moi! mun ponilla on kestäny kiima jo kaksi viikkoa melken kolme viikkoa. voisitteko auttaa mua ja kertoa kuinka kauan noormaalisti noin 145 cm kokosella ponilla kestää kiima. eläinlääkäri antoi kiiman katkasupiikin sille mutta se ei auttanu kovin hyvin vaikka se ihan vähän autto! niin voisitteko auttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!1
liian kauan kestä nyt kiima APUA!
8
143
Vastaukset
- omatalli
Pistätä el.lääkärillä ponille kohtukuulat nin on kiimaton. Tasoittaa muutenkin, silloin heppa kuvittelee olevansa alkutiineysvaiheessa eikä tuu kiimoja. Vaikuttaa niin kauan kun ne pysyvät kohdussa.
- ittut
kiitos täytyy soittaa eläilääkärille nyt illalla jos tulis houmenna?
- ittut
el.lääkäri tulee tänään
- ittut
SE AUTTO KIItos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ITTUT
TAMMALLA ON TAAS ALKANU KIIMAT VAIKKA ON KOHTUKUULLAT
- ittut
mitä teen ??????????? vaikka on kohtukuulat
- maallikontolloake
Miten olisi kohdun/ munasarojen poisto. Ainakin kissoilla ja koirilla sterilisaatio lopettaa kiiman. Kysy siis siltä eläinlääkäriltä,
- Oottekovarmoja
Ootteko varma että on kiima? Voi olla esim märkä kohtu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694