Sipilä salaperäisenä kotinsa tarjoamisesta turvapaikanhakijoille – "Mikään ei ole muuttunut"
http://yle.fi/uutiset/sipila_salaperaisena_kotinsa_tarjoamisesta_turvapaikanhakijoille__mikaan_ei_ole_muuttunut/8523462
Onnea Kempele....
6
79
Vastaukset
- vaimokäskee
Sipilä pitää kempeleläisiä naurunalaisina ja koko suomalaiskansaa.
Saako pääministeri olla salaperäinen?
EI, LUOTETTAVUUS 0! - Eihän_tuota
yksityiskohtaa ole syytä enempää vatvoa. Eihän pääministeri Juha Sipilä voinut aavistaa, että asiasta uutisoitaisiin kiakkialla maailmassa.
Periaatteessahan on hyvä asia, että hädänalaisia autetaan. Tätähän pääministerikin ajatteli.
Sitemmin maahantunkeutujatilanne ryöstäytyi täysin käsistä niin että meillä on nyt sota. Niin kuin Jussi Halla-aho ja Olli Immonen ja kolme vuotta sitten sanoivat, meidän länsimainen (ns. kristillinen) kulttuurimme ja muslimikulttuuri eivät ole sovitettavissa yhteen.
Minulla ainakaan ei ole mitään sitä vastaan, että pääministerin tyhjillään olevaan asuntoon majoittuisi esimerkiksi pari lapsiperhettä, jotka tänne tulleet muslimiterroristit ovat ottaneet ihmiskilvikseen... jokainenhan meistä säälii lapsia ja lapsiperheitä. - RamsayHunt
Onpa teillä kallis mies siellä Kempheleessä
- Sävelkerrontaamukaeleva
Laulukin jo on hallituksellemme tehty, youtubessa Willliam Korwenkoski isisin sissit ja ...
katselkaa - kempelejouluvatulointi
Miten selitämme lapsillemme ja lapsenlapsillemme ? Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha. Lapsemme tulevat syyttämään aikanaan sukupolveamme.
Minulle ei tule apinoita Jouluksi, mutta jotkut tykkää:
Miehelle joulu-vieraaksi 50 luku- ja kirjoitustaidotonta karvasta apinaa. Miehelle joulu-lahjaksi pukilta henkilökohtaista rikastustapahtumaa vieraiden kanssa, vaikka yksitellen tai ryhmässä joulupuun äärellä. - mitäodotetaanrajatkiinni
JS luvannut kuulemani mukaan ostaa koko Pohjois-Suomen, ja majoittaa, kouluttaa, sivistyttää loppuelämänsä tätä valtakuntaansa henkilökohtaisesti - pyydettyään eroa ministerin tehtävistä. Tästä työstähän tulee loputon missio. Muut bisnekset ja vapaa-aika loppuvat luonnollisesti.
Sitä ennen vaadimme rajat kiinni. Nykyiset olennot hoidettakoon luonnollisen poistuman kautta Sipilän johtamien ja omistamien päivä-iltapäivä-vanhushoitokerhojen tahoilta tai muin ulkopoliittisin laillisin keinoin.
Vastuun on halunnut kantaa pääministerimme.
Suomen Johto (JS) antoi kutsun omalla nimellään, mediassa, koko maailmalle. Hän siis ristinsä myös kantakoon omassatunnossaan ja yöunissaan - koko loppuelämänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984