Kateeksi käy lukea toisten lahjojen ostelua ja ruokien laittoa kun itsellä ei ole rahaa laittaa mitään.
Jouduin pitkälle sairauslomalle, saan kelan rahaa ja mies pieni palkkaisessa työssä.
Laskujen maksun jälkeen jäi 150€ jolla pitäisi elää tammikuun puoleen väliin asti.
Meitä 2 aikuista ja 4 teiniä, joista 3 opiskelee muualla, tulevat kyllä jouluksi kotiin.
Eli mitenkähän pystyy tuolla rahalla ruokkimaan 6 ihmistä 2viikkoa ja sitten loppu ajan 3 ihmistä, ennen kuin seuraavan kerran rahaa tulee...
Toimeentulotukea emme saanut kun katsovat 3kk tuloja ja menimme juuri ja juuri plussalle.
Ei tule joulua meille
10
72
Vastaukset
- herrahuu-
täyttä huuhaata koko juttu
- pikkumyy13
Täh ? Eikö mitään tajua ?
- kituutusta.tiedossa
Mulla on 3£ tilillä. Joten ei ole harvinaista ettei tämän päivän lama suomessa ole joillain rahaa.
- roisos-
mulla on tilillä miljardi€
- pikkumyy13
roisos- kirjoitti:
mulla on tilillä miljardi€
Miksi sitä tässä kehut, anna sille joka sitä tarvitsee.
- pikkumyy13
pikkumyy13 kirjoitti:
Miksi sitä tässä kehut, anna sille joka sitä tarvitsee.
Idiootti
- JoulunHenki
Kirkon diakonissa auttaa vähävaraisia ja antaa joulurahaa vähävaraisille. Myös pelastusarmeija auttaa vähävaraisia Jouluna. Ota näihin yhteyttä, varmasti saat apua.
Rauhallista ja Ihanaa Joulua sinulle ja perheellesi. - eläjä.-
onneksi joulu on jo mennyttä, niin voi keskittyä oikeaan elämään
- Jouluakaikille
Toivon,että tämän joulun niukasta tilanteestanne huolimatta voisitte perheenä kokea jouluna yhdessäolona, jota ei voi rahalla ostaa. Niin että joskus kun teillä parempi talojdellinen tilanne voistte muistella tätä erillaista,tiukkaa joulua tiettynä yhteisenä muistona.
Itselläni taloudellisesti nyt tiukkaa, mjtta ikävä monia elämästäni poistuneita ihmisiä. Vietän joulupäivää yksin...
Hyvää joulua sinulle ja perheellesi kaikesta huolimatta!
Toivotaan,että ensi jouluna teillä olisi parempi taloudellinen tilanne. - pikkumyy13
En tiennyt, että eräs naapuriperheemme oli rahapulassa. Tuli puhetta ikkunoiden pesusta. Mies kertoi tehneensä sitä työkseen ja halusi pestä meidän ikkunat, joita on paljon, maksoimme hänelle 50 e. Kaikissa vesihanoissamme oli jokin jousi, joka vaikeutti veden
kulkua ja käsisuihku oli liian lyhyt. Tämä naapuri on juuri valmistumassa lvi-asentajaksi,joten hän korjasi nämä puutteet (80 €). Hän kävi meillä myös joulupukkina meidän lapsenlapsien iloksi (50 €). Lainasin hänelle myös 100 €, jonka maksaa takaisin. Hän sanoi minua joulun pelastajaksi. Tuntui hyvältä, koska minä olen se joka tietää mitä on olla täysin ilman rahaa pieni vauva kainalossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758