Pidätkö lautapeleistä?

Mikä on suosikkisi? Oma henkilökohtainen suosikkini on Monopoly.

:).

26

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläsama

      Monopoly on minunkin suosikki ja olenkin aika haka siinä. Peli päättyy yleensä nopeasti siihen, että minulla on kaikki rahat ja kiinteistöt. :)

      • Mainiota! Mutta kai tiedät ettei toisen pelaajan rahoja taikka kiinteistöjä saa ottaa, sillävälin kun toinen käy vaikka vessassa ;).


      • Huutoa
        Onnii kirjoitti:

        Mainiota! Mutta kai tiedät ettei toisen pelaajan rahoja taikka kiinteistöjä saa ottaa, sillävälin kun toinen käy vaikka vessassa ;).

        hih:) Kyllä jokainen pelaaja muistaa omat tonttinsa, mökkinsä ja hotellinsa. Ja jos vessaan lähtee niin täytyy ottaa vaan rahat taskuun. Mutta ei monopoli kyllä kovin nopeasti pääty, se peli voi kestää vaikka koko päivän jos niikseen, ainakin jos itse kehittelee vielä lisäsääntöjä. Bulevardi oli hinnoissaan ja siihen moni tömähti ja teki konkurssin. Vieläkin muistelen lämmöllä, kun lapsena pelattiin yötä myöten:) Vankilakin tuli tutuksi:) Tarkkana piti olla, että ei naapuri kähminyt omaisuutta omaan taskuun. Ja siitähän se soppa sitten syntykin


    • nojustjooo

      Siihen en ole syyllistynyt, mutta voittanut silti. :)

      • No hyvä, se oli vitsi :).


    • elluhallo

      Vanha kunnon Afrikan tähti
      Mut onhan niitä!!!

      • Afrikan tähti on hyvä myös :).


    • SeKoo

      Tykkään. Monopoli toki menettelee, Rémy Martin VSOP on jo asteen parempi, mutta Trivial Pursuit, eri muodoissaan, lienee tämän hetkinen lempparini..

      • Trivial Pursuit on myös vallanmainio :).


      • hauskatpelit

        Trivial Pursuit on mun lemppari vaikka en mitään mistään tiedäkään.


    • mitänämätännekuuluumutta

      Pelataan laivanupotusta. Näytän sukellusveneeni ♀

      • Onko se keltainen? :).


    • mietiskelijän

      Se peli missä tehdään sanoja kirjainlaatoista. Tietovisat myös kivoja.

      • Tiedän pelin, mutta en nimeä :).


    • aitoalautaa

      Fortunasta.

      • perinteisetpelitkunniaan

        Fortuna on lasten suosikki ja hyvä lautapeli.


    • omasuosikki

      Takapokka

    • tyynytreilaan

      Korona

    • perinnepeli

      Meillä pelataan Monopolyn Palmusaaren pohattaa. Oli pelattu tyttären kaverin peliä, eikä sitä ollut enää myynnissä. Torista onneksi löytyi. Nyt tilasin juhojussila.fi verkkokaupasta perinteisen koronapelin. Nyt on ollut matseja käynnissä koko viikonlopun. Blocus on kanssa aika kiva. Sen toi pukki :)

    • Pojanpeli

      Muuttuva labyrintti

    • Jytky_olo

      peruSmonopoly. Lauta ja peli hukassa. Kiljusta kooma ja naula päässä.

    • seonhauska

      Käykö arvaa kuka lautapelistä?

      • pelitkunniaan

        Se on kiva.Mä oon haka siinä,joka ikinen kerta arvannut.Mylly on hyvä peli.


    • monopoliainhoan

      Se musiikki alias voisi olla hauska. :) Se on kans kiva missä muodostetaan sanoja niistä kirjainlaatoista.

    • älynystyrätkäyttöön

      Et voi mitenkään olla hän mutta haastaisin hänet, miehen Carcassoneen ;)

    • valkeakoski

      Trivial. Kyssäreitä laidasta laitaan. Otan pelaamisen huumorilla, ajankulua. Oppii uutta myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe