Evoluutio on todistettu!

IlkimyksenKretuserkku

Kreationistien määritelmä evoluutiosta on viimeinkin todistettu! GMO-marihuanaa poltellut nainen on muuttumassa vuoheksi!

https://www.facebook.com/groups/PaholaisenAsianajaja/permalink/919483094799718/

Marihuana on muutenkin äärimmäisen vaarallista ainetta, sillä Coloradossa se on vaatinut viimeksi kuluneen vuoden aikana ainakin kaksi miljoonaa kuolonuhria - vaikka osavaltion asukasluku on vain 5,36 miljoonaa! (Tämä todistaa saman tien sen, ettei Suomessa polteta marihuanaa, koska se ei ole aiheuttanut täällä yhtään kuolemantapausta.)

Evoluutio on totta! Hallelujaa ja aamen!!!

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamenjaplottis

Kyllä nyt Jaakobinkin on uskottava! Aamen ja plottis!

• Kreationisteillako meni jauhot suuhun, kun ovat aivan hiljaa? Tämähän on aivan ainutlaatuinen todiste siitä, miten ravinto ja muut ihmisen käyttämät aineet vaikuttavat yksilötasolla, ja olen valmis panemaan vasemman käteni pantiksi siitä, että jos tämä nainen saa lapsia, ne ovat kilejä!

Asiaan liittyy kreationistista linguistiikkaakin - lapsi on englanniksi paitsi child myös kid ja kili eli vohlakin on englanniksi kid! Tämä on niin vahva todiste, että minä käännyn nyt kreationistiksi.

• Fiksu-----Kreationisti

Voi vajakki evokki kun eihän tuota linkkiä voi edes katsella, kun se vaatii facebook-tilin, tollo.

Luulisi kaltaisesi vajaa-älyisen ja harhaisen evokin edes tällaisenkin pikkuasian tajuavan.

• IlkimyksenKretuserkku
        Fiksu-----Kreationisti kirjoitti:

Voi vajakki evokki kun eihän tuota linkkiä voi edes katsella, kun se vaatii facebook-tilin, tollo.

Luulisi kaltaisesi vajaa-älyisen ja harhaisen evokin edes tällaisenkin pikkuasian tajuavan.

Niin, kanssaihmisten nimittely kuuluu sinun kretumoraaliisi, mutta etkö huomannut nimimerkkiäni? Olen yhtä kretu kuin sinäkin.

Tässä joka tapauksessa Fox News Channelin uutinen:

Colorado teen turned "Goat Girl" after smoking GM weed.Marijuana legalization in Colorado has caused at least 2 million deaths over the last year,but now,there is this strange and frightening twist to the tragic mistake made by the voters of Colorado.Mary Ann (last name withheld) became the first know case of marijuana related transgenics metamorphosis when she illegally smoked a genetically modified marijuana cigarette (joint).

Ja kuva joka todistaa enemmän kuin tuhat sanaa:

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12359892_1198617293500150_304244475443068992_n.jpg?oh=924e7bd95cb8a2a1a12bc829a61a7907&oe=571F5CF4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe