Kreationistien määritelmä evoluutiosta on viimeinkin todistettu! GMO-marihuanaa poltellut nainen on muuttumassa vuoheksi!
https://www.facebook.com/groups/PaholaisenAsianajaja/permalink/919483094799718/
Marihuana on muutenkin äärimmäisen vaarallista ainetta, sillä Coloradossa se on vaatinut viimeksi kuluneen vuoden aikana ainakin kaksi miljoonaa kuolonuhria - vaikka osavaltion asukasluku on vain 5,36 miljoonaa! (Tämä todistaa saman tien sen, ettei Suomessa polteta marihuanaa, koska se ei ole aiheuttanut täällä yhtään kuolemantapausta.)
Evoluutio on totta! Hallelujaa ja aamen!!!
Evoluutio on todistettu!
4
<50
Vastaukset
- aamenjaplottis
Kyllä nyt Jaakobinkin on uskottava! Aamen ja plottis!
Kreationisteillako meni jauhot suuhun, kun ovat aivan hiljaa? Tämähän on aivan ainutlaatuinen todiste siitä, miten ravinto ja muut ihmisen käyttämät aineet vaikuttavat yksilötasolla, ja olen valmis panemaan vasemman käteni pantiksi siitä, että jos tämä nainen saa lapsia, ne ovat kilejä!
Asiaan liittyy kreationistista linguistiikkaakin - lapsi on englanniksi paitsi child myös kid ja kili eli vohlakin on englanniksi kid! Tämä on niin vahva todiste, että minä käännyn nyt kreationistiksi.- Fiksu-----Kreationisti
Voi vajakki evokki kun eihän tuota linkkiä voi edes katsella, kun se vaatii facebook-tilin, tollo.
Luulisi kaltaisesi vajaa-älyisen ja harhaisen evokin edes tällaisenkin pikkuasian tajuavan. - IlkimyksenKretuserkku
Fiksu-----Kreationisti kirjoitti:
Voi vajakki evokki kun eihän tuota linkkiä voi edes katsella, kun se vaatii facebook-tilin, tollo.
Luulisi kaltaisesi vajaa-älyisen ja harhaisen evokin edes tällaisenkin pikkuasian tajuavan.Niin, kanssaihmisten nimittely kuuluu sinun kretumoraaliisi, mutta etkö huomannut nimimerkkiäni? Olen yhtä kretu kuin sinäkin.
Tässä joka tapauksessa Fox News Channelin uutinen:
Colorado teen turned "Goat Girl" after smoking GM weed.Marijuana legalization in Colorado has caused at least 2 million deaths over the last year,but now,there is this strange and frightening twist to the tragic mistake made by the voters of Colorado.Mary Ann (last name withheld) became the first know case of marijuana related transgenics metamorphosis when she illegally smoked a genetically modified marijuana cigarette (joint).
Ja kuva joka todistaa enemmän kuin tuhat sanaa:
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12359892_1198617293500150_304244475443068992_n.jpg?oh=924e7bd95cb8a2a1a12bc829a61a7907&oe=571F5CF4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132041
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947