Ei enää koskaan metsään hortoilemaan

minä-en-ainakaan-mene

Älytkää jo ihmeessä, että ette mene Suomessa koskaan harhailemaan metsään jalkaisin. Ei sinne ole kellään mitään asiaa. Jos haluatte töllöttää puita, katsokaa se lukitun auton sisältä.

http://yle.fi/uutiset/karhu_puri_miesta_ilomantsissa/8521560

Jos haluatte joulukuusen, ostakaa turvallisesti tanskalainen. Tanskahan on tunnetusti metsäinen maa. Kenenkään ei pidä vaarantaa henkeään halvan kuusen takia!

14

76

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eepähätiä

Mittees sitten vaekka tuliskii. Miepä lirputan sitä, jos se on naaraskarhu. Sehän isköö silimee ja vinkkovvaa vielä poes lähtiissäkin takas päen.

• Minä kannatan kotimaista ja ostan vain kotimaisen kuusen.
      Ovat perempiä ja kestää kauemmin varisematta.

• Juoksuennätys

Paras kuusi löytyy nuapurin metästä mielellään karhunpesän läheltä. Siinä saa pikkusen extriimiä jännitystä, jos sattuu nalle olemaan herreillä näin lämpimällä kelillä.

• Miten siellä tiedätkö onko karhut pysyneet pesissä?
        Täällä syvässä etelässä on havaittu karhujen lähteneen liikkeelle ja vaihtaneen pesintäpaikkoja.
        Siilitkin on ilmestyneet uudestaan pihoille.

• Peräkammarinpoika

Eihän karhu talvipesässään pysy tällä kelillä. Pesään voi kasaantua vettä ja silloin se muuttaa paikkaa. Tuosta tulikin mieleen, että voisi hyysäritädillä paskan pää jäykistyä, jos tekisi saman kuin minä. Tullut kuvattua karhuemoa ja pentuja talvipesällä. Emo vaan katseli vastaan kun kuvasin, mutta ei lähtenyt minnekään.

• pies

Tuo on pitt vale. Lopeta se lasolin juonti.

• Peräkammarinpoika
        pies kirjoitti:

Tuo on pitt vale. Lopeta se lasolin juonti.

Ei muuten ole. Pitää tietää karhun käyttäytymisestä paljon ennen kuin tekee tuon.

En suosittele amatööreille, tai muuten heikkohermoisille.

• varmasti.hyökkäisi
        Peräkammarinpoika kirjoitti:

Ei muuten ole. Pitää tietää karhun käyttäytymisestä paljon ennen kuin tekee tuon.

En suosittele amatööreille, tai muuten heikkohermoisille.

Ei ole semmoista ihmistä syntynyt jonka karhuemo sallisi tehdä tuon.

• Peräkammarinpoika
        varmasti.hyökkäisi kirjoitti:

Ei ole semmoista ihmistä syntynyt jonka karhuemo sallisi tehdä tuon.

Kyllä se talvella sallii tietyissä olosuhteissa. En suosittele amatöörejä edelleenkään kokeilemaan.

• totuudellinen
        Peräkammarinpoika kirjoitti:

Kyllä se talvella sallii tietyissä olosuhteissa. En suosittele amatöörejä edelleenkään kokeilemaan.

Olet pahempi valehtelija kuin kamuttaja oletteko ufoja, rasisteja vai hyyssäreitä

• Kuvattu
        totuudellinen kirjoitti:

Olet pahempi valehtelija kuin kamuttaja oletteko ufoja, rasisteja vai hyyssäreitä

Kyllä karhua voi talvipesältä kuvata, minäkin olen kuvannut. Sitä vaan ei hölmömpi usko.

• helppo.homma
        Kuvattu kirjoitti:

Kyllä karhua voi talvipesältä kuvata, minäkin olen kuvannut. Sitä vaan ei hölmömpi usko.

Uskon. Menee vaan makuuhuoneeseen sängyn viereen ja kuvaa

• KyrpäKymäläinenPohjanmaa

Aito suomalainen pohjanmaan vuoristosta haettu korpikuusi on paras joulukuusi, ei varise eikä karise, eikä ole paljon oksiakaan!

• Asiantuntija47

Tanskalainen kuusi kelpaa vaan peräreiän hoonamiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1682
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      869
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      90
      606
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe