Parkkisakosta valittaminen maksaa ensi vuonna 250 euroa – nyt ilmaista
Parkkisakosta valittaminen maksaa ensi vuonna 250e
17
69
Vastaukset
- Mikämaksaaperseessä
Mä en maksa mitään!!!!
- väärää.tietoa
Ei se ole mikään "valittamismaksu", joten täällä tunnutaan luulevat useissakin keskusteluissa. Hävinnyt osapuoli maksaa, ei valittaja. Tähän asti edes häviäjä ei ole joutunut maksamaan ylimääräistä.
- Tosiaankin
Toki valittaja maksaa jos häviää, mutta kun täällä tunnutaan käsittävän tuo niin, että jos valitat pysäköintivirhemaksusta, pitää valittamisesta maksaa 250€.
- oioioioioioioi
Tämä on minulle aivan uusi tieto, eikä minulla ole myöskään kokemusta parkkisakoista.
Ihan käytännössä, kuka tuollaisen valituksen tuomitsee? Ei kai sakottava osapuoli voi olla lopullinen asian päättävä elin? Luulisi jääviyden tulevan esiin.- diipaadaaii
Hallinto-oikeus sen tuomitsee, jos oikaisuvaatimuksesi pysäköinninvalvojalle ei tuo mielestäsi oikeaa lopputulosta.
- Justii_sa
diipaadaaii kirjoitti:
Hallinto-oikeus sen tuomitsee, jos oikaisuvaatimuksesi pysäköinninvalvojalle ei tuo mielestäsi oikeaa lopputulosta.
Ja oikaisuvaatimuksen tekeminen ei vieläkään maksa mitään. Näin kunnallisessa.
Asia on ihan toinen yksityisten "pysäköinninvalvojien" kanssa.
- miljonäär
Ei koske kuin köyhiä!!
- Rahalla_saa_ja
Kuten ei kiellotkaan?
- neitipippeli
Ähäkutirällää...
- ew2qdxwq2
Ei se valitus lasku koske pysäköinninvalvonnalle annettua valitusta?
- p_kiekko
Mitä hyötyä on pysäköinninvalvonnalle tehdystä valituksesta? Valvojan tulkinta jää voimaan yli 99 % tapauksista. Nyt, jos valittaminen todella tulee noin kalliiksi, pysäköinninvalvonnalle tehtyjen valitusten läpimenoprosentti tulee olemaan hyvin lähellä nollaa. Tähänkin asti kunnallinen valvonta on laputtanut varmuuden vuoksi kaikki epävarmatkin tapaukset luottaen siihen, että uhri ei osaa, ymmärrä tai viitsi tehdä valitusta hallinto-oikeuteen. Tämä valittamisen muuttuminen maksulliseksi olisi todellinen lottovoitto kunnalliselle pysäköinninvalvonnalle, sen jälkeen olisi heille mahdollista mikä tahansa.
- oitguighöolkj
p_kiekko kirjoitti:
Mitä hyötyä on pysäköinninvalvonnalle tehdystä valituksesta? Valvojan tulkinta jää voimaan yli 99 % tapauksista. Nyt, jos valittaminen todella tulee noin kalliiksi, pysäköinninvalvonnalle tehtyjen valitusten läpimenoprosentti tulee olemaan hyvin lähellä nollaa. Tähänkin asti kunnallinen valvonta on laputtanut varmuuden vuoksi kaikki epävarmatkin tapaukset luottaen siihen, että uhri ei osaa, ymmärrä tai viitsi tehdä valitusta hallinto-oikeuteen. Tämä valittamisen muuttuminen maksulliseksi olisi todellinen lottovoitto kunnalliselle pysäköinninvalvonnalle, sen jälkeen olisi heille mahdollista mikä tahansa.
Miksi olet tästä nyt huolissasi, yksityisten valvojien kohdallahan tilanne on aina ollut tämä? Itse olen saanut täysin tekaistun valvontamaksun, pystyin todistamaan ettei auto ole ollut edes samassa maassa väitetyllä pysäköintihetkellä. Mitä luulet riittikö tämä maksusta vapautumiselle?
- WOKSDKUR
oitguighöolkj kirjoitti:
Miksi olet tästä nyt huolissasi, yksityisten valvojien kohdallahan tilanne on aina ollut tämä? Itse olen saanut täysin tekaistun valvontamaksun, pystyin todistamaan ettei auto ole ollut edes samassa maassa väitetyllä pysäköintihetkellä. Mitä luulet riittikö tämä maksusta vapautumiselle?
Ja miten kommenttisi liittyikään aiheeseen..?
- lappulissu-hoiti-homman
Autokolaris kuoli 1 ihminen 2 loukkaantu, lisärangaistuksena parkkisakko, luvaton maastopysäköinti.
Vähän niiku Joonas Tikka teki turussa. Jätti haltuun otetun auton sakkoaikalle, tuloksena sakko ja hinaus...
Noh Jonas sai nuhteet tästä ja kulut peruttiin- mikäseon
Bussissa kirjoitti:
Vähän niiku Joonas Tikka teki turussa. Jätti haltuun otetun auton sakkoaikalle, tuloksena sakko ja hinaus...
Noh Jonas sai nuhteet tästä ja kulut peruttiinMissä lienee auto, jos se on sakkoaikalla? :O
mikäseon kirjoitti:
Missä lienee auto, jos se on sakkoaikalla? :O
Olisko ollut Itäisellä pitkälläkadulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869