Ei sille mitään voi että rasistit on vähä-älyisiä. Joskus oikeen yrittänyt miettiä mitä rasistit miettii, mutta vaikeeta se on yksin pohtia, ellei ole rasistia vastaamassa miksi te ootte niin rasisteja? No ei täälläkään paljon pohtiminen auta kun ei täällä ole rasisteja. Vai onko ? Hmmm ....
Rasistit on nyt yrittäneet solvata suomalaiset rasisteiksi kieltäneet n-alkuisen sanan, raiskanneet suomalaisia tyttöjä mielin määrin, ryöstäneet suomalaisia vanhuksia, valehdelleet, huijanneet, käyttäytyneet eläinperäisesti, saavat päättäjien suostumuksella räätälöidyt työt, ammatit, asunnot ja rahaa mielin määrin, lait on muutettu rasistien mieleisiksi ja siltikin vaan kokoajan rasismi lisääntyy.
Katsoin eilen jonkun videon tästä läheltä ja sama oikein luki mustaa valkoisella, miten hirrrveetä rasismia joku somali kokee aamulla metrossa kouluun mennessään, kun ihmiset tuijottaa.
Toisessa tarinassa tutkija oli tullut siihen tulokseen että muslimit alkaa terroristeiksi koska suomalaiset on niin rasisteja ... [että tuijottaa]
Hyi suomalainen - älä ole rasisti ja tuijota muslimia. Se on niin hirrveetä rasismia, että muslimien täytyy purkaa paineita ja alkaa terroristeiksi kun suomalaiset on niin hirrrveitä rasisteja että tuijottaa.
Pelastetaan maailma : älä tuijota muslimia, niin terrorismi loppuu.
Joku rasisti vois nyt hiukan avata missä tässä oikeen mennään tänään Suomessa. Mun mielestä tää on melkoisen sekavaa.
Rasistit on tyhmiä
27
327
Vastaukset
- vankeinhoitoa1991231
On mahdollista, että Suomeen tulleista maahanmuuttajista moni radikalisoituu turhautumisen kautta täällä ollessaan. Kulttuuriin perehdyttämisen olisi oltava kattavaa ja tehokasta heti saapumisesta lähtien. Tulijoille on puhuttava heidän kielellään (siis ilmaisuillaan ja käsitteillään) jotta tulisi selväksi, miten Suomessa käyttäydytään. Rangaistuspelotteet vain ovat aika lieviä huomioiden tulijoiden lähtömaiden olot. Mutta inhimillisistä ja oikeudellisista syistä muuten ei voisi ollakaan. Palautuskeskusten perustaminen on oikeansuuntainen askel.
- hullusuomi
Kun ei olis yhtäkään täällä niin ei olisi ongelmaakaan.
Suomalainen ei radikalisoidu vaikka saa syrjintää osakseen.
Mitä niitä yleensäkään tänne haalitaan radikalisoitumaan? - Anonyymi
hullusuomi kirjoitti:
Kun ei olis yhtäkään täällä niin ei olisi ongelmaakaan.
Suomalainen ei radikalisoidu vaikka saa syrjintää osakseen.
Mitä niitä yleensäkään tänne haalitaan radikalisoitumaan?"Suomalaiset ja askenaasijuutalaiset ovat erityisryhmiä"
Lääketieteensäätiö
”Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa”, Palotie selittää.
Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.
Geenitieto avaa uuden ulottuvuuden – suomalaisilla on erityisasema alan tutkimuksessa
Hesari 16.11.2020
- dritogdra
Tyhmiä ja tyhmiä Fru Blumpefot-
Meissä rasisteissa on aika intligente folk! - MiksiNiksi
No siis suomalaiset on islamin vihollisia =rasisteja, kunnes kääntyy islamiin,
ja muslimit tappaa islamin vihollisia =rasisteja niin kauan kuin meitä suomalaisia, länsimaalaisia, on yksikin jäljellä.
Suomalaisten haukkuminen rasisteksi on osa niiden jihadia :
Sä olet rasisti kunnes käännyt islamiin. Sitähän Suomen hallitus& eduskunta nyt tekee, pakottaa suomalaisia kääntymään islamiin.
Ei anneta periksi rasisteille Taistellaan Suomen hallitusta ja eduskuntaa vastaan.
Jonakin päivänä kaikki muuttuu ja Suomen tuhoajat voidaan laskea. - TaistoTääkin
Missään nimessä ei saa mennä niiden jihadiin mukaan että me olisimme rasisteja kun emme käänny islamiin. Jihadistien valheita ei tarvitse uskoa, ne pitää saada pois eduskunnasta ja hallituksesta ja sitten lähtee loputkin pakkoislamin kannattajat. Yks pahimmista jihadisteista on Merkel - no sille me emme mahda, mutta Suomessa pahin jihadisti on Stubb ja rkp vasemmisto vihreet ....
- joneskirjoittaa
Tuohon tuijotukseen, taitaa vain joillakin viirata päästä, tai yrittävät leikkiä amerikkalaisia afro-amerikkalaisia. No muoti mikä muoti. Mutta onko se somalin hymy, viha hymyä, niinkuin he väittävät suomalaisten hymyn olevan?
http://amirzuhairi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/148975-nigga
http://kaksplus.fi/threads/mae-oikeasti-inhoan-suomalaisia.1960358/
http://www.demi.fi/keskustelut/keho/mua-vituttaa-kun-suomalaiset-ei-osaa-hymyillä#.VnU0vLZ97cc
http://www.vauva.fi/keskustelu/1034387/ketju/ei_hiivatti_etta_vihaan_suomalaisia_ihmisia- Maila.Pesis
Moro ojoneskirjoittaa en saa tolkkua mitä yrität sanoa, sanot "onko se somalin hymy, viha hymyä" Siitä tulim mieleen yks kamottava tapaus kun avasin oven apteekkiin mennäkseni sinne sisään, niin somali, n 17 v työnsi lastenvaunut mun eteen ja uhkaavasti katsoi mua silmiin ja hymyili. Toi sana 'vihahymy' se niin sopii tähän kaikkeen kuvioon. Ja mitä tulee mun rasistisuuteeni, huutoihin joita saan kuulla puskamovereiden huutavan että olet vaan rasisti, jos siis JOS olisin rasisti olisin työntänyt ne vaunut takas sen lapsiäidin päälle huutaen vittuuks työnnät niitä naunuja mun päälle!!!!! Mä en mikään oven avaaja noille ole, mutta sellaisena ne meitä pitää! Oksettaa. Ne on niin törkeitä.
Kerran avasin oven ja pidin sitä auki pyörätuolissa istuvalle. Pyörätuoli ihminen oli jo puoliksi oviaukolla kun se tuli peruuttaen takas, säikähdin ihan että mitä tapahtui? No somalitytteleitähän sieltä tulee ja kävelee pyörätuolissa istuvan päälle vaatien häntä peruuttamaan. Itäkeskus.
Samanen Itäkeskus meikkiporsas lauma somaleita käveli n 80-90 vuotiaan vanhan kepillä ja köyryssä kävelevän päälle että vanhus horjahti ja piteli lonkkaansa.
Näitä tulee kokoajan mieleen lisää..... Näitä tapahtuu kokoajan ne kävelee vanhusten, vammaisten ja munkin päälle sekä ryysii bussiin eka.... sanon vaan että meille on tulossa äärimmäisen kovat ajat.
- Lälläslää
Muttei onneksi niin tyhmiä kuin suvakit. :)
- Maila.Pesis
Suvakit, muslimit, afrikkalaiset, venäläiset, hurrit, siis ulkomaalaiset ja natsit on rasisteja - niiden mielestä niillä on joku jumalan oikeus tuhota Suomi, suomalaiset ja suomalaisuus. Jos pysytään siinä määreessä että syrjiminen on rasismia. Kukaan muu ei syrji ketään.
- EnTunneYhtään
Mitkä rasistit?
- pkjhgf
Miksi pienestä eläkkeestäni mene veroa vaikka arabi saa taskurahat verotta?
Minä sentään olen maksanut tänne veroja yli 50 vuotta ja käynyt armeijankin olemattomalla päivärahalla.
Miksi minua syrjitään paperinsa tahallaan hävittänyttä ja suosimalla?
Onko maan oma asukas,jotenkin huonompi ihminen?
Voiko rasismi kohdistu myös valtaväestöön?
- MrJuha82outolintu
Rasismia on molemmin puolin siis?
Mutta enemmän oisin huolissaan ihonväriin kohdistuvasta/ulkomaalaistaustaiseen ihmiseen kohdistuvasta väkivallasta/rasismista kuin vihervasureiden toiminnoista.
Vihervasurit pikemminkin pyrkii kontrolloimaan tilannetta, ettei satu mitään ikävyyksiä.
Se kontrollointi näyttäisi vain lisäävän vihanpitoa.
Nytkin joku kantasuomalainen yritti polttaa pakolaisten majapaikan(koulun).
Mihin tämä kaikki johtaa?
Järki käteen ihmiset!
Älkää menkö väkivallan tielle.
Muistakaa rauha ja hyvyys.
Ei tätä maailmaa pelasteta vihaamalla ainakaan.
Vihaajat ovat idiootteja, ikäänkuin luolaihmisen tasolla olevia typeryksiä.
Maahanmuuttoasioihin pitää suhtautua maltilla, mutta inhimillisesti.
Vihreiden ja vasureiden linja on liian aktiivinen, kun taas persujen linja on liian kylmätunteinen.- Sharia-tulee
Paskanpuhetta. Suomalainen ei voi kuin pelastaa itsensä. Koko Suomen valtiokoneisto on valjastettu muslimien hyysäämiseen. Sille ei voi mitään tavallinen ihminen, muuta kuin suojautua kotiinsa. Postiluukusta tulee kerjuukirjeitä Amnesty, SPR ym. Heitä ne roskiin. Älä anna näille kerjääjille mitään. Älä ole hyvissä äläkä huonoissa väleissä tämän mädättäjäporukan kanssa.
Poliisi ei uskalla tehdä mitään ja muutenkin poliiseja vähennetään. Tilalle sharia-poliisi, joka tarkoittaa sitä, että naisten alistaminen ja raiskaukset tulevat lisääntymään. - allahin.apina
Olet oikeassa.
- kansalaisia.ei.nimitellä
Ja täälläkin nimitellään kansalaisia, eli vihapuhetta aloittajalta. Haluat kai päätyä poliisin nettivinkkisivulle vihapuheesta.
- johanafgran
kita kii, likainen suvakki
- TuijaEiTuijota
Se kirjoitus taitaa olla tää:
Olet suomalainen, ota huivi pois!” – Suomen muslimit ...
>> www.hs.fi/kaupunki/a1450158211244 <<
16.12.2015 - ”Kun olen menossa kouluun, ihmisillä on pakkomielle tuijottaa vaatetusta ja lukea ....
Toi oli muistaakseni yks vammasimmista ajatuksista mitä olen rasisteilta lukenut, miten suomalaisia voi haukkua rasisteksi.
Mua ei huvita aukoilla noita HS-linkkejä koska boicotoin sitä 5 lukukertaa: katsoin kerran mainoksia ja luulin edes niitä saavan katsoa ilmatteeksi niin ei, siihen loppus sen viikon lukuoikeus. Pitäkööt typerän systeeminsä.
Eikö joku vois alkaa kirjoitella noita HS kiinostavia juttuja jonnekin blogiin talteen, että voi lukea ilman rajoituksia. Kun 10 kirjoittaa sinne joka viikko 5 rasismiin / mamuihin liittyvää juttua niin eiköhän ala ole aika kattava lukukokemus ilman lukurajoitusta. - karumaa11
Syökää paskaa
- TuijaEiTuijota
Mä löysin sen sisällön itseltäni päiväyksen mukaan ... hauska kun on jo oppinut jotain :)
Sitä on 3 sivua mulla tallessa. Haluaako joku lukea, ilman viikon yhden lukukerran menetystä?
Täs nyt yks taas ihmeteltäväksi :
## ”Uskonnollisia piirteitä otetaan enemmän huomioon, vaikka pitäisi katsoa, syrjäytyykö nuori, onko hänellä ystäviä, onko hänellä tukiverkostoa, onko hänellä tekemistä.”
Tutkijoiden mukaan muslimit kokevat Suomen yhteiskunnallisen ilmapiirin vihamielisenä. Tämä nähdään keskeisimpänä syynä vierastaistelijaksi lähtöön. Islamofobia, terroristiksi leimaaminen, syrjintä ja kokemukset ulkopuolisuudesta sekä epäoikeudenmukaisuudesta ajavat muslimeja nurkkaan.
Lähtijöistä joillakin on ollut taloudellisia vastoinkäymisiä, parisuhdeongelmia, jotkut ovat joutuneet rasistisen rikoksen uhreiksi, yhdellä oli huumeongelma.
Huono koulumenestys ja työttömyys saattavat tukea ajatusta lähdöstä. ##
Miksi just muslimit pakenee tylsyyttä tappamaan muita ?
On suomalaisillakin tylsää, ei silti ole meille tapana lähtee kdulle tappamaan ohikulkijoita kun on vähän tylsää.
Pitäisikö suomalaisten ottaa uusi kurssi....
"terroristiksi leimaaminen, syrjintä ja kokemukset ulkopuolisuudesta sekä epäoikeudenmukaisuudesta ajavat muslimeja nurkkaan."
>> " rasistiksi leimaaminen, syrjintä ja kokemukset ulkopuolisuudesta sekä epäoikeudenmukaisuudesta ajavat suomalaisia kaduille tappamaan suvakkeja ja vajakkeja. "
Voihan toikin toteen käydä jonkun muunkin kuin Anders Bering Breivikin kohdalla ...
Sitä vaan ihmettelen että kun syytetään terroristeiksi se ajaa ihmisiä tappamisleireille
joten matikalla tosta äkkää lasken että pyrkiikö suvakit ja nettipoliisi ajamaan suomalaisia tappamaan kun keksii noita pöljiä syytöksiä "suomalaiset on rasisteja" - jatkuvaa vittuiluja? Oikeesti !!!! Mietittekö ollenkaan mitä teidän Tuomareiden poliisien poliitikoiden ja muiden vittuilijoiden päässä pyörii kun olette noinkin tyhmiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ääliömäisyydellä ei ole todellakaan ole reunoja!
Tahallaan noi vajakit ajaa suomalaisia tekoihin saadakseen ne sitten vankilaan.
Tää rasistiksi leimaaminen on just sitä yhteiskunnan ulkopuolelle syrjimistä
Se sama mikä saa suvakeissa sääliä muslimeille terroristksi ryhtymistä ja lisää rahaa kun taas suomalaiset saa kaikki rasistin maineen.
Se on niin vihamielistä toimintaa ettei sitä tekisi oikea suomalainen suomalaisille, siksi päättäjät on hurreja ja niiin siaraan sadsitisen rasisteja suomalaisille.
Mieti vaikka perhe!! Sinne otetaan muslimipakolainen
perheen tytär valittaa muslimi tekee sitä ja tätä ja raiskaa mua kokoajan. Äiti huutaa vaan turpa kiin olet vaan rasisti. Siedä suvaitse , muslimi on pakolainen ja sitä pitää auttaa. Äiti mutta muslimipakolaine söi kaikki ruuat - ole hilja rasisti ja mene sänkyys jo.
Tollanen on Suomen yhteiskunta suomalaisille.
Joskus tää vielä maksetaan takas, kommarit, suvakit!
Se ei ole auttamista että päättäjät pakottaa oman kansan raiskattavaksi, tuhottaviksi, kärsimään ja pelkäämään omien lastensa tulevaisuuden puolesta.
Päättäjät on liian sairaita merkitäkseen mitään kenellekään suomalaiselle ikinä!
Jos mun luo tulis isis ja pyytäsi päästä Stubbin luo, niin en estelisi. Ja toinen huomio on kenekään noista politikoista ihan turha haaveilla saavansa Kekkosen kaltaista ikävöintiä tai kansan hautajaisia, niistä tulee sylkijäiset. Holkerikin (kok) oli ihan huono päättäjä. Kyllä se jees sieltä suusta pääsi! Sanoin vaan vastaantulijalle selitykseksi että Holkeri on kuollut. Ei noilla kansan kurjistajilla ole mitään arvoa ihmisille. Mutta Kekkonen oli hyvä. Ei ois Kekkonen myynyt Suomen omaisuutta, tulevaisuutta ja verojarahoja jakanut vierasmaalaisille ikinä. Sori mua väsyttää ei jaksa raivota enää eikä jaksa oikolukea. -_- - SinneVaan
Tuosta Hesarin lukuajasta. Luen nykyisin sitä kirjastokortilla. Lisäksi on yli 50 muutakin lehteä. Täysin ilmaiseksi heinäkuuhun asti.
- OnnellinenVaris
Niin minäkin. Olen rasisti mutta en niin tyhmä että lukuajoista maksaisin.
- voielämäneväät
Bandodos hakkas rasistit Ruotsissa -> siitä seurasi että rasistit lopetti !
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016041121403258_ul.shtml
Onko siis Bandidoskin hyysäreitä?
Aiemmin selvisi että helvetin enkelit kaveeraa mamujen kaa.
Ne tekee huumekauppa, siksi hyysärit hyysää muslimeita, saa huumeita ja seksiä. - Oottehölmöjä
Avaaja näköjään urakkahommissa. Sama ip vähän joka avauksesa. Noin toimii vihervassarien organisoima minikokoinen suvakki-Iinesryhmä :D
- Anonyymi
Rasisti ei olleet paikalla, kun järkeä jaettiin.
- Anonyymi
Eivät olleet hekään, jotka kuvittelevat ihan kaiken rasismiksi. Eivät ymmärrä, mitä rasismi edes on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453253
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683153Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302825Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572706- 252109
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛111829Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run131398Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231377- 151306
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31277