Pahuuden todisteet

buuhahaa

Uskikset tänne kertomaan miltä pitäisi pelastua? Muistakaa kaikkivaltius...

22

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskonratkaisu1111111111

"47 Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,
      48 jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.
      49 Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.
      50 Suola on hyvä; mutta jos suola käy suolattomaksi, millä te sen maustatte? Olkoon teillä suola itsessänne, ja pitäkää keskenänne rauha."

• buuhahaa

Helvetti on jumalan luomus.

buuhahaa kirjoitti:

mitäs väliä sillä on? Niin olet sinäkin? On helvetti paljon enemmän saanut hyvää aikaiseksi kuin sinä.

• buuhahaa
        uskonratkaisu1111111111 kirjoitti:

mitäs väliä sillä on? Niin olet sinäkin? On helvetti paljon enemmän saanut hyvää aikaiseksi kuin sinä.

Helvetissä on suurin osa koskaan olemassaolleista ihmisistä. Siihen nähden minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään ollakseni edellä.

Eli helvetiltä tarvitsee pelastua. Helvetti on jumalan luomus, joten jumalalta pitää pelastua.

buuhahaa kirjoitti:

Helvetissä on suurin osa koskaan olemassaolleista ihmisistä. Siihen nähden minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään ollakseni edellä.

Eli helvetiltä tarvitsee pelastua. Helvetti on jumalan luomus, joten jumalalta pitää pelastua.

olet siis saatananpalvoja. lopeta sellainen touhu.

• buuhahaa kirjoitti:

Näinpä. Eihän Helvetti itsessään ole vaarallinen vaan Jumala, joka sen teki, ja joka sinne tuomitsee valtaosan ihmisistä. Myös ne uskovat, jotka eivät ruoki nälkäisiä, juota janoisia, ota tuntemattomia kotiinsa, vaateta alastomia, käy katsomassa sairaita ja vankeja. Sellaisille Jeesus aikoi viimeisellä tuomiolla sanoa: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä."

• buuhahaa

Älä kiemurtele.

Saatanakin on jumalan luomus.

• herralta
        buuhahaa kirjoitti:

"Jumala on taivaan ja maan valo. Hänen valonsa loistaa kuin lyhty ikkunasyvennyksessä. Lyhdyn lasi on kuin välkkyvä tähti, ja se on sytytetty siunatun öljypuun öljyllä, joka ei tule idästä eikä lännestäkään."

• herralta
        buuhahaa kirjoitti:

"Kunnia Jumalalle, maailman Herralle, Armeliaalle Armahtajalle, Tuomiopäivän Ruhtinaalle. Sinua me palvomme, Sinua me huudamme avuksi. Johdata meidät oikealle tielle, niiden tielle, joille Sinä olet suosiollinen, ei niiden, joiden päälle Sinun vihasi lankeaa ja jotka vaeltavat eksyksissä"

• Taikauskonnoton

"olet siis saatananpalvoja. lopeta sellainen touhu."

Ei Saatanaa voi palvoa ellei sellaiseen edes usko, eikä Saatanaan voi uskoa kuin Jumaluskoiset.

Hienoa, ettei mun tarvitse moisilta kauheuksilta (Saatana ja Jumala) pelastua.

• Taikauskonnoton
        buuhahaa kirjoitti:

"Helvetti on jumalan luomus."

Itseasiassa Helvettikin on ihmisen luomus, aivan kuten Jumalakin.
        Kaikkea se ihmisen mielikuvitus keksiikin, ja etenkin: kaikkeen sitä tyhmät taikauskoiset uskookin.

• buuhahaa

Älä suotta itkemään ala, mielikuvitusta jumalasi ja hänen pahuus vain on.

• buuhahaa

Rupesitko aloituksia suoltamaan :D

• mikä.sitten.auttanee

Itse ainakin toivoisin, etteivät pallini hikoaisi niin paljon.

• buuhahaa

Oikein. Siitä on hyvä lähteä.

Totta. Pallihikeä molempiin käsiin ja tuplaniiskaus Jumalan Armolahjaa molempiin
        sieraimiin, aina Raamattua lukiessani näi teen, Amen sanon sitten.

• Ateistin tulisi pelastua ennen kaikkea iankaikkiselta kadotukselta. Mistä sitten johtuu, että ateisti karttaa pelastusta? Suurin syy lienee Jumalfobia. Nimittäin pelastuminen edellyttää uskoa siihen, että Jumala on olemassa ja että Jeesus Kristus, Jumalan Poika, on sovittanut ihmisen kaikki synnit omalla uhrikuolemallaan.
      Toinen kysymys on sitten, miksi ateistilla on Jumalfobia? Todennäköisesti siksi, että hän ei halua alistaa itseään minkään ihmistä korkeamman vallan ja auktoriteetin alle. Kolmas kysymys on sitten, miksi ateisti ei halua alistua? Ehkä syy on ylpeys; ehkä se, että ateisti kuvittelee menettävänsä vapauden tehdä syntiä? Hän ei tiedä kuinka paljon hauskempaa on elää kun on saanut syntinsä anteeksi. Se on todellista vapautta. Tietoisuus siitä, että saa olla matkalla Taivaaseen ja kuulua Jumalan perheväkeen antaa moninkertaisesti enemmän iloa ja rauhaa, kuin synnissä eläminen, tietoisena, että on ulkopuolella pelastuksesta ja iankaikkisesta elämästä.
      Uskoontulossa ihminen ei koskaan menetä mitään, mitä hän katuisi jälkeenpäin. Hän voittaa aina. Hän saa kulkea voittosaatossa yhdessä Kristuksen kanssa.

• "Hän saa kulkea voittosaatossa yhdessä Kristuksen kanssa."

Sitähän sinä hinkuat, mutta älä kuule kuvittelekaan. Onhan itse Jumala käynyt tällä palstalla kertomassa, että rehellinen ateisti on Hänelle enemmän mieleen kuin esimerkiksi sinun kaltaisesi tekopyhä kristitty.

• buuhahaa

En ole kadotukseen päättänyt mennä. Jos en tee mitään niin miksi sinne päädyn? Jumalasi takia.

• Marko5

Palline eivät hikoile.
      Tosin, kivekseni eivät ole vielä laskeutuneet.

Pallihielle pepunkuvauskeppi ja mietelmävessapaperi eivät ole turhakkeita vaan perushyödykkeitä. Pepunkuvauskepillä voi kätevästi tutkia pallejaan ja mietelmävessapaperin värssyistä saa kivasti aiheita aloituksiin täällä.

• AikaTaasVälittää

toki, sinun aiheesi olivat aiemmin silkkaa sontaa, kun puhuit Jeesuksesta

douce vai sanonko Amen, veli hyvä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe