Tänään hyvä päivä Uberin ratissa

ViidenTähdenUberKuski

Päiväajoa 6h. Paljon ulkkareita shoppailemassa, kyytejä stokkalta selloon jne. Keskipalkka 70eur tunnissa (80% osuus)

81

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViidenTähdenUberKuski

      Heti kun tiputti asiakkaan niin napsahti uus tilaus samasta paikasta. Ihanaa tää teknologia.

      • valehtelijavauhdissa

        Höpö höpö. Valehtele lisää. Poliisi on sun perässäsi, ai niin eihän sulla ole edes korttia.


      • VAINLUVALLA

        Ministeriö ottaa kantaa Uberiin: "Ei saa"

        Talouselämä 21.12.
        Liikenne- ja viestintäministeriö avaa Uberiin liittyviä, usein kysyttyjä aiheitajulkaisussaan.
        Kysymykseen, saako kuka tahansa ajaa Uber-kuljetuksia, ministeriö vastaa yksiselitteisesti: "Ei saa. Kyytien ajamiseen tarvitaan taksilupa ja taksinkuljettajan ammattipätevyys", julkaisussa kerrotaan.
        Uberin kyytivälitys on laillista elinkeinotoimintaa, mutta Ely-keskuksilla tai liikenne- ja viestintäministeriöllä ei ole toimivaltaa valvoa Uberin kyytivälitystä tai puuttua siihen. Uberin kyytivälitys ei ole verrattavissa taksien tilausvälitykseen, eikä se näin ollen ole taksiliikennelain mukainen tilausvälityskeskus. Kuljetuksia valvoo poliisi ja lopullista lain tulkintaa tuomioistuin.

        Uber-kyytien ajamisesta saatu tuotto on veronalaista tuloa ja verohallinto valvoo verojen maksua. Liikenne- ja viestintäministeriö on valmistelemassa uutta sääntelyä liikennemarkkinoilla, jossa otetaan myös Uberin kaltaiset palvelut huomioon.


      • näinseon

        Faktalehti 22/2015
        18.12.2015
        www.lvm.fi
        Kysymyksiä ja vastauksia
        Uber-toiminnasta
        Onko Uberin kyytivälitys laillista?
        On. Uberin kyytivälitys on laillista elinkeino-
        toimintaa, eikä sitä siksi voida kieltää.
        Kyytivälitys ja kyytien ajaminen ovat eri asi-
        oita.
        Valvotaanko Uberin kyytivälityksen
        toimintaa?
        Ely-keskus valvoo vain tavallisten taksien ti-
        lausvälityskeskusten toimintaa, kuten sitä,
        että ne toimivat tasapuolisesti taksiyrittäjiä
        kohtaan. Ely-keskus ei voi puuttua muun lail-
        lisen välitystoiminnan harjoittamiseen.
        LVM:llä ei ole toimivaltaa puuttua yksittäisten
        taksiyrittäjien tai erilaisten välityskeskusten
        toimintaan.
        Onko Uberin kyytivälitys rinnastetta-
        vissa taksien tilausvälitykseen?
        Ei ole. Uberin digitaalista kyytivälitystä ei voi-
        da pitää taksiliikennelain mukaisena
        tilausvälityskeskuksena.
        Saako kuka tahansa ajaa Uber-
        kyytejä?
        Ei saa. Kyytien ajamiseen tarvitaan taksilupa
        ja taksinkuljettajan ammattipätevyys.
        Kuka valvoo Uber-kuljetuksia?
        Kuljetusten valvonta kuuluu poliisille ja lopul-
        linen lain tulkinta tuomioistuimelle. Liikenne-
        ja viestintäministeriöllä ei ole toimivaltaa
        puuttua yksittäisten autoilijoiden lainrikko-
        muksiin.
        Onko Uber-kuljettaminen verovapaa-
        ta tuloa?
        Ei ole. Uberin kyytien ajamisesta saatu tulo
        on kuljettajan veronalaista tuloa, joka tulee
        ilmoittaa veroilmoituksella


      • ViidenTähdenUberKuski

        Eipä tässä itselleni ollut ainakaan mitään uutta


      • voittooikeudelle
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Eipä tässä itselleni ollut ainakaan mitään uutta

        Kuka haluaa matkustaa ikälopuilla, kangaspenkeillä varustetulla, haisevassa vanhassa pommissa? Osaamattaman, luvattoman, veronkiertäjän, rikollisen kyydissä.. Ei kukaan älykäs ihminen.


    • tolppapuppelit

      Se on tehokasta työaikaa, ei tartte kytätä tolpalla urpona?

      • ViidenTähdenUberKuski

        Näinhän se on, uberi myy kyytejä jo paikkaan missä oon 10minsan päästä. Ja ei mee aikaa hukkaan mihinkään kuittirullien vaihtoon kun asiakas hyppää kyydistä heti kun ollaan perillä.


      • harhainenhaaveilija
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Näinhän se on, uberi myy kyytejä jo paikkaan missä oon 10minsan päästä. Ja ei mee aikaa hukkaan mihinkään kuittirullien vaihtoon kun asiakas hyppää kyydistä heti kun ollaan perillä.

        Voi lasta...... Taidankin tilata sut ja ajaa Kilon poliisiin. nauretaan sitten yhdessä. Ai niin eihän sulla ole korttia. Vastaatko jo mikset aja taksia? Sitähän sulta on joku kysellyt aiemmin. Ei tule vastausta vaan pelkkää hehkutusta luvattomasta taksiliikenteestä. Haavemaailmassa on kiva elää harhaisena. Näköjään.


      • ViidenTähdenUberKuski
        harhainenhaaveilija kirjoitti:

        Voi lasta...... Taidankin tilata sut ja ajaa Kilon poliisiin. nauretaan sitten yhdessä. Ai niin eihän sulla ole korttia. Vastaatko jo mikset aja taksia? Sitähän sulta on joku kysellyt aiemmin. Ei tule vastausta vaan pelkkää hehkutusta luvattomasta taksiliikenteestä. Haavemaailmassa on kiva elää harhaisena. Näköjään.

        Ai renkinä? Olihan toi vitsi...


      • HekaEspoo
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Ai renkinä? Olihan toi vitsi...

        Raukka kun ei pääse edes ammattipätevyys kokeesta läpi. Näitä Mikki Hiiriä on maailma pullollaan. Ei näistä kannata välittää. Oikeat keskustelut käydään taksifoorumilla. Sinne näillä ressukoilla ei onneksi ole mitään asiaa.

        Antaa heidän täällä rauhassa kertoa satuja. Kaikki me ammattilaiset tiedämme ettei näiden viidentähdenuber kuskien tai tän toisen neropatin jutuissa ole mitään älyä. Kunhan purkavat yksinäisyyttään ja epäonnistumistaan täällä. Muutahan elämää heillä ei tunnu olevan. Surkeasti on asiat jos ainut väylä kommunikoida toisten ihmisten kanssa on suomi24. On maailma mallillaan.

        Välillä kun käy lukemassa näitä älyttömyyksiä täällä niin tulee mieleen kysymys, mikä näitä vaivaa?


      • ViidenTähdenUberKuski
        HekaEspoo kirjoitti:

        Raukka kun ei pääse edes ammattipätevyys kokeesta läpi. Näitä Mikki Hiiriä on maailma pullollaan. Ei näistä kannata välittää. Oikeat keskustelut käydään taksifoorumilla. Sinne näillä ressukoilla ei onneksi ole mitään asiaa.

        Antaa heidän täällä rauhassa kertoa satuja. Kaikki me ammattilaiset tiedämme ettei näiden viidentähdenuber kuskien tai tän toisen neropatin jutuissa ole mitään älyä. Kunhan purkavat yksinäisyyttään ja epäonnistumistaan täällä. Muutahan elämää heillä ei tunnu olevan. Surkeasti on asiat jos ainut väylä kommunikoida toisten ihmisten kanssa on suomi24. On maailma mallillaan.

        Välillä kun käy lukemassa näitä älyttömyyksiä täällä niin tulee mieleen kysymys, mikä näitä vaivaa?

        Voi olla etten pääse, en ole kokeillut kun ei ole tarvetta uberilla.


    • Vammapääsattuu

      Miksi Taksi-palstalle kirjoitat? Eihän se uber taksi ollut.. HÄ?

      • ViidenTähdenUberKuski

        Niin eihän se taksi ole, vaan Uber. Parempi kuin taksi. Mutta samaa työtähän ne.


      • eimitäänsamaa
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Niin eihän se taksi ole, vaan Uber. Parempi kuin taksi. Mutta samaa työtähän ne.

        Mitä samaa työtä? Taksit maksavat kaikki lakisääteiset maksunsa, omaavat tarvittavan pätevyyden ja tarvittavat luvat. Kalusto parempaa ja uutta. Kuskit koulutettuja, kielitaitoisia ja palvelevia. Laatujärjestelmä valvoo ja palvelu pelaa. Lisäksi ei kusetetta asiakkaita ajamalla pitempää reittiä onnettoman navin avulla. Tunnetaan kaupunki jne. Ei tulla Jyväskylästä ajamaan Stadiin viikonlopuksi laitonta uber taksia. Nämä uber kuskit on kyllä naurettavuuden huippu. Eivät osaa edes kaupunginosia puhumattakaan osoitteista. Hinnoittelukin kallimpaa kuin laillisilla takseilla. Harmaata taloutta.


      • ViidenTähdenUberKuski

        Kateellisten panettelua. Rattia osaa vääntää kuka vaan, eikä tää mikään lontoo ole. Jokainen taksikuskikin on mut aina navin avulla vienyt kotiin et joo, siinä se sun ammattitaitosi. Turha vääntää tollasta kun tiedät itsekkin, ettei se taksikuskina toimiminen mitään vaadi paitsi keinotekoisia lupia ja outoja järjestelmiä. Uberina voi keskittyä asiakkaiden palveluun.


      • lapsellaonlähtenytkeulii
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Kateellisten panettelua. Rattia osaa vääntää kuka vaan, eikä tää mikään lontoo ole. Jokainen taksikuskikin on mut aina navin avulla vienyt kotiin et joo, siinä se sun ammattitaitosi. Turha vääntää tollasta kun tiedät itsekkin, ettei se taksikuskina toimiminen mitään vaadi paitsi keinotekoisia lupia ja outoja järjestelmiä. Uberina voi keskittyä asiakkaiden palveluun.

        Kateellisten? Voi lapsi parkaa.... Asiakkaiden palveluun Nissanilla, salli mun nauraa. Paskat autot, ammattitaidottomat kuskit jne..... Satuile lisää. Näille on aina hauska nauraa.


      • ViidenTähdenUberKuski

        UberPopin idea on että siellä ajellaan ihan kansanautoilla. Blackistä, joka on 30% kalliimpin kuin suomitaksi saa 7-sarjan bmw:tä jne. Tää ei ole vielä suomessa. Tuntuu asiakkaat tykkäävän.


    • ViidenTähdenUberKuski

      Sipasin tänään vähän sunnuntaiajoa. Pistää miettimään et kandeisko tätä tehdä ihan pääduunina. Tänään vaatimattomasti 50euroo tunnissa. Mut kelpaa, paremmin kun varsinaisessa työssä.

      • ViidenTähdeUberKuskisi

        Sipaisin tännään vähän sunnuntaiajoa......Poliisi pysäytti ja antoi sakot laittoman taksiliikenteen harjoittamista. Kyllä tuli kalliiksi. Nyt laitan ikälopun Nissanini kyllä tauolle. Kangaspenkitkin on kuluneet jo pahasti ja takaovi repsottaa. Pitäis vissiin imuroida auto joskus sisältä eikä pesukaan pahaa tekis. Tyhjät pullot kun vien kauppaan niin saan hyvin hilloo. Voin ostaa sitten bensaa. Ihan luokaton tää mun auto on mutta ei mulla ole varaa parempaan. Haiseekin pahalta. Minkäs teet? Mä oon kuitenkin Nissan mies.


      • ViidenTähdenUberKuski

        Jos yrität parodioida niin koita olla edes jotenkin kekseliäs tai hauska.


      • ViidenTähdeUberKuski
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Jos yrität parodioida niin koita olla edes jotenkin kekseliäs tai hauska.

        Buuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaah keksi lisää satuja. Buuuuuuaaaaaaaaaaaaaaah.


      • Oikeataksi

        Kovat jutut on tällä. Totuuden puhuminen on kovin vaikeaa.


      • Valehtelet

        50'mmeuroo tunnissa???? Aika kovat kimppakyytihinnat sulla? Sulla tuntus olevan kovemmat hinnat kun takseilla???

        Valehtele lisää..... :D


    • naino

      Sipaisin tossa yhtä neitokaista 200e tunnissa eikä edes laitonta.
      Kohta meen toiseen paikkaan toiset 200e,pitäsisköhän lopettaa taksi hommat.

    • Jhjjj

      Espalta taka-töölöseen 6e viime yönä, eli euron kalliimpi kuin ruuhkainen ja hikinen yöbussi.

    • ViidenTähdenUberKuski

      Kateutta ilmassa? Ei se mitään kolleegat, tekin voitte ehkä olla joskus viiden tähden uber-kuskeja. Teidän pitää vaan päästä eroon tuosta kompulsiivisesta riittämättömyyden tunteesta.

      • kompulsiivinenvale

        Älä kuvittele itsestäsi liikoja. Sinä et ole taksi joten älä kutsu rehellisiä takseja kollegaksi. Niin ja opettele kirjoittamaan, sellaista sanaa ei ole kuin kolleega. Se on kollega.

        Huomaa ettet ole käynyt kouluja. Sivistymätön moukka. Sovit hyvin sinne yön timojen joukkoon. Kateellinen ja katkera olet ammattilaisille, Sinua ei kahdehdi kukaan. Tosin et saa kyllä sääliäkään. Nolla mikä nolla. Kärsit todellakin pakonomaisesta tarpeesta valehdella ja liiotella.


      • ViidenTähdenUberKuski

        Onneksi kolleegalla on kieli hallussa ja paperi taskussa niin voit tehdä taksihommaa hyvin mielin! Mutta mistä mun pitäisi sulle kateellinen olla? Sun tolppapaikasta vai? En ole koira.


    • OnkoSullaPappaTunturi

      Eihän tällä aloittaja mopedistilla ole edes ajokorttia !

      • ViidenTähdenUberKuski

        Löytyy kuule B-kortti ja inssistäkin pääsin jo toisella läpi. Ensimmäisessä epäonnistuin kun ajoin vastaantulevien kaistaa.


    • Hessuli64

      Kylläpä uberilla on aika suolaiset hinnat jos kuskikin tienaa 50-70 eur/h???? Taitaa olla joku insinöörin tuntipalkka? Jaa niin mutta näistähän ei makseta veroja eikä vakuutuksia ja autokin voi olla mikä vaan "siistimpi, uudehko" laite. Vai miten se meni??? Virallinen oikea taksi maksaa jo pelkästään alv 10 % eli sillä alennetulla verokannalla mutta kuitenkin. Plus kaikki muut verot ja maksut taksahinnasta pois... Ja uberin verot maksaa kuka ja minne???

      • TapaIttesKehari

        Niin kuski saa palkkiota tunnissa jopa 50€/h josta hän maksaa ITSE auton kulut mukaanlukien verot yms...


      • ViidenTähdenUberKuski

        Juu tuosta vähennetään tietysti verot ja auton kulut.


      • Vastaakehari
        TapaIttesKehari kirjoitti:

        Niin kuski saa palkkiota tunnissa jopa 50€/h josta hän maksaa ITSE auton kulut mukaanlukien verot yms...

        Paljonko sillä autolla pitää ajaa tunnissa jotta saa 50 euroa palakkaa?


      • TapaIttesKehari
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Juu tuosta vähennetään tietysti verot ja auton kulut.

        Totta. palkkio tulee "raakana" tilille, ja joudut maksamaan verot kaikista autoon liittyvistä kuluista, puhelimesta jne... eli et saa laittaa mitään "vähennyksiin"


      • ViidenTähdenUberKuski
        TapaIttesKehari kirjoitti:

        Totta. palkkio tulee "raakana" tilille, ja joudut maksamaan verot kaikista autoon liittyvistä kuluista, puhelimesta jne... eli et saa laittaa mitään "vähennyksiin"

        Mitä sä Tuomas jatkuvasti länkytät jotain paskaa. Veroehdotuksessa on kohta "tulonhankkimiskulut"


    • Kusettaja

      Määkin olen nyt ajanut Iberia kuukauden.Puhtaana jäänyt 5000 euroa.Lisäksi työttömyyskorvaus ja asumistukien.Kyllä nyt suomi nousee.Kiitos Berner kun hyväksyt tälläisen toiminnan.

      • ViidenTähdenUberKuski

        Yläfemmat!


      • TapaIttesKehari

        Mikä hauskinta. Verovapaat korvaukset ei vaikuta esim YTK:n maksamiin tukiin... Voit hyvällä omalla tunnolla lähettää vaikka "tulolaskeman" liitolle ja se ei silti vähennä tukea... Toki ei se kerrytä eläkettä, työssäoloehtoa tms


      • ViidenTähdenUberKuski

        Mitkä vitun verottomat korvaukset


      • TapaIttesKehari
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Mitkä vitun verottomat korvaukset

        Kilometrikorvaukset, päivärahat, esiintymispalkkiot jne....


      • tuomasjaveli
        TapaIttesKehari kirjoitti:

        Kilometrikorvaukset, päivärahat, esiintymispalkkiot jne....

        Kaksi älyn jättiläistä keskustelee keskenään ViidenTähdenUberKuski ja lukuisten nimimerkkien Tuomas. Taidatte olla veljäksiä keskenään tai vähintään serkkuja. Samalla tasolla jutut.


    • eiuberia

      Itse välitys asiana on laillista, mutta ajon suorittaja syyllistyy rikokseen jos rahakorvausta vastaan kuljettaa henkilöitä...

      • ViidenTähdenUberKuski

        Eiköhän tää nyt ala olla ihan selkee asia ihan kaikille kun tätä joka toisessa viestissä toistanut, jopa sille tappajalle joka toistaa kimppakyydeistä ärsyttääkseen muita.


      • Malkku
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Eiköhän tää nyt ala olla ihan selkee asia ihan kaikille kun tätä joka toisessa viestissä toistanut, jopa sille tappajalle joka toistaa kimppakyydeistä ärsyttääkseen muita.

        Ei välttämättä keharille.


    • ViidenTähdenAI

      Sama on jatkunut. Ulkkareita asiakkaana paljon. Ei tartte uber tolpalla notku. Keskipalkka tosin on nousuut, nyt se on 102,-/tunti. Tähän ei läskit kaljupää taksarit pysty. Nautin kohta taas laatujuomia.

      Terkkuja kaikille Uber kuskeille.

      • Heheeheheeee

        Aha. Rooli on vaihtunut? Taas. Hoitoon mars!


      • ViidenTähdenAI
        Heheeheheeee kirjoitti:

        Aha. Rooli on vaihtunut? Taas. Hoitoon mars!

        Ei tarvetta, avasin juuri laatujuoman. Paalutin taas tänään kunnolla. Ulkkareita kyydissä ja liikemiehiä. Ei tarvinut käydä kun kerran uber tolpalla moikkaamassa kolleegoita.


    • ViidenTähdenAI

      Olen ollut vähän hiljaisempi kun olen ajanut omalla Teslallani ulkiksia. Yleensä kirjoittelen tänne Jakomäen kirjaston tietokoneella.

      Uusi autoni on Tesla Model X autopilotilla. Olen ajanut varmaan 10 500km autopilotilla ilman mitään ongelmia, auto navigoi esimerkiksi Jakomäestä Keilaniemeen ilman että minun tarvitsee kertaakaan koskea rattiin tai mihinkään. Jää aikaa hyväillä itseäni.

      Itseajavat Uber taksit ovat jo täällä!

      • ViidenTähdenAI

        Tai teknisesti pidän kyllä toista kättä ratilla koska Tesla poistaa autopilotin mikäli näin ei toimi. Toisella kädellä hyväilen itseäni.

        En kuitenkaan ole kääntänyt rattia missään vaiheessa itse.


      • OletYökastelija
        ViidenTähdenAI kirjoitti:

        Tai teknisesti pidän kyllä toista kättä ratilla koska Tesla poistaa autopilotin mikäli näin ei toimi. Toisella kädellä hyväilen itseäni.

        En kuitenkaan ole kääntänyt rattia missään vaiheessa itse.

        Sitten heräsit ja huomasit jälleen kastelleesi vuoteesi.


      • Esimmies
        ViidenTähdenAI kirjoitti:

        Tai teknisesti pidän kyllä toista kättä ratilla koska Tesla poistaa autopilotin mikäli näin ei toimi. Toisella kädellä hyväilen itseäni.

        En kuitenkaan ole kääntänyt rattia missään vaiheessa itse.

        Oho...vai niin


    • RealViidenTähdenAI

      Tänään ehdin ohimennen moikkaamaan Timppaa Uber tolpalla. Timppallakin on ollut ajoa reilusti.

      Timo ihaili Teslaani ja aikoo hankkia samanlaisen. Kyllä tälläinen itseohjautuva Tesla on paras mahdollinen auto. Tänäänkin kuljetin liikemiehiä Jakomäestä Kontulan Alkoon ja takaisin koskematta kertaakaan rattiin.

      • 10TähdenIhminen

        Minä olen kytkenyt Teslani nettiin. Lähetän Teslani töihin kuskaamaan ihmisiä eri paikkoihin ohjailemalla sitä Kotoa käsin kännykällä samalla laatujuomia nauttien. Itseajavat autot ovat kohta täällä, eikä minun tarvitse enää ohjailla sitä edes kännykällä.

        Miksi kukaan taksari enää viitsii lähteä sinne itse, kun autot osaavat (lähes) kaiken?


      • RealViidenTähdenAI
        10TähdenIhminen kirjoitti:

        Minä olen kytkenyt Teslani nettiin. Lähetän Teslani töihin kuskaamaan ihmisiä eri paikkoihin ohjailemalla sitä Kotoa käsin kännykällä samalla laatujuomia nauttien. Itseajavat autot ovat kohta täällä, eikä minun tarvitse enää ohjailla sitä edes kännykällä.

        Miksi kukaan taksari enää viitsii lähteä sinne itse, kun autot osaavat (lähes) kaiken?

        Juuri näin. Robotaksit ovat totta.


    • Anonyymi

      Olisi varmasti ollut eilenkin mutta ulosottomies haki torstaina Teslani pois. Olisikö kenelläkään töitä tarjota?

      ViidenTähdenAGI

      • Anonyymi

        Buuuuaaah oiken sulle.


      • Anonyymi

        Iso harmi, tai oikeastaan ei-


    • Anonyymi

      Tänäänkin olis hyvä päivä Uberin ratissa tai tarkemmin enhän koskenut rattiin koska minulla oli itseohjautuva Tesla jonka ulosottomies vie. Enään ei ole hyviä päiviä Uber kuskina. Terkkuja kaikille entisille Uber kuskeille täältä Jakomäestä, Viieläkö Timppa ajaa?

    • Anonyymi

      Paljonko on kassat tippuneet?

      • Anonyymi

        Uber kyydeissä tuntituotto on aina ollut huono. Jopa tuolloin vuonna 2015 milloin tämän ketjun aloittaja valehteli tienaavan hurjia tunti ansioita. Totuus tuolloin oli 10 tunnin ajossa maksimissaan 34,-/h päivällä. Usein ei sitäkään.

        Nykyisin 14,-/h on ihan normi tuntittuotto päivisin. Välillä ei sitäkään.

        Tiedän mistä kirjoitan. Ubera on tullut ajettua vuodesta 2015 (välillä oli toki tauko, kiitos valtiolle). Surkeaksi on mennyt mutta onneksi en ole kalustoon investoinut kun muutaman tonnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uber kyydeissä tuntituotto on aina ollut huono. Jopa tuolloin vuonna 2015 milloin tämän ketjun aloittaja valehteli tienaavan hurjia tunti ansioita. Totuus tuolloin oli 10 tunnin ajossa maksimissaan 34,-/h päivällä. Usein ei sitäkään.

        Nykyisin 14,-/h on ihan normi tuntittuotto päivisin. Välillä ei sitäkään.

        Tiedän mistä kirjoitan. Ubera on tullut ajettua vuodesta 2015 (välillä oli toki tauko, kiitos valtiolle). Surkeaksi on mennyt mutta onneksi en ole kalustoon investoinut kun muutaman tonnin.

        Kiitos rehellisestä kirjoituksesta. Harvoin täällä on mitään rehellistä tekstiä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uber kyydeissä tuntituotto on aina ollut huono. Jopa tuolloin vuonna 2015 milloin tämän ketjun aloittaja valehteli tienaavan hurjia tunti ansioita. Totuus tuolloin oli 10 tunnin ajossa maksimissaan 34,-/h päivällä. Usein ei sitäkään.

        Nykyisin 14,-/h on ihan normi tuntittuotto päivisin. Välillä ei sitäkään.

        Tiedän mistä kirjoitan. Ubera on tullut ajettua vuodesta 2015 (välillä oli toki tauko, kiitos valtiolle). Surkeaksi on mennyt mutta onneksi en ole kalustoon investoinut kun muutaman tonnin.

        Et kyllä tiedä mitään Uberin ansioista. Pelle!

        Voin sanoa että nyt tienaa paremmin kuin 2015


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä tiedä mitään Uberin ansioista. Pelle!

        Voin sanoa että nyt tienaa paremmin kuin 2015

        voithan sä sanoa, mutta käy siellä ruokakaapillas niin huomaat todellisuuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä tiedä mitään Uberin ansioista. Pelle!

        Voin sanoa että nyt tienaa paremmin kuin 2015

        Ei pidä paikkaansa että tienaisi paremmin kuin vuonna 2015. Tuskin ajoit silloin, minä ajoin ja tiedän mistä kirjoitan.

        Jos totuus ottaa noin koville että alat muita nimittelemään pelleksi niin voi voi.


    • Anonyymi

      Missähän on uberin tolppa?

    • Anonyymi

      Kaikenlaista sitä tapahtuukin tai sitten ei.

    • Anonyymi

      ei oo ollu asiakkaita ollenkaan, lopetan tän uberin ajamisen,

    • Anonyymi

      Tänään oli loistava päivä taas. Päiväajoa 4h. Paljon ulkkareita shoppailemassa, kyytejä stokkalta selloon jne. Keskipalkka 93eur tunnissa (80% osuus)

      • Anonyymi

        Avasin juuri laatujuoman. Paalutin taas tänään kunnolla. Ulkkareita kyydissä ja liikemiehiä. Ei tarvinut käydä kun kerran uber tolpalla moikkaamassa kolleegoita.


    • Anonyymi

      Sipasin tänään vähän lauantaiajoa. Tänään vaatimattomasti 94 euroo tunnissa. Mut kelpaa, paremmin kun kaljupää suhareilla koskaan.

    • Anonyymi

      Vanhempani ovat varakkaita. Äitini on yli 60 vuotias ja sairaaloisen lihava. Minä paalutan Uber tolpalla itse.

      • Anonyymi

        Heinoa.


      • Anonyymi

        Heinoa. Todellakin.


      • Anonyymi

        ovatko vanhempasi uber kuskeja kun ovat niin varakkaita


    • Anonyymi

      Eilen se vasta hyvä päivä olikin!
      Sovellus auki 5,2 tuntia, kyytejä 3, ansiot komission jälkeen 38 euroa.

      • Anonyymi

        Hyvää paalutusta Uber tolpalla.


    • Anonyymi

      Entä tänään? Oliko paljon ulkkareita?

      • Anonyymi

        Ulkkareita tai ei, Uberin paskataksalla nonstoppia ajaessa pääsee hikisesti 30 eur tuntituottoon, ja kuten me kaikki alalla olijat tiedetään, sitä nonstoppia ajetaan äärimmäisen harvoin.
        Uberia ajaessa (ainakin päiväajossa) tuotot jäävät tuonne 10-15 eur /tunti, ja keskipäivällä näyttää nyt olevan suuntaus, että noudot ovat usein yli 10 km päästä.
        Kertonee jotain Uberia ajavien määrästä.
        Taitaa Yango viedä kuskit näissä Pirkka/Rainbow takseissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkkareita tai ei, Uberin paskataksalla nonstoppia ajaessa pääsee hikisesti 30 eur tuntituottoon, ja kuten me kaikki alalla olijat tiedetään, sitä nonstoppia ajetaan äärimmäisen harvoin.
        Uberia ajaessa (ainakin päiväajossa) tuotot jäävät tuonne 10-15 eur /tunti, ja keskipäivällä näyttää nyt olevan suuntaus, että noudot ovat usein yli 10 km päästä.
        Kertonee jotain Uberia ajavien määrästä.
        Taitaa Yango viedä kuskit näissä Pirkka/Rainbow takseissa.

        Höpö höpö, koko ajan saa ajaa ulkkareita ja liikemiehiä. taidat olla kateellinen suhari.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe