KAIKKI JOILLA ON KOKEMUSTA, VASTATKAA!

KokemuksiaLeireistä

Olen etsimässä kesälle 2016 leiripaikkaa. Muutamia paikkoja olen jo löytänyt, mikä seuraavista talleista olisi paras? Toivon, että kertoisitte kokemuksia ja leirien hyviä ja huonoja puolia :)

Ponilaakso Oy (Keuruulla)

Etelä-Vantaan ratsastuskoulu (Vantaalla)

Mikkolan ratsastuskoulu (Vilppulassa)

Vuohimäen ratsastuskoulu (Savonlinnassa)

Einolan talli (Imatralla)

Parkanon ratsastustalli (Parkanossa)

11

1356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moji

      Ei oo kokemusta noista talleista, mut käyn yhellä toisella tallilla, olin ekaa kertaa siel leirillä viime kesänä. Tosi kiva paikka! Ei näy vielä kesän leirejä, mutta näkyy nyt talven. :)
      http://leppamaen.blogspot.fi/

    • Aasi123098

      Kannataa mennä einolan tallille kävin siellä viime kesänä ja meen ens kesänä uudelleen se on paras talli maailmassa

    • Ilbb

      Jos vuonohevoset kiinnostavat yhtään niin suosittelen Aitotallia Tampereella. Viime kesänä kävin siellä esteleirillä ja paras talli missä oon tähän mennessä käynyt. :) En ollut edes koskaan vuonohevosella mennyt ennen kun tälle leirille menin ja rakastuin heti kyseiseen rotuun. :) Esteitä pääsee hyppäämään oman tason mukaan, esteleirillä tasovaatimus ristikot, mutta leirillä hypätty myös 100cm. Mahtavat puitteet ja maastot vaikkei tallilla maneesia olekkaan. Tallilla myös pieni muotoinen maastoesterata. Jos rento meiniki ja mahtava ilmapiiri sekä hevoset on toiveissa, niin Aitotalli on etsimäsi paikka. :)

    • Pihkalan ratsastus talli on hyvä kantsii käyä opetukset ja kaikki maastot esteet ynnä muuut ovat hyviä :)

    • 6-leirille

      Mikkolan ratsastuskoulu. Oli niin hyvä että menen tänäkin vuonna :)

    • Parkanoooooo

      Ei kannata mennä Parkanoon! Olin viime vuonna kaverin kanssa, ei kehittynyt yhtään. Shettiksillä ei edes ole satuloita! Opetus on todellakin ala-arvoista, ja henkilökunta vain tiuskii ja huutaa! Iltaisin/päivisin ei ollut mitään ohjelmaa, ja öisin leiriläisiä ei valvottu mitenkään. En saanut yhtään nukuttua kun porukka huusi koko yön. Itse en aio enää ikinä tuollaiseen rahojani laittaa, enkä todellakaan suosittele sinullakaan!

    • Kannattaamennäeinolaan

      Einolan talli on tosi hyvä. :) Siellä on hyvät hevoset, hyvä opetus ja muutenkin kiva paikka. Suosittelen!

    • i-i-i-i

      Parkanoon ei kannata mennä. Olin Shettisleirillä, ja pari joutui nukkumaan samassa sängyssä..
      Osa hevosista asuu samoissa karsinoissa, ja osilla ei ole omia varusteita.
      Henkilökunta epäystävällinen..
      Ei vastaa hintaa vaikka halpa onkin.
      MUTTA
      minä suosittelen kanssa Mikkolaa :)
      oppii paljon, monipuolista toimintaa. Tunneilla maastoa, ilmansatulaa,leikkitunteja, esteitä ja koulua, sekä heppoja/tunteja saa toivoa :)

    • Raatila

      Jos tykkäät maastoilla, niin suosittelen tätä http://www.raatila.fi/ratsastuskoulu/raatilan-leirit-2015/ olin viime kesänä ja nautin todella. Leirejä löytyy kaiken ikäisille ja tasoisille ja jokainen pääsee puuhaamaan taitojensa mukaan. Luvassa on mahdollisesti uittoa ja maastoesteitä

    • RakastanPonilaaksoa

      Ite ratsastan Ponilaaksossa ja musta tosi kiva paikka. Meen sinne tänä kesänä 7. leirille. Oon ollu siellä kerran leirillä ja se oli mun eka leiri.
      Leirillä tehään monipuolisesti kaikkee; hypätään, mennään koulua, maastoillaan, mennään ilman satulaa. Ruoka on hyvää ja esim. mää en tykkään puurosta niin oli kiva kun aamupalalla oli muitakin vaihtoehtoja. Leirillä oli kioski josta sai ostaa karkkia ja jätskiä. Ope on tosi kiva ja kertoo asiat selkeesti. Jos ei osaa jotain niin aina on joku auttamassa. Illalla käytiin uimassa ja saunassa. Meillä oli hoitohepat joita sai hoitaa joka ilta. Me leikittiin kaikkee ja hypittiin ilman hevosia.
      Toivottavasti en unohtanu mitää. Ja lyhennettynä kaikki: Ponilaakso on PARAS!! :)

    • mauu

      Vuohimäen ratsastuskoulussa on tosi kivat leirit, suosittelen :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1147
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1022
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      887
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe