Findie-kauhuelokuva hakee näyttelijöitä

Artisti_extraordinaire

Hei! Olen 24-vuotias ohjaajan ja käsikirjoittajan alku, joka etsisi näyttelijöitä talkootyönä tehtävään ja netissä valmistuttuaan julkaistavaan kauhupätkäänsä. Jos asut Liedon lähettyvillä ja haluaisit saada nimeäsi edes jonkin verran esille niin kerro asiasta tässä ketjussa, jotta voimme sopia jatkosta vaikkapa sähköpostitse, jolloin saat myös lisää infoa elokuvasta sekä roolistasi siinä. Ainoa vaatimukseni näyttelijöille on oikeastaan innostus näyttelemiseen ja elokuvan tekoon ja se että asut sopivan lähellä mutta otan toki vastaan kauempaakin tulevaa porukkaa mikäli sinulle itsellesi mahdollista. Jos hyvin käy voidaan myös sopia useammastakin pätkästä, jos vain intoa porukalla riittää:)

11

267

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allu_nääs

Oon kuvaaja/näyttelijä, missä kaupungissa on kuvaukset?

• Artisti_extraordinaire

Kuvaukset tulevat todennäköisesti olemaan Liedossa. Kiitos mielenkiinnosta! Jos aloitusaikaa pohdit niin hommat käynnistyvät kun porukkaa saadaan kasaan. Kamera löytyy jo omasta takaa mutta näyttelijöitä tosiaan kaivattaisiin, joten jos vain kiehtoo niin sovitaan yhteydenotosta:)

• Millaisesta kauhuelokuvasta on oikeastaan kyse, ja milloin se mahdettaisiin kuvata. Itse asun Loimaalla, joten matka ei ole hirvittävän pitkä. Itse olen harrastelija, ja tunnen muutamia, jotka saattaisivat myös olla kiinnostuneita osallistumaan. Intoa ja halua riittää, jos vain kelpuutat. Itse olen 19 vuotias mies. Jos kelpaan, laita vaikka s.postia osoitteeseen [email protected]

• 12w

Hei olen siis 12 vuotias tyttö joka harrastaa teatteria ja pitää näyttelemisestä eli on jo aiempaa kokemusta studiosta ja muista tälläisistä

[email protected]

• Tyttö23

Asun turussa 23-vuotias nuori nainen. Kiinnostusta ja mielenkiintoa riittää. Olisi kiva tietää minkälaisia ihmisiä etsit projektiisi?

• Pinja12-13

Olen 12-vuotias tyttö Raisiosta, joka täyttää piakoin 13, joten aika lähellä Lietoa. Olen aina halunnut esiintyä jossakin, mutta tilaisuutta en ole saanut.
      T: Pinja Myllymäki

• Helmi2000

Oon 15-vuotias tyttö ja asun turussa. En oo koskaan näytelly mut oisin tosi innostunu näyttelemisestä. Oon tehny joitain malli juttuja ja harrastan voimistelua. Sähköposti [email protected]

• TeatteriHullu

Hei, onko kuvaukset jo aloitettu?

• Artisti_extraordinaire

Kuvaukset alkavat tosiaan sitten kun jengiä alkaa olla kasassa tarpeeksi:) Vielä ehtii mukaan mutta kiitos jo nyt kaikista viesteistä ja anteeksi että vastauksia on tullut piinaavan hitaasti. En odottanut että näin paljon olisi innokkaita näyttelijänalkuja.

• Artisti_extraordinaire

HUOM! Elokuvan tekeminen peruttu kiireiden vuoksi! Kiitos kaikille näyttelijä-ehdokkaille ja anteeksi tällainen äkkinäinen suunnanmuutos mutta ammattilaisia kjun emme ole niin tällaista sattuu:) Tämän ketjun saa siis puolestani poistaa, jotta ihmiset eivät turhaan ehdotuksia lähettele. Mutta never say never aion kyllä jossain vaiheessa vielä palata tähän projektiin.

• Heipsukkuu

Moikka! Olen turussa asuva 11 vuotias tyttö (täytän maaliskuussa 12) ja olisin elokuvasta kiinnostunut [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      177
      988
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      672
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      76
      670
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      530
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      520
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      488
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      273
      482
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      464
    13. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      34
      455
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      431
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      428
    16. 21
      422
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      420
    18. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      406
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      67
      398
    Aihe