Montakymmentä vuotta annettu kehitysapua ja ei vieläkään ole kehitysmaat älyllä loistaneet. Onko jokin pielessä vai minne ne rahat uppoaa...
Kehitysapu maailman suurin huijaus?
6
134
Vastaukset
- nauravapappi
Kirkonkirstuun uppoaa ja sisäpiirin taskuun.
- ikäväsuomea
Miten selitämme lapsillemme ja lapsenlapsillemme ? Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha. Lapsemme tulevat syyttämään aikanaan sukupolveamme. Suomi on pilattu.
- vanhanainen1948
Ainakin syyte on asiallinen ja oikea.
Nyt syytetään; sosiaaliturvasta, kolutuksen järjästämisestä, kaikille kuuluvasta terveydenhuollosta.
Köyhänä, koko työelämäni 32v palkkani mukaista työeläkettäni 14 040 € / v. ansainneena, ole pikkuisen vahingon iloinen.
Media ja Some parkuu Suomen köyhistä ja vikisee eläkkeistä…
Työeläkeet ovat työeläkekassoissa ja ehdin multiin ennekuin ne lopuvat.
Koko työelämä aikani toimin aktiivina sosiaaliturva luomiseen kehittämiseen ja sopimiseen. ( manattu kolmikanta SAK STK VALTIOVALTA)
Tiesimme jo silloin että aina jää porsaanreikiä heille joilla ei ole vastuuta eikä moraalia, Mutta toimimme ja ajoimme asiat eteenpäin ja laeiksi ja asetuksi.
Nykyinen työssä oleva vastuun ja moraalin kantajat, eivät halua antaa mitään suomalaisille heikompiosaisille.
No nyt on pakko, kun tuo globaalimaailma astui Suomen pikkuruiseen kansankotiin ja ilmoittaa MINULLA on OIKEUS ja nämä oikeudet annoitte Te globaalinmaailman suuri sydämmiset veronmaksajat, joilta puuttuu suhteelisuuden taju. (Kansainväliset sopimukset)
Ette halua itse maksaa päätöksienne laskua, joten se pitää ottaa pois köyhiltä suomalaisilta: lapsilta koulutuksesta, vammaiset, sairaat sekä vanhuksilta jotka ovat avun varassa.
Joudutte oppimaan vanhan sanonnan uudelleen nykykielellä:
" Lapsi tuo leivän tullessaan."
Niin ennen ehkäisyjen kehittämistä lohdutetiin köyhiä perheitä, kun äiti pusassi saunan lautella lapsiluvun kaksinumeroiseksi.
Viikatemies hävisi terveydenhuollolle ja lapsikuoleisuus kuoli.
Nyt alatte kaiken alusta.
Samat taudit uusilla vastustuskyvyillä sukulaisillaan, tuliaisina mailta vierahilta...
Omistamattomat ilmastoon sopimattomat vaatteet päällään tulleet, lukutaiottomat, kieltäosaamattomat, uudet kansalaiset sosiaaliturvalla elätettäviksi :D)
Juu ei ole kyse kansan elatsusuhteesta ikäluokat/elatussuhde:
http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html#vaestorakenne
1900 alle 14v. 35 %, yli 65v. 5,4 %, yhteensä 40,4 %.
2014 alle 14v. 16,4 %, yli 65v. 19,9, %, yhteensä 36,4 %
No tietysti myös siksi ettei tuo ikäluokka 15-64v. 63,6 % kokonaan ole maksajana, lusmuimmat ovat veroparatiiseissa, onnettomimat työttöminä.
Liikunta kyvyttömät vanhukset siiretään yksityisasuntoin tekniikan 'valvontaan'.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1447178616403.html
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015111120646394_uu.shtml
No se tulee teillekin aivan väistämättä, ellei joku onnettosuus suosi.
Ja asiosta päätäjät päätävät vai itselleen parempia etuuksia ja palkkoja.
Kippis Suomi! vaikka olen alkoholiallerginen otan kuohuvan Sinulle.
- agraarisossut
Se on maatalouspolitiikkaa kun on suojatullit että esim suomen talikkokommarit saa puuhastella yhteiskunnan tuella ja tehdä ylituotantoa että kepuleilla riittää äänestäjiä.eli suomalainen maksaa ruokansa kolmeen kertaan kehitysapuna afrikan vilja vainioille,asukaslukuun suhteutettuna maailman suurimpina maataloustukina ja sitten oikean ruuanhinnan eli ruuan oikea hinta on suomessa 1/3 osa siitä mitä me nyt maksetaan.
- lopetetaanpois
Miksi Suomi antaa kehitysapua Venäjälle kymmeniä miljoonia ?
- maatäynnä
Suomen pitäisi hakea kehitysvamma tukea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569