Tunnen häpeää enkä juuri tiedä syytä.
Kävelen kaupungilla, tavalliset ihan siistit vaatteet, ei mitään huomiota herättävää mutta jostakin syystä minua hävettää.
Tunnen häpeää mutta en tiedä miksi?
Järki sanoo ettei ole mitään hävettävää mutta tunnen sitä silti.
Häpeä on läsnä, enkä tiedä syytä.
4
113
Vastaukset
tuttu fiilis. olen tullut hulluksi
- tryeven
Jos sinulla on vaan huono itsetunto ajattele vaikka näin ja yritä johottaa jollakin positiivisella onnistumisella itsetuntoasi.
- tryeven
tuli kirjoitusvirhe johottaa = kohottaa
Hei
Järki ja tunne ovat tosiaankin eri asioita. Vaikka järki sanoisi mitä, tunteet elävät omaa elämäänsä. Häpeän tunne on yleinen vaikkei siitä paljon puhuta kun se lienee niin hävettävää.. ;)
Oletko tutustunut häpeästä kertovaan kirjallisuuteen? Esim. Ben Malisen kirja "Elämää kahlitseva häpeä" saattaisi ollla tutustumisen arvoinen.
Voi olla, että häpeän tunteet juontavat tosiaan huonoon itsetuntoon ja aina lapsuuden kokemuksiin saakka. Voisi olla kiinnostavaa tehdä tutkimusmatka omaan itseen ja tutkia häpeäntunteen taustoja. Siinä ei ole mitään hävettävää!
Lämmöllä
Pappi Elisabet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993