Tunnen häpeää enkä juuri tiedä syytä.
Kävelen kaupungilla, tavalliset ihan siistit vaatteet, ei mitään huomiota herättävää mutta jostakin syystä minua hävettää.
Tunnen häpeää mutta en tiedä miksi?
Järki sanoo ettei ole mitään hävettävää mutta tunnen sitä silti.
Häpeä on läsnä, enkä tiedä syytä.
4
159
Vastaukset
tuttu fiilis. olen tullut hulluksi
- tryeven
Jos sinulla on vaan huono itsetunto ajattele vaikka näin ja yritä johottaa jollakin positiivisella onnistumisella itsetuntoasi.
- tryeven
tuli kirjoitusvirhe johottaa = kohottaa
Hei
Järki ja tunne ovat tosiaankin eri asioita. Vaikka järki sanoisi mitä, tunteet elävät omaa elämäänsä. Häpeän tunne on yleinen vaikkei siitä paljon puhuta kun se lienee niin hävettävää.. ;)
Oletko tutustunut häpeästä kertovaan kirjallisuuteen? Esim. Ben Malisen kirja "Elämää kahlitseva häpeä" saattaisi ollla tutustumisen arvoinen.
Voi olla, että häpeän tunteet juontavat tosiaan huonoon itsetuntoon ja aina lapsuuden kokemuksiin saakka. Voisi olla kiinnostavaa tehdä tutkimusmatka omaan itseen ja tutkia häpeäntunteen taustoja. Siinä ei ole mitään hävettävää!
Lämmöllä
Pappi Elisabet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181