Aiotaanko Kauhajoella pitämään kauppoja kauemmin auki?-Nyt kun aukiolo vapautuu.Ja jos niin mitkä kaupat?Onko kukaan kuullut mitään?
Mahtaako kallistua ja kuinka paljon?
6
124
Vastaukset
- Ostomäärät
ei ilmeisesti kasva, kauppojen kulut nousee, nykyinen systeemi on riittävän hyvä, asiakkaat maksaa jos aukioloja pidennetään.
Tämä on viimeinen niitti syrjäkylien lähikauppiaan oven karmiin.
T. Sulo, Pienyrittäjän asialla vuoresta 1984- täysin_turhaa
jos ei klo 21 mennes oo keriinny käymähän kaupas, niin jo on ihme???
- Munkkirasva
En usko että Kauhajoella laajennetaan aukioloaikoja . Ei voi olla asiakkaita .kyllä varmaan ispissa kaupungeissa toteutuu, sielä porukkaa niin paljo.
Harmi on Hyypässä jos ja kun Mäen kauppa lopettaa. Ovat toki ansainneet eläkepäivänsä . - Larzan
Koomajoelle uudet supistetut aukiolo ajat arkisin 9-18 , viikonloppuisin 9-15.
Jos jollakin on liikaa rahaa voi mennä s-joelle tai tuuriin siellä otetaan rahaa vastaan 23 saakka joka ilta. - 251
Kaikille kiitos asiallisista vastauksista.Terveisin kysyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101313
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!381085Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka42935- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa47736Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78699Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s66678- 34626
- 57607