Syrjäytymässä

VanhaJaVäsy

Olin parisuhteessa yli 10 vuotta; seurustelua nelisen vuotta ja 10 vuotta naimisissa.

No, sitten tuli ero. Muutimme erilleen, ja minä nyt sitten päätin muuttaa toiseen kaupunkiin.

Tässä uudessa kaupungissa en tunne ketään.
Vietän täysin yksin elämääni kahden kissani kanssa, koska ne nyt jäivät minulle.
En todellakaan aio MURHATA niitä sen takia, että liikkumiseni olisi vapaampaa tms.
Käyn tosin erillaisilla reissuilla, mutta minun pitää saada hoitaja kolleilleni siksi aikaa. Tähän mennessä olen saanut apua vanhemmiltani ja muilta sukulaisilta.
Entä tulevaisuudessa?
Ei tietoa, kun asumme eri kaupungeissa sukulaisteni kanssa. Vanhemmat ovat lähes 80 molemmat.
Hmmm... en lähde mihinkään.

Minua kutsutaan sinne ja tänne.
On synttäriä, ristiäisiä, valmistujaisia ja hautajaisia jne; mutta ei oikein haluta mennä niihin, koska joutuu tapaamaan vanhoja tuttuja jne. joista ei oikein välitä taikka ei ole tavannut vuosiin. Mitä niitten kanssa sitten keskustelisi?
Ei todellakaan innosta!

Olen todellakin huomannut syrjäytyväni, ja hassua kyllä, se ei haittaa tällä hetkellä!

Minä haluan olla yksin.
Ja kunhan eron aiheuttama trauma hellittää, jos sitä niin voi sanoa, tutkitaan asiaa uusiksi. Kuitenkin olen tullut siihen tulokseen, että nyt näyttää siltä että yksinelo on kaikinpuolin OK!!!!!
Ei tarvitse välittää kuin itsestäsi! Ainoastaan kahdesta kollistani. Ei tarvitse kuulla motkotuksia siitä ja tästä!

Monet ovat tarjonneet monentasoisia sokkotreffejä. Hmmm... ei kukko käskien laula.
Niin, ja kun asuu yksin Parasiitissa, ei tule syötyä omenaa.



Eli tästä se lähtee.

P.S. Hyvä biisi:
https://www.youtube.com/watch?v=Q7byveGOgUQ

2

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvämiettiäselväksi

      Enpä usko, että olet syrjäytymässä. Yksinolo tuntuu ihan hyvältä jonkun aikaa erosta. Silloin ei todellakaan halua tunkea kaikkiin kissanristiäisiin selittelemään asioitansa. Et tosin kertonut kuinka kauan on erostasi jos jo kaikkea valmistujaisista ristiäisiin ja hautajaisiin on ollut. Oletko miespuolinen? Olisi hyvä kuitenkin miettiä miksi tuli siihen exsuhteeseen lähdettyä. Oliko alunperinkään kovin suurta rakkautta ilmassa. Ehkä se suurempi kuitenkin änkeää jossain vaiheessa elämään.

      Suhteessa kuitenkin jos haluaa onnistua täytyy tehdä töitä itsekin. Parasta jos molemmat haluaa tehdä tosissaan niin. Silloin voi onnistua. Päättyneestä suhteesta pitäisi käydä jonkunlainen tilinpito missä meni vikaan. Oliko omaa osuutta ja minkä verran. Jos sitä ei tee toistaa taatusti samat virheet ja ihan samoilla mennään ja ero tulee ennemmin tai myöhemmin.

    • valitusvalitus

      Ei niitä kissoja murhata tarvitse. Vie ne eläinlääkäriin piikille.
      Tietenkin jos tarvitset niiden avulla tekosyyn saamattomuudellesi niin se on sitten toinen juttu se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe