Eeva oli Jumalaa viisaampi

MitäsKretuNytSanoo

Eeva oli Jumalaa viisaampi. Puraisemalla etelän-hetelmää hän tuli luoneeksi loiset ja hajottajamikrobit ja muut sellaiset, joita paratiisissa ei tietenkään vielä ollut.

10

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva ei luonut mitään uutta. Luomistyö päättyi Eevan luomiseen. Mistään loisista ei ollut ongelmia paratiisissa, niistä tuli ongelma syntiinlankeemuksen seurauksena.

• chvjnvgjj

Siis joutuiko Jumala luomaan loiset sitten kun ihmiset lankesi syntiin? Vai ilmestyivätkö ne tyhjästä?

• Fiksu..Kreationisti

Koska älykkyysosamääräsi on valitettavan alhaisella tasolla, annappa minun tarkentaa:

Jumala ei luonut loisia syntiinlankeemuksen jälkeen, loiset kantaisässään luotiin jo ennen syntiinlankeemusta.

• Pelkkä..Kreationisti
        Fiksu..Kreationisti kirjoitti:

Koska älykkyysosamääräsi on valitettavan alhaisella tasolla, annappa minun tarkentaa:

Jumala ei luonut loisia syntiinlankeemuksen jälkeen, loiset kantaisässään luotiin jo ennen syntiinlankeemusta.

Tarkennetaan vielä, että satiaisetkin luotiin jo paratiisiin, ei vasta syntiinlankeemuksen jälkeen.

• chvjnvgjj
        Fiksu..Kreationisti kirjoitti:

Siis väitätkö sinä että minun älykkyysosamäärä on alhainen? veikkaan että minun ÄO on tuplasti kuin sinulla ressukka.

• > Eeva ei luonut mitään uutta. Luomistyö päättyi Eevan luomiseen. Mistään loisista ei ollut ongelmia paratiisissa, niistä tuli ongelma syntiinlankeemuksen seurauksena. <

Myönnät siis että Jumala loi myös loiset. Onko s i n u s t a oikein rangaista koko luomakuntaa siitä että Jumalan luoma p u h u v a kärmes houkutteli vielä hyvän ja pahan eroa tuntemattoman eli s y y n t a k e e t t o m a n Eevan puraisemaan etelänhedelmää?

• ÄO116

No, testaapa:
        www.ao-testi.eu/fi-fi/?__xca=adwords_FI_iq_test&gclid=CjwKEAiAy7SzBRD_lv7quOnr6XUSJAAOLkW6keLumLCYGKY-OmzUijXOr3b7FbCgg5zd6LdV3Hi-4xoCbv7w_wcB

Itte sain eka yrittämällä vaatimattomat 116, eli kaukana mensatasosta mullakin vielä... Vitosen joudut maksamaan, puhelimesi laskusta, jos haluat todistuksenkin tuosta testistä...

• Catmänni
        naapurin.kissa kirjoitti:

> Eeva ei luonut mitään uutta. Luomistyö päättyi Eevan luomiseen. Mistään loisista ei ollut ongelmia paratiisissa, niistä tuli ongelma syntiinlankeemuksen seurauksena. <

Myönnät siis että Jumala loi myös loiset. Onko s i n u s t a oikein rangaista koko luomakuntaa siitä että Jumalan luoma p u h u v a kärmes houkutteli vielä hyvän ja pahan eroa tuntemattoman eli s y y n t a k e e t t o m a n Eevan puraisemaan etelänhedelmää?

Mitä sää toista ihmistä tuolla rievot, kysy Jumalaltasi miksi, niin kyllä Hän kertoo sinullekin syyn - mix. Aivoihisi saartuu montakin vastausta, kun alat vain miettimään - että mix? Esim. evoluution taistelu, monenkin eliölajin välillä...

• chvjnvgjj
        ÄO116 kirjoitti:

No, testaapa:
        www.ao-testi.eu/fi-fi/?__xca=adwords_FI_iq_test&gclid=CjwKEAiAy7SzBRD_lv7quOnr6XUSJAAOLkW6keLumLCYGKY-OmzUijXOr3b7FbCgg5zd6LdV3Hi-4xoCbv7w_wcB

Itte sain eka yrittämällä vaatimattomat 116, eli kaukana mensatasosta mullakin vielä... Vitosen joudut maksamaan, puhelimesi laskusta, jos haluat todistuksenkin tuosta testistä...

Olen tehnyt testin ja sen kummempaa yrittämättä sain 118.

• LakiV

Tokkopa tuolloin vielä oli Eeva ketään Jumalaa Viisaampi, vai onko esim. Suomi Neito jo maailmankaikkeuden liikeet ja tilan ja massan luonutta Luojaa viisaampi? Joo, no, kyllähän viimeistään yliopistossa Eevatkin oppivat jo 3D-matriisit, eli pystynevät hekin tekemään 3D-ohjelmia, joissa jotakin liikutellaan.

http://personal.inet.fi/koulu/karppi/rubik3.exe
      Tolla voitte kokeilla, pientä rubiikin Kjyybin 3D-pyöritystä, muutamassa tunnissa tämän ohjelmoin...

Ja tässä sen koodi:
      http://personal.inet.fi/koulu/karppi/Rubik3.bas

"Jos elämme ja Herra suo"(kuten Äitivainaa totesi), saatan tehdä tuohon jonkinlaisen sapluunataulukon tunnistuksen sille, miten tuon voisi ratkaistakin tietokoneella, tuossa versiossa siis voi vasta vain hiukan itse käännellä rubaria...

"Voi niitä, jotka eivät ole oppia saaneet"(Jeesus Tuomaan evankeliumissa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4021
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3825
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3619
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      82
      3437
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3189
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2678
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2655
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2542
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2209
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2199
    Aihe