Manowarin soittajien taso

ATM-automaatti

https://www.youtube.com/watch?v=7iznsg9dyrw

Mitäpä veikkaatte, ovatko nämä viiskymppiset soittajamiehet mitä tasoa?

Ja jos vaikka joku nuorempi YTN yleisöstä sanoisi kyllä jollekin näistä vanhoista elostelijoista, johtuisiko se:
A) kemiasta
B) taivaankappaleiden asennosta ja kolmannen asteen yhteydestä
C) statuksesta
?

12

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM-automaatti

      ps. kiitos heviätmi ideasta.

      • Aiotko vaihtaa muumiboxerit nahkahousuihin?

        Ei nuoret ytnit puhu Manowarin papoille, saati sano kyllä, eihän ne edes tiedä mikä se on. Ei Manowaria kuuntele vanhat ätnitkään.. Manowar taitaa tosiasiassa olla jonkinlainen musiikillinen homoperformanssi. :D


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Aiotko vaihtaa muumiboxerit nahkahousuihin?

        Ei nuoret ytnit puhu Manowarin papoille, saati sano kyllä, eihän ne edes tiedä mikä se on. Ei Manowaria kuuntele vanhat ätnitkään.. Manowar taitaa tosiasiassa olla jonkinlainen musiikillinen homoperformanssi. :D

        Aikamoisia yleistyksiä ja homottelua. :-/


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Aikamoisia yleistyksiä ja homottelua. :-/

        Toisinaan on pakko tehdä yleistyksiä, jotta asioista on mahdollista puhua. Homoudessa ei ole mitään vikaa, mutta se toimii varsin tehokkaasti naisen saannin vasta-aiheena.. että sikäli en suositteisi ATM- automaattia lähtemään tuommoiselle nahkahousulinjalle. :D


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Toisinaan on pakko tehdä yleistyksiä, jotta asioista on mahdollista puhua. Homoudessa ei ole mitään vikaa, mutta se toimii varsin tehokkaasti naisen saannin vasta-aiheena.. että sikäli en suositteisi ATM- automaattia lähtemään tuommoiselle nahkahousulinjalle. :D

        Nahkahomona sinulla on ehkä hieman värittynyt kuva noista asioista.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Nahkahomona sinulla on ehkä hieman värittynyt kuva noista asioista.

        Saatat olla oikeassa. Se on varmaan sitä toiveajattelua ja projisointia.. :/


    • kuuskymppisetsoittajat
      • ATM-automaatti

        Heitin arviolta, en tunne hevigenreä kovin hyvin.


    • Manowarin soittajien taso on yllättävänkin tiukka edelleen, ja vokalisti Eric Adams vetää hevilaulajana vertoja kaikille paitsi parille englantilaisille (toinen homo) ja yhdelle juutille.

    • LaulavaJouluPukki

      Kyllähän Manowar näyttää sen verran miehekkäältä ja status on myös aina taiteilijana aika kova... niin siis että olisi valheellista informaatiota kertoa etteivät naiset suostuisi erotiikkaan heidän kanssaan!

      • No okei, varmaankin joku 47-vuotias baijerilainen nahkahousuihin tottunut lapsenlapselleen Scorppareita soittava tuore isoäiti saattaa lämmetä heille. Ei saa yleistää.


      • 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        No okei, varmaankin joku 47-vuotias baijerilainen nahkahousuihin tottunut lapsenlapselleen Scorppareita soittava tuore isoäiti saattaa lämmetä heille. Ei saa yleistää.

        No jaa, tunnen sellaisia kolmekymppisiä (urheilullisia, ikäisekseen hyvännäköisiä) naisia jotka yllättäen kuuntelevat Manowaria.

        Suuri osa keikalla kävijöistähän on "rock-henkisiä" naisia, joko Manowar-faneja tai festareilla kuuntelemassa muita bändejä. Lakoavat saman tien noissa piireissä statusta omaavan rockmiehen edessä, oli mies sitten vanha tai nuori.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe