Elämässä on hyviä kuin huonojakin asioita :)
huonoihin asioihin kuuluu janin velkojen maksaminen.
Elämän mukavat asiaat :)
12
190
Vastaukset
björn kiittää kaikista mukavista mainoksista tällä sivulla.
mutta björnillä on jo oma emäntä nimellä Horsmikka.
Hän on saunan kuuppaBjörnillä on yksinäista ja kylmää.
Tulkaa antamaan vanhalle björnille suuri hali :)))Täällä olisi yksi yksinäinen nainen joka voi avautua elämästään jos joku sattuisi vaikka kuuntelemaan ;)
Nyt björnillä lykästää!
minkäs ikäinen tämä kaunis marjakebab on ;)
Olen 42 vuotias ja seuraa kaipailisin mutta onkos tuo sinun muijas tämä horsmikka este tähän :////
Horsmikan voinpa mie heittää suohon jos noin nuarta pimp.. eikun naista saisi :)
noh siinä tapauksessa olisin hyvin kiinnostunut joten jos vaikka tavattaisiin kahvin merkeissä sitten ensinmäisen kerran? sopisiko sinulle 18.12.15 klo 13 porvoon lundissa jos tavataan ja sitten sumpit mennään juomaan ja kattelhaan että mitenkä jatketaan siitä ;) (asun ihan keskustassa joten kämppä lähellä ;))
Voe voe voe minä asun kuusamossa
- RunkkaavatRuohosipulit
Minä olen täällä taas. En lähde pois. Hahaaaaa, miltä tuntuu.
- tiluliluliiiiiii4
Musta tuli just sellainen saatanan vätys mitä mä olen aina vihannut VITTUTUTUTUTUTU
- KaunisMiesOlen
Minä tykkään tytöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2136782Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3064734"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1433616Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1153434Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2632676Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.832449- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951