Mihi kaikki vammalan pubiruusut ja bilehileet on hävinnyt kuntuntuu yöelämä olevan kovin hiljasta
yöelämä vammalassa
20
259
Vastaukset
Mäkipönnillä lainas!
- nannattipönä
Elä sulo ruppee, ohan siä seurahuoneella niitä 18kesäsiä kinkkuloita
- hyvämikähyvä
Ne juoksee sun edellä karkuun .
- Niinno
Seurahuoneella ne kaikki on. Baron boikottiin!!
- Ihanko
Kaikki 30 henkee vai?
- Noniinnno
Kyllä Seurahuoneella viihtyisi, jos saisi 70-luvun sisustuksen pois, 200 neliötä lisää tilaa alakertaan sekä teinit h*lvettiin tappelemasta.
- kökölhhugufyftd
Ikärajaa pitäis nostaa tai teineille vain muumilimpparia ja sen jälkeen pesäpallomailalla päähän . Mmuuuaaahhhaaaaaa
- ohasepilalkukarvatkasvaa
Kädet ilmaan, housut alas, kyllä pikkup*llu on paras!
- Joooooorrrrrmmmmmma
Kenellä on sellainen pikkup*llu ? en oo sellasta vielä nähny . Olis joskus kiva nähä .
Joo joo tiedän turha kirjottaa että sulla on" pieni pili " - kskaskajskajs
Kyllä niitä pumppuhuoneen alakerrasta löytyy. Nykyään jopa tiskin molemminpuolin.
- On-hyvä-nykysellään
>>Kyllä Seurahuoneella viihtyisi, jos saisi 70-luvun sisustuksen pois,>>
Noihin nykyisiin sisustuksiin ainakan ei saa koskea kukaan, eikä yhtään. Olen käynyt Seurahuoneella liki 40 vuoden ajan, ja olen koko ajan olut täysin tyytyväinen noihin sisustuksiin. En ole kyllästynyt vieläkään.
Mä en tosiaan halua että laitetaan sinne mitään ranskalaisia muovitapetteja seiniin ja nuijaa, steriiliä laminaattia Seukilla lattioihin. - samppaliimatainen
Ikäraja seurahuoneelle tiskin molemmin puolin 21 vähintäänsä.
- Nyrppä
Todellakin! Hirvee paikka, sama kun keskelle apukoulun luokkaretkeä olisi eksynyt.
- LevBronstein
Kotonansa juomassa Viron viinoja. Kuka hullu nyt viitsii baariin mennä, juomaan niillä riistohinnoilla? Lestinheittäjältä saa edullisella hinnalla pullon virolaista/venäläistä vodkaa, eikä maksa paljoa, litran pullon hinnalla juot ehkä 4-5 tuoppia olutta. Ja valtion keräämät verorahat viinasta menevät kuitenkin mamujen hyysäämiseen.
Mieti mitä toimintaa tuet! Äänestämällä ei tässä sosialistisessa valtiossa enää voi vaikuttaa, mutta ostopäätökselläsi vielä pystyt... - Kiikakeisari
Onko baroni naulannu ovensa kiinni ? Vai onko huhu puhetta .
- rippp
Eikös baaronin hautajaiset ollu muutama viikko sitte? En tiedä mitä nyt tapahtuu. Tuskin tulee toiminta loppumaan,,
- Isotuoppi
Ovet aukee tossa keväällä uudestaan . On ollu senverran rankkaa että pitää kai vähän hengähtää .
- noniinn
Onko Baroni myyty? Aukeeko siihen ruokapaikka/ravintola vai ? Jos joku tietää niin alapuolella on tilaa
- tilaako
Asiallista pohdintaa! Mutta mitä tarkoittaa: alapuolella on tilaa? Tunnen kyseisen kiinteistön rakenteita jonkin verran, mutta tuo em. toteamus ei oikein aukea järkeeni?
- noniinn
Tarkoitin, että alapuolelle mahtuu kommentoimaan (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602