yöelämä vammalassa

bubbahubbaba

Mihi kaikki vammalan pubiruusut ja bilehileet on hävinnyt kuntuntuu yöelämä olevan kovin hiljasta

20

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkipönnillä lainas!

    • nannattipönä

      Elä sulo ruppee, ohan siä seurahuoneella niitä 18kesäsiä kinkkuloita

    • hyvämikähyvä

      Ne juoksee sun edellä karkuun .

    • Niinno

      Seurahuoneella ne kaikki on. Baron boikottiin!!

      • Ihanko

        Kaikki 30 henkee vai?


    • Noniinnno

      Kyllä Seurahuoneella viihtyisi, jos saisi 70-luvun sisustuksen pois, 200 neliötä lisää tilaa alakertaan sekä teinit h*lvettiin tappelemasta.

    • kökölhhugufyftd

      Ikärajaa pitäis nostaa tai teineille vain muumilimpparia ja sen jälkeen pesäpallomailalla päähän . Mmuuuaaahhhaaaaaa

    • ohasepilalkukarvatkasvaa

      Kädet ilmaan, housut alas, kyllä pikkup*llu on paras!

    • Joooooorrrrrmmmmmma

      Kenellä on sellainen pikkup*llu ? en oo sellasta vielä nähny . Olis joskus kiva nähä .
      Joo joo tiedän turha kirjottaa että sulla on" pieni pili "

    • kskaskajskajs

      Kyllä niitä pumppuhuoneen alakerrasta löytyy. Nykyään jopa tiskin molemminpuolin.

    • On-hyvä-nykysellään

      >>Kyllä Seurahuoneella viihtyisi, jos saisi 70-luvun sisustuksen pois,>>

      Noihin nykyisiin sisustuksiin ainakan ei saa koskea kukaan, eikä yhtään. Olen käynyt Seurahuoneella liki 40 vuoden ajan, ja olen koko ajan olut täysin tyytyväinen noihin sisustuksiin. En ole kyllästynyt vieläkään.

      Mä en tosiaan halua että laitetaan sinne mitään ranskalaisia muovitapetteja seiniin ja nuijaa, steriiliä laminaattia Seukilla lattioihin.

    • samppaliimatainen

      Ikäraja seurahuoneelle tiskin molemmin puolin 21 vähintäänsä.

      • Nyrppä

        Todellakin! Hirvee paikka, sama kun keskelle apukoulun luokkaretkeä olisi eksynyt.


    • LevBronstein

      Kotonansa juomassa Viron viinoja. Kuka hullu nyt viitsii baariin mennä, juomaan niillä riistohinnoilla? Lestinheittäjältä saa edullisella hinnalla pullon virolaista/venäläistä vodkaa, eikä maksa paljoa, litran pullon hinnalla juot ehkä 4-5 tuoppia olutta. Ja valtion keräämät verorahat viinasta menevät kuitenkin mamujen hyysäämiseen.

      Mieti mitä toimintaa tuet! Äänestämällä ei tässä sosialistisessa valtiossa enää voi vaikuttaa, mutta ostopäätökselläsi vielä pystyt...

    • Kiikakeisari

      Onko baroni naulannu ovensa kiinni ? Vai onko huhu puhetta .

      • rippp

        Eikös baaronin hautajaiset ollu muutama viikko sitte? En tiedä mitä nyt tapahtuu. Tuskin tulee toiminta loppumaan,,


      • Isotuoppi

        Ovet aukee tossa keväällä uudestaan . On ollu senverran rankkaa että pitää kai vähän hengähtää .


    • noniinn

      Onko Baroni myyty? Aukeeko siihen ruokapaikka/ravintola vai ? Jos joku tietää niin alapuolella on tilaa

    • tilaako

      Asiallista pohdintaa! Mutta mitä tarkoittaa: alapuolella on tilaa? Tunnen kyseisen kiinteistön rakenteita jonkin verran, mutta tuo em. toteamus ei oikein aukea järkeeni?

      • noniinn

        Tarkoitin, että alapuolelle mahtuu kommentoimaan (:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe