yöelämä vammalassa

bubbahubbaba

Mihi kaikki vammalan pubiruusut ja bilehileet on hävinnyt kuntuntuu yöelämä olevan kovin hiljasta

20

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkipönnillä lainas!

• nannattipönä

Elä sulo ruppee, ohan siä seurahuoneella niitä 18kesäsiä kinkkuloita

• hyvämikähyvä

Ne juoksee sun edellä karkuun .

• Niinno

Seurahuoneella ne kaikki on. Baron boikottiin!!

• Ihanko

Kaikki 30 henkee vai?

• Noniinnno

Kyllä Seurahuoneella viihtyisi, jos saisi 70-luvun sisustuksen pois, 200 neliötä lisää tilaa alakertaan sekä teinit h*lvettiin tappelemasta.

• kökölhhugufyftd

Ikärajaa pitäis nostaa tai teineille vain muumilimpparia ja sen jälkeen pesäpallomailalla päähän . Mmuuuaaahhhaaaaaa

• ohasepilalkukarvatkasvaa

Kädet ilmaan, housut alas, kyllä pikkup*llu on paras!

• Joooooorrrrrmmmmmma

Kenellä on sellainen pikkup*llu ? en oo sellasta vielä nähny . Olis joskus kiva nähä .
      Joo joo tiedän turha kirjottaa että sulla on" pieni pili "

• kskaskajskajs

Kyllä niitä pumppuhuoneen alakerrasta löytyy. Nykyään jopa tiskin molemminpuolin.

• On-hyvä-nykysellään

>>Kyllä Seurahuoneella viihtyisi, jos saisi 70-luvun sisustuksen pois,>>

Noihin nykyisiin sisustuksiin ainakan ei saa koskea kukaan, eikä yhtään. Olen käynyt Seurahuoneella liki 40 vuoden ajan, ja olen koko ajan olut täysin tyytyväinen noihin sisustuksiin. En ole kyllästynyt vieläkään.

Mä en tosiaan halua että laitetaan sinne mitään ranskalaisia muovitapetteja seiniin ja nuijaa, steriiliä laminaattia Seukilla lattioihin.

• samppaliimatainen

Ikäraja seurahuoneelle tiskin molemmin puolin 21 vähintäänsä.

• Nyrppä

Todellakin! Hirvee paikka, sama kun keskelle apukoulun luokkaretkeä olisi eksynyt.

• LevBronstein

Kotonansa juomassa Viron viinoja. Kuka hullu nyt viitsii baariin mennä, juomaan niillä riistohinnoilla? Lestinheittäjältä saa edullisella hinnalla pullon virolaista/venäläistä vodkaa, eikä maksa paljoa, litran pullon hinnalla juot ehkä 4-5 tuoppia olutta. Ja valtion keräämät verorahat viinasta menevät kuitenkin mamujen hyysäämiseen.

Mieti mitä toimintaa tuet! Äänestämällä ei tässä sosialistisessa valtiossa enää voi vaikuttaa, mutta ostopäätökselläsi vielä pystyt...

• Kiikakeisari

Onko baroni naulannu ovensa kiinni ? Vai onko huhu puhetta .

• rippp

Eikös baaronin hautajaiset ollu muutama viikko sitte? En tiedä mitä nyt tapahtuu. Tuskin tulee toiminta loppumaan,,

• Isotuoppi

Ovet aukee tossa keväällä uudestaan . On ollu senverran rankkaa että pitää kai vähän hengähtää .

• noniinn

Onko Baroni myyty? Aukeeko siihen ruokapaikka/ravintola vai ? Jos joku tietää niin alapuolella on tilaa

• tilaako

Asiallista pohdintaa! Mutta mitä tarkoittaa: alapuolella on tilaa? Tunnen kyseisen kiinteistön rakenteita jonkin verran, mutta tuo em. toteamus ei oikein aukea järkeeni?

• noniinn

Tarkoitin, että alapuolelle mahtuu kommentoimaan (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2186
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      102
      1612
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1308
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1044
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe