Eli kysymys siitä, voiko niillä kivillä nyt ajaa luvallisesti Ruotsin läpi. Rekisteröintihän tapahtuu "oikealla" rekisteriotteella kuljettajan/omistajan nimiin Zulassunstellessa.
Ei muuten, mutta pitäs käydä hakemassa biili Saksan maalta ja tulla Ruotsin läpi poies :)
Onks kellään tietoaa nykykäytännöstä keltapäisille
9
205
Vastaukset 9
- äikänjasaksanope
Jostain Zulassunstellestä hankituilla kivillä ei tee Ruotsissa mitään.
- Metallimies2
Olisihan se pitänyt arvata, että joku viisastelee kirjoitusvirheestä. Tarkoitin tietenkin ZULASSUNGSSTELLE =( Rekisterivirasto Saksassa)
- Tee-ologi
Ai sellasesta paikasta saa Saksassa kiviä? Mitä ne maksaa?
- Kaufen
mikset osta punapäitä? eikai se ny rahasta voi olla kii?
Punapäisten ja keltapäisten vissi ero on siinä, että keltapäiset voi ostaa netistä suoraan.. Punapäisten kanssa se ei taida onnistua. Noi teinit vois jättää vastaamatta näihin kysymyksiin, kun ette näy osaavam muuta kuin viisastella.
- turisti2015
Nykysin pitää olla auto ostettu ennenkuin saa kilvet , vaikka tilaisi ne netistä . ELi auto yksilöidään (itse ei pääse enää kirjoittamaan auton tietoja siihen väliaikaiseen punaiseen pahviin ) . Keltapäisten ,joissa on myös greencard liikennevakuutuksesta on voimassa myös Ruotsissa vaikka jotkut Ruotsin poliisit saattavatkin olla toista mieltä . Toisaalta nyky kilpisysteemillä saa samalla vaivalla hankittua punapäiset kilvet,jotka ovat kaikkien ruottalaisten poliisien mielestä voimassa .
- FIN-DE-FIN
Aja Puolan kautta!
- realisti82
Punapäisillä kilvillä saa ajaa kaikkialla EU alueella niiden voimassaoloajan, keltapäisillä vain Saksassa. Joten laivalla suoraan Suomeen tai sakkoriskillä Tanskan ja Ruotsin läpi. Suomessa joudut hommaamaan tarrakilvet. Itse hommasin punapäiset, ja sain 30 pv vaikka 14 maksoin (autoliike hoiteli paperihommat, tinkasin kaupan päälle). Lopputulos oli hyvä, sain Suomessa autoveropäätöksen parissa viikossa, joten punapääkilvillä pärjäsi täälläkin, ja sain sitten suoraan vaihdettua oikeisiin Suomikilpiin.
Autoliike hoiteli myös katsastuksen Saksassa (lähinnä varmistelin piilovikojen puutteen, se on tarkkaa hommaa Saksassa). Siitä kun oli tuore leima, niin Suomessa tarvi tehdä vain rekisteröinti (eli tiedot koneelle ja tarkastettiin runkonumero),teknisestä katsastuksesta ei tarvinnut maksaa kun se jätettiin väliin. - ryyppyputki
Mulla on nyt punapää tai siis nenä päässä. Saanko mä ajaa tällä Ruotsissa tai edes jossain? rahapulakin iski, jos joku hakee voin hakee auton punapäisellä Saksasta halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?201144Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️591120- 82881
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)102838Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206650- 62648
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet220646- 106642
- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html268518Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.103502Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39444
- 6441
- 47430
- 33429
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9147395Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas20383