Kurikka otti käyttöön uuden logon. Mitä mieltä olette? Minusta aika epäonnistunut? Miksi siitä tulee lähinnä mieleen Kreikka? Eikä slogan "Kurikka - kaikki lähellä" ole sen onnistuneempi. " Kaikki lähellä" - Kauhajoki ja Seinäjoki? :D
Vastaukset 9
- Jurikka
Aivan sama mielleyhtymä tuli tuosta uudesta logosta? Noista kirhaimistahan tulee heti mieleen joku Kreikan matkailumainos.
- onvai
eihän ne edes ole lähellä? terveyspalvelut on kaukana samaten isot kaupat ym...mun mielestä alle 10km palveluihin on kaikki lähellä max 15km. käsittääkseni palvelut ovat vaan huononemassa?
- jroweru
No no, mutta jotainhan sitä pitää yrittää kun kylä on kuolemassa. Vaikkapa tuollaista kosmeettista jos ei muuta keksitä. Mitähän tuokin tulee maksamaan ennen kun se on joka lomakkeen kulmaan uusittu.
- Anonyymi
Aina ku Kurikassa jotain kuolee, niin se on edistystä... :P
- Anonyymi
Minusta logo on erittäin onnistunut. Kurikka näin ulkopuolisen silmin on viihtyisä ja hyvin hoidettu kaupunki ja tosiaan lähellä kaikkea. Hyvä Kurikka.
- Anonyymi
Kurikan johtolause:
Ämmään verhasta takin foori ja kropsua evähänä... - Anonyymi
Mämmi rope olin ollu sopivampi.
- Anonyymi
Mikä vika siinä hirvilogossa oli?
- Anonyymi
hirvi on juuri hyvä vahva kuin hirvi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1282006
- 51979
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r157844Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 72690
- 67626
- 53617
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.137594Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e121560Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 52503
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 6494
- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486- 4479
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.141459