Sain joululahjaksi kaukoputken...

Niekirge

ihan laatuvehkeen asteikoilla ja muilla herkuilla joista en tajua yhtään mitään.
Olen muutamana iltana tähyillyt ja saanut näkyviin tähtiä ja kuu-ukon, täytyy sanoa että "mielenkiintoista" on todeta ateistien ja tiedemiesten ahdas maailma, johon ei mahdu kuin typerät dokumentit ja apinoiden pääkällot..
Toista se on meillä vapaana liihoittavilla hengillä, Pohjanperällä loistaa tähti!!

17

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nassen

      lienevät kuitenkin alakanttiin vai näitkö Jumalasi taivaalla?

      • Niekirge

        voi voi, 3vviikkoo ilman tupakkia


      • Nassen
        Niekirge kirjoitti:

        voi voi, 3vviikkoo ilman tupakkia

        Siitä se lähtee. Muutaman vuoden päästä ole kypsä pyrkimään eroon toisesta addiktiostasi:

        uskosta

        Menestystä.


      • Niekirge
        Nassen kirjoitti:

        Siitä se lähtee. Muutaman vuoden päästä ole kypsä pyrkimään eroon toisesta addiktiostasi:

        uskosta

        Menestystä.

        he...he..tai sitten ei, usko ei ole addiktio, sillä päästään addiktioista, sinä pääset ateismistasi sillä, usko pois...Hyvät uudet vuodet


    • muuta?

      No näkyikö sitä Jumalaa siellä taivaalla?

    • Bond

      Kannattaa tutustua varusteisiin ennenkuin luotaa syvempiä. Itselläni oli saksalainen käyttöohje. mutta sain siitä huolimatta irroitettua suojaläpän putken päästä. Kuulostaisi samalta ongelmalta. Nyt näkyy jo hienoja tähtikuvioita ja enkeleitä kun ne lepäilee pivien päällä. Tosi lyhytnäköistä sakkia nämä totiset ateistit, olevinaan kaikkitietäviä. ja pah.

      • Niekirge

        angel merkkinen, ei ole näkynyt enkeleitä, taidat narrata...hihi


    • Y.B
      • Niekirge

        joten se pääkalloista!


      • Y.B
        Niekirge kirjoitti:

        joten se pääkalloista!

        Se on sääli. Tiesitkös, että Piltdownin havaitsivat väärennökseksi itse tiedemiehet, eivät kreationistit?

        Miksi ylipäätään haluat jäädä vuoteen 1953? Miksi vastustat yleissivistystä?


      • Niekirge
        Y.B kirjoitti:

        Se on sääli. Tiesitkös, että Piltdownin havaitsivat väärennökseksi itse tiedemiehet, eivät kreationistit?

        Miksi ylipäätään haluat jäädä vuoteen 1953? Miksi vastustat yleissivistystä?

        yleis-sivistystä??!!Absurdi väite!, 1953 oli teikäläisten juttu, minua ei liikuta tippaakaan yhdenkään apinan pääkallo.Ei ole kovinkaan hyvä asia yleis-sivistyksen kannalta, että te syyllistytte halpamaiseen vääristelyihin tieteen nimissä, milloin ihminen kehittyi merestä, milloin apinoista, milloin mistäkin..huhuh!.. tosi yleis-sivistävää!
        Luomiskertomus on aina sama eikä se siitä muuksi muutu.
        apinoista..he he he..
        Onneksi en ole harhainen ate!!


      • Y.B
        Niekirge kirjoitti:

        yleis-sivistystä??!!Absurdi väite!, 1953 oli teikäläisten juttu, minua ei liikuta tippaakaan yhdenkään apinan pääkallo.Ei ole kovinkaan hyvä asia yleis-sivistyksen kannalta, että te syyllistytte halpamaiseen vääristelyihin tieteen nimissä, milloin ihminen kehittyi merestä, milloin apinoista, milloin mistäkin..huhuh!.. tosi yleis-sivistävää!
        Luomiskertomus on aina sama eikä se siitä muuksi muutu.
        apinoista..he he he..
        Onneksi en ole harhainen ate!!

        "milloin ihminen kehittyi merestä, milloin apinoista, milloin mistäkin"

        Yleissivistyksesi taso evoluution suhteen näyttää todella olevan surullisen huonolla tasolla :(


    • Reiska

      Epäilen että tämä uskisten uusi Aasia-riemu johtuu osittain kaukoputkesta. Niemenmäestä lienee kannettu korikaupalla geetä. Kun tötterön asettaa pohja ylöspäin ei näe kuin ruskeanpunaista mutta annas olla kun horaistaan tiellä oleva neste elimistöön, rupeaa pullon läpi näkymään! Siellä kuulkaa loistaa muutakin kuin Pohjanperän tähti! Siellä kurkistaa himmenneeseen kuuppaan itse ankara Käskijä jonka tekosia on ryhdyttävä tarmolla puolustamaan!

      • Reiska, aina alkoholi mielessä!! *hyihyi*


      • Reiska
        amiga kirjoitti:

        Reiska, aina alkoholi mielessä!! *hyihyi*

        No, amiga. Lo que me intereso es el
        descubrimiento de la conexion verdadera entre el telescopio famoso y los cuentos locos.


      • Niekirge

        hanskassa, tän lajin jutut opitaan alan aiantuntijain joukossa, että otas taas!!
        ps. 3 viikkoo ilman tupakkia, hihihi...ja pistä vaikka savuiks..hihihi


      • Reiska kirjoitti:

        No, amiga. Lo que me intereso es el
        descubrimiento de la conexion verdadera entre el telescopio famoso y los cuentos locos.

        sellaista yhteyttä löydät. =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe