ihan laatuvehkeen asteikoilla ja muilla herkuilla joista en tajua yhtään mitään.
Olen muutamana iltana tähyillyt ja saanut näkyviin tähtiä ja kuu-ukon, täytyy sanoa että "mielenkiintoista" on todeta ateistien ja tiedemiesten ahdas maailma, johon ei mahdu kuin typerät dokumentit ja apinoiden pääkällot..
Toista se on meillä vapaana liihoittavilla hengillä, Pohjanperällä loistaa tähti!!
Sain joululahjaksi kaukoputken...
17
541
Vastaukset
- Nassen
lienevät kuitenkin alakanttiin vai näitkö Jumalasi taivaalla?
- Niekirge
voi voi, 3vviikkoo ilman tupakkia
- Nassen
Niekirge kirjoitti:
voi voi, 3vviikkoo ilman tupakkia
Siitä se lähtee. Muutaman vuoden päästä ole kypsä pyrkimään eroon toisesta addiktiostasi:
uskosta
Menestystä. - Niekirge
Nassen kirjoitti:
Siitä se lähtee. Muutaman vuoden päästä ole kypsä pyrkimään eroon toisesta addiktiostasi:
uskosta
Menestystä.he...he..tai sitten ei, usko ei ole addiktio, sillä päästään addiktioista, sinä pääset ateismistasi sillä, usko pois...Hyvät uudet vuodet
- muuta?
No näkyikö sitä Jumalaa siellä taivaalla?
- Bond
Kannattaa tutustua varusteisiin ennenkuin luotaa syvempiä. Itselläni oli saksalainen käyttöohje. mutta sain siitä huolimatta irroitettua suojaläpän putken päästä. Kuulostaisi samalta ongelmalta. Nyt näkyy jo hienoja tähtikuvioita ja enkeleitä kun ne lepäilee pivien päällä. Tosi lyhytnäköistä sakkia nämä totiset ateistit, olevinaan kaikkitietäviä. ja pah.
- Niekirge
angel merkkinen, ei ole näkynyt enkeleitä, taidat narrata...hihi
- Y.B
Nyt kun otit puheeksi, niin käypä tuolla sivulla, hieman sen puolivälin alapuolella. Kerro sitten, mitkä löydetyistä välimuodoista kuuluvat "apinan" ja mitkä "ihmisen" luokkaan. Jookosta kookosta? :)
http://www.talkorigins.org/faqs/comdesc/section1.html- Niekirge
joten se pääkalloista!
- Y.B
Niekirge kirjoitti:
joten se pääkalloista!
Se on sääli. Tiesitkös, että Piltdownin havaitsivat väärennökseksi itse tiedemiehet, eivät kreationistit?
Miksi ylipäätään haluat jäädä vuoteen 1953? Miksi vastustat yleissivistystä? - Niekirge
Y.B kirjoitti:
Se on sääli. Tiesitkös, että Piltdownin havaitsivat väärennökseksi itse tiedemiehet, eivät kreationistit?
Miksi ylipäätään haluat jäädä vuoteen 1953? Miksi vastustat yleissivistystä?yleis-sivistystä??!!Absurdi väite!, 1953 oli teikäläisten juttu, minua ei liikuta tippaakaan yhdenkään apinan pääkallo.Ei ole kovinkaan hyvä asia yleis-sivistyksen kannalta, että te syyllistytte halpamaiseen vääristelyihin tieteen nimissä, milloin ihminen kehittyi merestä, milloin apinoista, milloin mistäkin..huhuh!.. tosi yleis-sivistävää!
Luomiskertomus on aina sama eikä se siitä muuksi muutu.
apinoista..he he he..
Onneksi en ole harhainen ate!! - Y.B
Niekirge kirjoitti:
yleis-sivistystä??!!Absurdi väite!, 1953 oli teikäläisten juttu, minua ei liikuta tippaakaan yhdenkään apinan pääkallo.Ei ole kovinkaan hyvä asia yleis-sivistyksen kannalta, että te syyllistytte halpamaiseen vääristelyihin tieteen nimissä, milloin ihminen kehittyi merestä, milloin apinoista, milloin mistäkin..huhuh!.. tosi yleis-sivistävää!
Luomiskertomus on aina sama eikä se siitä muuksi muutu.
apinoista..he he he..
Onneksi en ole harhainen ate!!"milloin ihminen kehittyi merestä, milloin apinoista, milloin mistäkin"
Yleissivistyksesi taso evoluution suhteen näyttää todella olevan surullisen huonolla tasolla :(
- Reiska
Epäilen että tämä uskisten uusi Aasia-riemu johtuu osittain kaukoputkesta. Niemenmäestä lienee kannettu korikaupalla geetä. Kun tötterön asettaa pohja ylöspäin ei näe kuin ruskeanpunaista mutta annas olla kun horaistaan tiellä oleva neste elimistöön, rupeaa pullon läpi näkymään! Siellä kuulkaa loistaa muutakin kuin Pohjanperän tähti! Siellä kurkistaa himmenneeseen kuuppaan itse ankara Käskijä jonka tekosia on ryhdyttävä tarmolla puolustamaan!
- Reiska
amiga kirjoitti:
Reiska, aina alkoholi mielessä!! *hyihyi*
No, amiga. Lo que me intereso es el
descubrimiento de la conexion verdadera entre el telescopio famoso y los cuentos locos. - Niekirge
hanskassa, tän lajin jutut opitaan alan aiantuntijain joukossa, että otas taas!!
ps. 3 viikkoo ilman tupakkia, hihihi...ja pistä vaikka savuiks..hihihi Reiska kirjoitti:
No, amiga. Lo que me intereso es el
descubrimiento de la conexion verdadera entre el telescopio famoso y los cuentos locos.sellaista yhteyttä löydät. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228