Olisin tuossa juuri ostanut elokuvalipun netissä Finnkinolta, mutta operaatio oli taas tehty turhan hankalaksi. Tuskin olen ainoa menetetty asiakas. Miksi vitussa minun pitäisi rekisteröityä keksiä käyttäjätunnus, salasana, antaa sähköposti ja puhelinnumero yhden rupisen leffalipun takia.
Siellä pitäisi olla tasan yksi nappi josta ostaminen tarvittaessa onnistuu verkkopankin kautta. Maksettuasi saat jonkun numerokoodin jolla voit lunastaa lipun kassalta tai tulostettavan lipun, tai vaikka kännykkälipun jos annat puhelinnumeron.
Finnkinon nettipalvelu kusee
6
320
Vastaukset
- aktiivinen_käyttäjä
Mikä siinä rekisteröitymisessä nyt on niin vaikeaa? En ymmärrä. Onhan sähköposti ja puhelinnumero joka tapauksessa varmistettava. Vai miltä tuntuisi, jos tilaatkin lipun väärään s-postiin eikä tekstiviestikään tule perille? Jos itse olet tiedot kirjoittanut väärin, niin rahat menisi hukkaan. Rekisteröinnin ansiosta lipun voi ladata sieltä nettisivuilta helposti uudestaan, vaikka sen vahingossa poistaisi sähköpostistaan tai puhelimesta. Itse olen käyttänyt mobiili- ja PDF-lippuja lähes pelkästään jotain reilun vuoden ajan. Olisi tosi huonoa tuuria, jos kännykkä tilttaisi juuri ratkaisevalla hetkellä.
- ihmehinureita
Niinpä, tuokin op olis heti itkemässä kuinka paska palvelu on kun ei voi ladata lippua uudestaan, lol. Nykyurpoille kaikki on vaikeeta, hyvä kun jaksavat seistä 5 minuuttia putkeen.
- zazagaga
ihmehinureita kirjoitti:
Niinpä, tuokin op olis heti itkemässä kuinka paska palvelu on kun ei voi ladata lippua uudestaan, lol. Nykyurpoille kaikki on vaikeeta, hyvä kun jaksavat seistä 5 minuuttia putkeen.
Eli kun menet seuraavan kerran ostamaan tikettiä luukulta, niin haluat keksiä käyttäjätunnuksen, salasanan ja antaa sähköpostiosoitteen sekä numerosi, koska sehän on vain loogista.
Vai kannattaisiko asiakkaitaan arvostavan yrityksen tarjota lipun katoamista pelkääville neurootikoille rekisteröidyt tunnukset, ja antaa meille muille pelkkä lippu.
Nykyuropoilla kuten itselläni on jo ennestään yli 200 salasanaa ja käyttäjätunnusta. - ihmehinureita
Älä hinuri sotke asioita keskenään, kyse oli netistä ostamisesta, ei luukulta, vitun urpo. Taidat olla tyhmemmän puoleinen hinuri..
- zazagaga
"Ei saa sotkea asioita!" "Senkin tyhmä!" Asburgeri veti pultit.
- ihmehinureita
Awww...aspergerit harvemmin pulttaa mistään, ne nussii pilkkua ja jatkaa elämäänsä muista välittämättä...mua taas vituttaa kaikki idioottivalittajat, jotka on tyhmiä kuin vasemman jalan saapas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484