Kuvia palstalaisista

TotuudenPaljastaja

helka
http://i3.ytimg.com/vi/nvYyGTmcP80/hqdefault.jpg
HC-ätmel
http://careers.workopolis.com/wp-content/uploads/sites/5/2014/09/Boring.jpg
ätännä
http://www.loracolson.com/10-5-09 3.jpg
12121212
http://www.profitguide.com/wp-content/uploads/2013/02/Annoying-phone-call2.jpg
PikkuLikka
http://a1.files.xojane.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,q_80,w_620/MTI0ODczMDk1NzEzNDI4NzU0.jpg
BEM
http://www.femalefirst.co.uk/image-library/partners/bang/land/500/1/1319105962-4.jpg
Tähti-Silmä
https://secure.gravatar.com/avatar/3aa4ba94c0074b232cb6629a962d1d81?s=320
IkisM
https://f2.washington.edu/teams/nd/sites/default/files/ky-the-serious-guy.jpg
Rose91
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/02/06/article-0-1B3E97E200000578-126_306x423.jpg
Valkoritari
http://takimag.com/images/uploads/feminist2.jpg

26

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ATM-automaatti

        Muistuttaa ihan sitä italialaista jalkapalloilijaa.

        Mikä sen nimi olikaan? Pirlo joku?


    • rumamaija

      BEM ainakin pukeutuu paremmin kuin keskiverto-atm:t.

      • ATM-automaatti

        No tietysti. Kuvassahan on tavismies eikä ATM.


    • En ole mikään kaljuuntuva neitsytsetä, vaan tuuheatukkainen neitsytsetä! >:-(

      Kannattaa varmaan tarkistaa, että serveri antaa hotlinkata kuvia eikä se kuva tule itselle välimuistista.

      • ATM-automaatti

      • UteliasVain

        Kuule ätmeli, kerrohan jotain itsestäsi. Olet ihana! Millainen on (realistinen) ihannenaisesi?


      • UteliasVain kirjoitti:

        Kuule ätmeli, kerrohan jotain itsestäsi. Olet ihana! Millainen on (realistinen) ihannenaisesi?

        Ihannenainen olisi sellainen, jota ei haittaa tämmöinen kuoreensa sulkeutunut, epäsosiaalinen, ehkä miedosti bipolaarinen karvaperse. Nainen ei olisi hirveän menevä tai ainakaan häntä ei haittaisi se, että en jaksa aina roikkua hänen menoissaan mukana. Haluaa pari-kolme lasta.


      • UteliasVain

        Jos olisin nuorempi ja terveempi, niin kesyttäisin sut ;)


    • ATM-automaatti

      Rose91 on melkoinen hottis, ja tietysti varattu. Tähti-Silmä yllätti positiivisesti, odotin sellaista 50 kukkamekkotätiä.

    • Kilttiatm

      tähti-silmä on aika hottis

    • Ikis__M

      Ei ihan osunut, tai oikeastaan ei juuri mikään :)

    • atännä

      Täytyy vähentää palstalla roikkumista, jos mut lasketaan jo palstalaiseksi. Kiva pötkö riivinrautakuva, kiitti vaan. Joskus aikaisemmassa ketjussa kuvassa oli joku tätitukkainen, sekin melkein alasti. En ikinä poseeraisi puolipukeissa, enkä treenaa pinnallista fitnessiä, vaikka vatsapalat erottuukin (koska rasva kerääntyy peräosastoon). Mä leikin nyt mielensäpahoittajaa, menen tekemään pahaa ruokaa ja painun nukkumaan.

      • 12121212

        No mitä täällä nyt taas oikutellaan :/

        Minä muutuin maskuliinisemmaksi ja vakuuttavamman oloiseksi mieheksi, olen varsin tyytyväinen ap:n kuvavalintaan. Tuollaisella miehellä olisi vientiä suosimissani kantakaupungin pintaliitoyökerhoissa.


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        No mitä täällä nyt taas oikutellaan :/

        Minä muutuin maskuliinisemmaksi ja vakuuttavamman oloiseksi mieheksi, olen varsin tyytyväinen ap:n kuvavalintaan. Tuollaisella miehellä olisi vientiä suosimissani kantakaupungin pintaliitoyökerhoissa.

        :) No hyvähän sun sitten on. Musta linkitetään tollasia 50-v fitnesspötköjen kuvia. *kele.


      • atännä kirjoitti:

        :) No hyvähän sun sitten on. Musta linkitetään tollasia 50-v fitnesspötköjen kuvia. *kele.

        Samalta se näytät sinäkin, kun rasvaprosentti on riittävän alhainen.


    • äläimartele

      Helka on lihavampi, vanhempi ja rumempi kuin kuvan nainen.

    • Olipas hassu juttu. Seuraavaksi palstahahmot voisivat linkata kuvan miltä omasta mielestään näyttävät..

      Itseasiassa kuvan tytsyssä on vähän jotain samaa kuin minussa, kasvojen muoto, kulmakarvat ja silmät näyttävät yllättävän samankaltaisilta, mutta nenä ja huulet on erilaiset ja hiukset minulla vaaleahkot. Hitusen enemmän saattaa olla kohoumaa rinnuksessa, mutta todellakin hitu-hitu-hitusen ja jotenkin mulla on sellainen olo, että hän saattaa olla pitkä, mitä minä en ole.

      Hupaisa yksityiskohta tuo kalsarihunksin kuva, joka heijastuu peilin kautta.

      Kiva, jos on kaikesta minun kurppaisuudestani huolimatta noinkin positiivinen mielikuva.

      • Kummalla on enemmän kohoumaa?


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Kummalla on enemmän kohoumaa?

        Minulla, mutta ei niin paljon, että kannattaisi innostua asiasta millään lailla.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Minulla, mutta ei niin paljon, että kannattaisi innostua asiasta millään lailla.

        Innostuin silti! >:3


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Innostuin silti! >:3

        Niin, miehet on just semmoisia, että niiden pitää aina ihan periaatteesta tehdä päin vastoin kuin mitä nainen sanoo.


      • kyseleväkysyjä

        Kumpi on kokonaisuutena paremman näköinen?


      • kyseleväkysyjä kirjoitti:

        Kumpi on kokonaisuutena paremman näköinen?

        Ai minä vai HC-ätmel? Vaikea sanoa..

        :D


      • ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ai minä vai HC-ätmel? Vaikea sanoa..

        :D

        Pikkukisun pyllylle läpsäytys sarkastisesta heitosta :/


    • SieraKyrpä

      Ehhhehheei palstalaiset nyt NOIN hyvältä näytä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe