Suomi se kaivaa yhä verta nenästään:
http://fundamentti.blogspot.fi/2015/12/uutiskatsaus-3-moskeijaa-suljettu-334.html
3 Moskeijaa Suljettu: 334 Asetta ja 223 Pidätystä!
Informer24
2
86
Vastaukset
- totanoin
Niin, tuon kaavun alle on helppo piilottaa mitä vaan. Suomellahan on jo esimakua näistä romanirouvista, helmat leveänä kulkevat kuin suurtakin kantamusta kantaen, mikälie salalokerikko kätkettynä tyllien alle.
- maandepEIJohnny
Onko hallituksessa hyvä työterveyshuolto ? Voiko olla niin, että joku ministereistä on todellakin - sairaudentunnoton - pahasti sairas, vaarallinen, ja silti tehtävässään tekee päätöksiä.
Monia sairauksia voidaan hoitaa. Ei kaikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561420Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli511138Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi49920Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170917Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus75910Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36855- 56778
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy195748Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151743Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42736