Sille idiootille joka fb:ssa meni puhumaan liikaa. Voit olla varma että perästä kuuluu!
ISOO KIITOS
13
195
Vastaukset
Mitä oikehen tapahtuu?
- kutvonenharri
Niin mutta eihän reijo joutunu kun kuulusteluun eihän se kertonut mitään eikä ne löytänyt siltä mitään.
- Tyhymäkysyjä
Mikä on fb?
FB on tietääkseni fuck buddy eli vähä sellaanen kun Irma.
Tarpeen tullen käytös, muttei jää roikkumahan housun pulttuhun, eikä osingonjaolle bisneksistä.
- sitäsaamitätilaaaaaa
Perästä kuuluu... tunge myllis tappi hanuriin niin ei kuulu..
- LAPLANDFlNLAND
Taisit ottaa väärät lääkkeet aamulla.
Aloittaja tarkoittaa varmaan minua? Minun facebook-kirjoitukset on 100%:sesti totta ja elettyä elämää.
- Kipu-Siskonen
Ootko Jarmo Korhosen pikkusisko?
- JarmoHoikkala
Haista sinä nyt vittu.
- AsseAutala
Myllyt pyörii ja minijärviharjut ujeltaa!
- kulmaalipasto
JOPOmies nähty pitsalla. Onneksi pitsaa ei tehä tuulivoimalla. Liian pitsan syöntikin voi aiheuttaa ujellusta korvienvälissä.
- jopokaappari
Tinnitusta
- huhheijjaaa
mitähän sieltä perästä mahtaakaan kuulua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042