkoi nopeutua pidin pyllystä kiinni ja hieroin kalulla antoi hieroa katsoi ylös saanko nähdä, laskin housut pois kalu oli paksuna ja kova Nadja katsoi kyykyssä hyväili sievästi sanoi neuvotko minua. hyväili kaksin käsin arasti otti kalun suuhun huulet puristi hellästi kerroin jos jatkat laukean nauroi ja katsoi ylös haluan nähdä jatkoi hyväilyä kalua alkoi kovettua lisää Nadja katsoi kalua ja jatkoi ruiskasin leualle ja rinnoille Nadja katsoi ja suuteli kalua ja nuoli puhtaaksi.
      Nadja makasi vieressä hyväilin rintoja suukotin nännejä alkoi huokailemaan kunnolla hyväilin pillua päältä ja kun laitoin sormia sisään kuiskasi olet ensimmäinen laskeuduin ja nuolin pillua välillä Nadja puski pois välillä painoi päätäni kun sai ensi orgasmin tunsin että saa kunnolla. Nadja oli kainalossa kysyi antaisinko sille, onneksi oli kumeja laitoin kumin yhdessä Nadja laskeutui omaan tahtiin kun pääsi alku jännityksestä nai omaan tahtiin kertoi kuinka haluttaa ja nai menemään kun tunsin kohta tulee Nadja kuiskas tule sisään Nadja nautti kun tunsi kalun purkautuvan. Ilta ja yö oltiin alasti rakasteltiin kolme kertaa. aamulla Nadja laittoi puvun päälle ja pedin sauna rakennukseen. Vaimo sanoi päivällä olet nainut Nadjaa miten niin sen näkee hänen katseesta ja kolme kortonkia puuttuu. Olet velkaa minulle kaksi tummaa poikaa vai mitä suukotin vaimoa ja kuiskasin saat varmasti.
      Vein vaimon ja kaksi poikaa mökille, kun vaimo tuli kotiin kertoi että sitä on naitu kunnolla kasi yötä naitu ainakin kaksi kymmentä kertaa alussa vähän kainostelin mutta sitten olin panopuuna oikeastaan odotin milloin pannaan vaimo rasvasi pillua pari päivää. Nadjaa olen nainut salaa useasti nyt kun käyttää pillereitä meno on hurjaa ja vapaata. Kun vaimo tulee reissusta on yhtä kipeä aina, kertoo kuinka on saanut imeä mustaa kyrpää ja antanut pillua .

    • Anonyymi

      Olen kuullut suomalaisesta naisesta joka oli naimisissa Afrikasta kotoisin olleen miehen kanssa. Nainen oli ollut saunassa miehensä ja tämän myös Afrikasta olleen kaverin kanssa. Naisen oma mies oli lähtenyt pesulla ja nainen oli mennyt yhdyntään toisen miehen kanssa. Hetken kuluttua ovi oli kolahtanut ja aviomies oli tullut saunaan ja työntänyt munan naisen peppuun!

      Enemmän minua kiinnostaa se mille tupla tuntuu naisesta! Ne vastaukset mitä olen saanut ei kerro mitään!

    • Anonyymi

      Ählyjen ja ahrikkalaiten kanssa jos tuota touhuat niin anaaliinhan ne vaan nussii joten tummelisaavi mukaan

    • Anonyymi

      Aloittaja voi ottaa ne 10 mamua ja muuttaa niiden kanssa sinne mistä ne on tänne tulleet loisimaan...

    • Anonyymi

      Kuusi vuotta vanhalla todistuksella ei mitään tee.

    • Anonyymi

      Tuo käy ihan helppo. Kävele vastaanottokeskus ja kerro ensimäinen miehelle. Takula saat kyrpä vittusi täyte! Sata kerta. Perse kans. Ja suu. Ei tarvi pikkareita ei rintsika.

    • Anonyymi

      eikö ole kuin eläimiin sekaantuminen

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe