Parkkisakosta valittaminen maksaa ensi vuonna 250e

purkkipirkko

Parkkisakosta valittaminen maksaa ensi vuonna 250 euroa – nyt ilmaista

17

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikämaksaaperseessä

      Mä en maksa mitään!!!!

    • väärää.tietoa

      Ei se ole mikään "valittamismaksu", joten täällä tunnutaan luulevat useissakin keskusteluissa. Hävinnyt osapuoli maksaa, ei valittaja. Tähän asti edes häviäjä ei ole joutunut maksamaan ylimääräistä.

      • Tosiaankin

        Toki valittaja maksaa jos häviää, mutta kun täällä tunnutaan käsittävän tuo niin, että jos valitat pysäköintivirhemaksusta, pitää valittamisesta maksaa 250€.


    • oioioioioioioi

      Tämä on minulle aivan uusi tieto, eikä minulla ole myöskään kokemusta parkkisakoista.

      Ihan käytännössä, kuka tuollaisen valituksen tuomitsee? Ei kai sakottava osapuoli voi olla lopullinen asian päättävä elin? Luulisi jääviyden tulevan esiin.

      • diipaadaaii

        Hallinto-oikeus sen tuomitsee, jos oikaisuvaatimuksesi pysäköinninvalvojalle ei tuo mielestäsi oikeaa lopputulosta.


      • Justii_sa
        diipaadaaii kirjoitti:

        Hallinto-oikeus sen tuomitsee, jos oikaisuvaatimuksesi pysäköinninvalvojalle ei tuo mielestäsi oikeaa lopputulosta.

        Ja oikaisuvaatimuksen tekeminen ei vieläkään maksa mitään. Näin kunnallisessa.

        Asia on ihan toinen yksityisten "pysäköinninvalvojien" kanssa.


    • miljonäär

      Ei koske kuin köyhiä!!

      • Rahalla_saa_ja

        Kuten ei kiellotkaan?


    • neitipippeli

      Ähäkutirällää...

    • ew2qdxwq2

      Ei se valitus lasku koske pysäköinninvalvonnalle annettua valitusta?

      • p_kiekko

        Mitä hyötyä on pysäköinninvalvonnalle tehdystä valituksesta? Valvojan tulkinta jää voimaan yli 99 % tapauksista. Nyt, jos valittaminen todella tulee noin kalliiksi, pysäköinninvalvonnalle tehtyjen valitusten läpimenoprosentti tulee olemaan hyvin lähellä nollaa. Tähänkin asti kunnallinen valvonta on laputtanut varmuuden vuoksi kaikki epävarmatkin tapaukset luottaen siihen, että uhri ei osaa, ymmärrä tai viitsi tehdä valitusta hallinto-oikeuteen. Tämä valittamisen muuttuminen maksulliseksi olisi todellinen lottovoitto kunnalliselle pysäköinninvalvonnalle, sen jälkeen olisi heille mahdollista mikä tahansa.


      • oitguighöolkj
        p_kiekko kirjoitti:

        Mitä hyötyä on pysäköinninvalvonnalle tehdystä valituksesta? Valvojan tulkinta jää voimaan yli 99 % tapauksista. Nyt, jos valittaminen todella tulee noin kalliiksi, pysäköinninvalvonnalle tehtyjen valitusten läpimenoprosentti tulee olemaan hyvin lähellä nollaa. Tähänkin asti kunnallinen valvonta on laputtanut varmuuden vuoksi kaikki epävarmatkin tapaukset luottaen siihen, että uhri ei osaa, ymmärrä tai viitsi tehdä valitusta hallinto-oikeuteen. Tämä valittamisen muuttuminen maksulliseksi olisi todellinen lottovoitto kunnalliselle pysäköinninvalvonnalle, sen jälkeen olisi heille mahdollista mikä tahansa.

        Miksi olet tästä nyt huolissasi, yksityisten valvojien kohdallahan tilanne on aina ollut tämä? Itse olen saanut täysin tekaistun valvontamaksun, pystyin todistamaan ettei auto ole ollut edes samassa maassa väitetyllä pysäköintihetkellä. Mitä luulet riittikö tämä maksusta vapautumiselle?


      • WOKSDKUR
        oitguighöolkj kirjoitti:

        Miksi olet tästä nyt huolissasi, yksityisten valvojien kohdallahan tilanne on aina ollut tämä? Itse olen saanut täysin tekaistun valvontamaksun, pystyin todistamaan ettei auto ole ollut edes samassa maassa väitetyllä pysäköintihetkellä. Mitä luulet riittikö tämä maksusta vapautumiselle?

        Ja miten kommenttisi liittyikään aiheeseen..?


    • lappulissu-hoiti-homman

      Autokolaris kuoli 1 ihminen 2 loukkaantu, lisärangaistuksena parkkisakko, luvaton maastopysäköinti.

      • Vähän niiku Joonas Tikka teki turussa. Jätti haltuun otetun auton sakkoaikalle, tuloksena sakko ja hinaus...

        Noh Jonas sai nuhteet tästä ja kulut peruttiin


      • mikäseon
        Bussissa kirjoitti:

        Vähän niiku Joonas Tikka teki turussa. Jätti haltuun otetun auton sakkoaikalle, tuloksena sakko ja hinaus...

        Noh Jonas sai nuhteet tästä ja kulut peruttiin

        Missä lienee auto, jos se on sakkoaikalla? :O


      • mikäseon kirjoitti:

        Missä lienee auto, jos se on sakkoaikalla? :O

        Olisko ollut Itäisellä pitkälläkadulla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe