Mikä on suosikkisi? Oma henkilökohtainen suosikkini on Monopoly.
:).
Pidätkö lautapeleistä?
26
141
Vastaukset
- meilläsama
Monopoly on minunkin suosikki ja olenkin aika haka siinä. Peli päättyy yleensä nopeasti siihen, että minulla on kaikki rahat ja kiinteistöt. :)
Mainiota! Mutta kai tiedät ettei toisen pelaajan rahoja taikka kiinteistöjä saa ottaa, sillävälin kun toinen käy vaikka vessassa ;).
- Huutoa
Onnii kirjoitti:
Mainiota! Mutta kai tiedät ettei toisen pelaajan rahoja taikka kiinteistöjä saa ottaa, sillävälin kun toinen käy vaikka vessassa ;).
hih:) Kyllä jokainen pelaaja muistaa omat tonttinsa, mökkinsä ja hotellinsa. Ja jos vessaan lähtee niin täytyy ottaa vaan rahat taskuun. Mutta ei monopoli kyllä kovin nopeasti pääty, se peli voi kestää vaikka koko päivän jos niikseen, ainakin jos itse kehittelee vielä lisäsääntöjä. Bulevardi oli hinnoissaan ja siihen moni tömähti ja teki konkurssin. Vieläkin muistelen lämmöllä, kun lapsena pelattiin yötä myöten:) Vankilakin tuli tutuksi:) Tarkkana piti olla, että ei naapuri kähminyt omaisuutta omaan taskuun. Ja siitähän se soppa sitten syntykin
- nojustjooo
Siihen en ole syyllistynyt, mutta voittanut silti. :)
- elluhallo
Vanha kunnon Afrikan tähti
Mut onhan niitä!!! - SeKoo
Tykkään. Monopoli toki menettelee, Rémy Martin VSOP on jo asteen parempi, mutta Trivial Pursuit, eri muodoissaan, lienee tämän hetkinen lempparini..
- hauskatpelit
Trivial Pursuit on mun lemppari vaikka en mitään mistään tiedäkään.
- mitänämätännekuuluumutta
Pelataan laivanupotusta. Näytän sukellusveneeni ♀
- mietiskelijän
Se peli missä tehdään sanoja kirjainlaatoista. Tietovisat myös kivoja.
- aitoalautaa
Fortunasta.
- perinteisetpelitkunniaan
Fortuna on lasten suosikki ja hyvä lautapeli.
- omasuosikki
Takapokka
- tyynytreilaan
Korona
- perinnepeli
Meillä pelataan Monopolyn Palmusaaren pohattaa. Oli pelattu tyttären kaverin peliä, eikä sitä ollut enää myynnissä. Torista onneksi löytyi. Nyt tilasin juhojussila.fi verkkokaupasta perinteisen koronapelin. Nyt on ollut matseja käynnissä koko viikonlopun. Blocus on kanssa aika kiva. Sen toi pukki :)
- Pojanpeli
Muuttuva labyrintti
- Jytky_olo
peruSmonopoly. Lauta ja peli hukassa. Kiljusta kooma ja naula päässä.
- seonhauska
Käykö arvaa kuka lautapelistä?
- pelitkunniaan
Se on kiva.Mä oon haka siinä,joka ikinen kerta arvannut.Mylly on hyvä peli.
- monopoliainhoan
Se musiikki alias voisi olla hauska. :) Se on kans kiva missä muodostetaan sanoja niistä kirjainlaatoista.
- älynystyrätkäyttöön
Et voi mitenkään olla hän mutta haastaisin hänet, miehen Carcassoneen ;)
- valkeakoski
Trivial. Kyssäreitä laidasta laitaan. Otan pelaamisen huumorilla, ajankulua. Oppii uutta myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783