rene, jackson,heini ja suski

khotjsald

no hah hah, johan ovat jätkät sitten alkaneet kovien tyttöjen kaa pelehtimään. mitähän mahtaa Mia tykätä asiasta:D mutta oikeesti siis, tosi kiva varmaan Renen ja Jacksonin vanhempien lukee lehestä tollasta. ei onneksi liikuta mua mitenkään, saa vaan nauraa. Ja seiskas kävi kyl aika ilmi, ku tytöt /varsinki Heini) ois kertonu ihan kaiken sille haastattelijalle, mutta heti kun soitti Jacksonille niin olipa tyttö hiljanen sen jälkeen. Voi jo loppuu tuohon tuo ihme hommaillu kun tytöt puhuvat liian avoimesti asioista.

6

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh

" ei onneksi liikuta mua mitenkään, saa vaan nauraa"

Ainakin liikutti sen verran että sinun piti kirjoittaa siitä julkisella palstalla...

• uska

mitä siellä lehdessä sitten oli? en lue yleensä tollasia roskalehtiä:) mutta nyt kiinnostus heräsi.

• khmroeapw

sellasta et kummatkin parit on nähty suutelevan kiihkeästi baarissa jne. ja sit haastateltiin niitä tyttöjä, kummatkin sano melkein niinku seurustelevansa jätkien kaa ja sit et ne vaan bilettää niitten kaa. en tajuu, antaa olla mun osalta tuo juttu...:DD

• Nimetön
        khmroeapw kirjoitti:

sellasta et kummatkin parit on nähty suutelevan kiihkeästi baarissa jne. ja sit haastateltiin niitä tyttöjä, kummatkin sano melkein niinku seurustelevansa jätkien kaa ja sit et ne vaan bilettää niitten kaa. en tajuu, antaa olla mun osalta tuo juttu...:DD

sorry mut rene ja Jackson ovat molemmat vapaita ja niinku jokainen meistä tietää et juorulehtiin ei kannata uskoa.. niinku siihen esim et ne oli muka saanu potkut...

• sanddu
        Nimetön kirjoitti:

sorry mut rene ja Jackson ovat molemmat vapaita ja niinku jokainen meistä tietää et juorulehtiin ei kannata uskoa.. niinku siihen esim et ne oli muka saanu potkut...

kerrankin järkevä tulee vastaan! paitsi että jakke seurustelee ja se on oikein kunnolla paljastettu! mutta rene ei seukkaa kenenkää kaa!! ja sitä paitsi, miaa ei varmaan kiinnosta mitä rene tekee koska ne on vaa ystävii!! ja toinen juttu. että mitkä potkut mukamas oli saanu?

• sanddu
        sanddu kirjoitti:

kerrankin järkevä tulee vastaan! paitsi että jakke seurustelee ja se on oikein kunnolla paljastettu! mutta rene ei seukkaa kenenkää kaa!! ja sitä paitsi, miaa ei varmaan kiinnosta mitä rene tekee koska ne on vaa ystävii!! ja toinen juttu. että mitkä potkut mukamas oli saanu?

jakkekaan ei enää seukkaa kenenkää kas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3645
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      134
      2489
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      39
      1994
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      12
      1593
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      76
      1576
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      56
      1356
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      67
      1250
    8. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      73
      1245
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      68
      1204
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      70
      1172
    Aihe