Pakkomielle emätinorgasmista

Hajoon

Mie romahan! Oikeasti, en ole ikinä saanut emätinorgasmia tai miksi sitä sanotaan, kuuluu olevan ihan eri maata kuin klitorisorgasmi jonka kyllä saan. Mutta sen jälkeen jää usein olo että se jäi jotenkin kesken, tunnistaako tämmöistä kukaan muu? Siis että laukeaa mutta jää vielä "nälkä". Olen koittanut lantionpohjalihaksia, asentoa jos mitä - mies on sen sorttinen että tulee aika nopeaan, en tiedä miten kauan siinä pitäisi hinkata että tapahtuu. Onko kellään antaa vinkkejä tai neuvoja, tämä tosissaan painaa mieltä kun en ole mikään tyttönen edes enää ja tunnen itseni ihan puolinaiseksi tämän takia.

17

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gentlemenni

      Saattaa olla että tarviit piristystä salasuhteesta

      • gentlemenni

        gentlemen86@ hotmail . fi


      • Naineen

        Koita saada Itsetyydytyksessä ni opit miten saat.
        Sen jälkeen onnistuu miehenkin kanssa.


      • Hajoon

        Mistähän sitä alkais? Jollakin välineellä vissiin vai?


      • Naineen
        Hajoon kirjoitti:

        Mistähän sitä alkais? Jollakin välineellä vissiin vai?

        No itse käytän dildoa, ilman pattereita. Kaikki Patterivempeleet vie mulla ainakin jotenkin tuntoa pois.
        Kokeile eka niin et käytät dildoa ihan normaalisti , voit eka kokeilla toisella kädellä painaa glitorista > näin voit saada molemmat orkut, mulla ainakin tulee tosi voimakas näin.
        Usein tykkään vaan pelkästä emätinorkusta, enkä koske glitorikseen lainkaan.


    • Näin miehenä voisin kommentoida, että ns. vaikeesti tulevat naiset saavat helpommin emätinorkun klisuorkun jälkeen, koska ovat rentoutuneempia. Voihan sitä vähän auttaa dildolla tai sormilla, mutta se löytyy sieltä. Sitten kun sen hoksaat, niin osaat asettaa lantiosi sopivaan kulmaan ja ... :)

    • HarjoitusTekeeMestarin

      Pyydä miestäsi tekemään se sormilla. Esim. kaksi keskimmäistä sormea sisään kämmen ylöspäin, sitten sormet koukkuun tai niin että tekee sormilla "tukle tänne" liikettä. Tässä liikkeessä sormet stimuloi vaginan yläosasta löytyvää g-pistettä. Herkimmillään tuo tulee juuri klitorisorgasmin perään. Kuten sanoit....tuntuu että jää kesken. Tuolla konstilla (kunhan se on opittu ja osaat rentoutua ja luottaa kumppanmiisi), saat todennäkösesti rajun emätinorgasmin 10-20 sekunnissa. Orgasmiin saattaa liittyuä (ainakin myöhemmin kun todella luotat ja olet rentoutunut) paineen / pissahädän tunnettä. Älä säikähdä sitä vaan anna sen tulla....se ei ole virtsaa vaan ejakulaatio, joka voi roiskia rajustikin ja kastella lakanaa, mutta on erittäin kiihottavaa ja koet varmasti saaneesti orgasmin joka ei jäänyt kesken.

    • Kaksikymmentviis

      Täällä toinenkin kenellä sama ongelma.. Glitorisorgasmeja tarviin monta, ennenko koen että halut on tyydytetty, josko sittenkää.. Glitorisorgasminkin vaan vibran avulla. Taitaa olla toivoton tapaus :D

    • Älä romahda! Mielelläni opetan sinua. Laita viesti sitten jos kiinnostaa.

    • 2ja4

      pc-jumpalla saa ihmeitä aikaan

    • minna111

      Onkohan siitä kiinni, ettei miehesi saa tarpeeksi syvälle. Kuinka iso hänellä on? Oman mieheni 16 cm kalu saa minut kyllä hulluuden partaalle

    • Lantionpohjanlihaksien jumppaa minäkin suosittelen ja lisäks ettet ottaisi paineita, vaan olisit täysin hetken vietävänä, nauttisit kaikin aistein. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta itsekseen voit opetella ensin, kiireetöntä itsesi kanssa rakastelua :) Tsemppiä!

    • pertsa_

      Luin pari kuukautta sitten yhden naisen kertomuksen netissä, kuinka hän ei ollut koskaan elämässään saanut emätinorgasmia. Hän eli ihan ok parisuhteessa. Asia ei ollut hänelle ongelma koska hän oli aina ajatellut, että hän ei sitä isoa OOta vain jostain syystä voi kokea, se siitä. Kunnes eräänä päivänä hän teki jotain, mitä ei ollut ikinä kuvitellut tekevänsä, meni eräänä iltana vieraan miehen kanssa sänkyyn. Ja mitä tapahtuikaan: nainen alkoi saada tämän salaisuutensa kanssa emätinorgasmeja ja tämä oli yksi suuri syy siihen, että hän alkoi tapailemaan tätä uutta salaisuuttaan enemmänkin. Ja aina tuli orgasmi ilman mitään sormella hieromista. No, erohan tästä seurasi, mutta nyt naisella on uusi suhde miehen kanssa, eikä oikeista orgasmeista ole ollut enää mitään puutetta. Tämä ei ole mikään keksitty juttu ja laittaisin mielelläni tänne linkin siihen naisen kirjoitukseen, jos se olisi minulla tallella. En vain miehenä säästänyt sitä, kun meillä miehillä ei ole tuollaisia emätinorgasmi-ongelmia enkä siis osannut kuvitellakaan, että siinä olikin jokin elämää suurempi juttu luettavana. Minulla on kuitenkin kerran ollut 8 v kestänyt avoliitto naisen kanssa, joka sai orgasmin aina kuin samalla kellonlyömällä kun harrastimme seksiä, eikä siihen ikinä mitään sormia tms. tarvittu avuksi. Sen lisäksi olen elänyt myös avioliitossa naisen kanssa ja ollut lyhyemmässä suhteessa naisten kanssa, joka eivät saaneet emätinorgasmia, vaikka olisi kokeillut minkälaista akrobatiaa hyvänsä. Epäilen, että syy emätinorgasmiin ja sen puuttumiseen on siinä, että kumppani on väärä, tunneyhteys toiseen ei ole sellainen kuin sen pitäisi olla eikä varsinkaan tunneyhteys naisella omaan itseensä, ulkonäköönsä ja kehoonsa ole kaikkein paras mahdollinen. Exäni, joka sai emätinorgasmin joka kerta kuin automaattisesti, oli rento, luonnollinen eikä hän esittänyt mitään rooleja. Sen sijaan se ex-vaimoni, joka ei saanut minkäänlaisia orgasmeja, oli kuin jääkylmä Norjan pakastesei aviovuoteessa, tällainen myös muutenkin elämässämme tunnetasolla. Ihan hetki, 3 viikkoa sitten, minulla oli lyhyt juttu vanhan tutun naisen kanssa, jonka kanssa harrastimme myös seksiä. Kun kysyin häneltä vuoteessani rennossa tunnelmassa, miten hän saa parhaiten orgasmin, hän muuttui heti jännittyneeksi ja sanoi, että hänen elämänsä aikana hän on saanut orgasmin vain kerran miehen kanssa (nainen on 50-v) ja ettei hän usko saavansa niitä kenenkään kanssa. Harrastin hänen kanssaan seksiä 80-luvun lopulla ja tähän hän kertoi, että silloin hän näytteli orgasminsa kaikille, myös minulle. Hänellä oli siis negatiivinen asenne heti alkuunsa, lisäksi hän oli jotenkin epäluuloinen miehiä kohtaan, ihan, kuin kaikki miehet olisivat tehneet hänelle jotakin pahaa. En jatkanut orastavaa suhdettamme enää sekuntiakaan sen jälkeen, kun hänen tällaiset piirteet paljastuivat. Kyllä tästä kaikesta vaan tulee sellainen käsitys, että naisten estot, yritys olla jotakin muuta kun he ovat ja kyvyttömyys pitää omasta kehostaan tai pitää itseään kauniina, estävät tehokkaasti sen heidän kaipaamansa emätinorgasmin. Niin kauan, kun ongelma on näiden naisten korvien välissä, eivät he myöskään tule sitä himoitsemaansa Isoa OOta koskaan saamaankaan, se on varmaa. Ps: vaikka minulla ei tästä olekaan varmaa tietoa, niin epäilen vahvasti, että myöskään narsistiset naiset eivät kykene sitä emätinorgasmia saamaan. Mikä saa minut ajattelemaan näin? Aina, kun tapaan narsistisen naisen, niin kylmät väreet käyvät pitkin selkäpiitä, kuin pakastelohta kaadettaisiin kilokaupalla sänkyyni...

    • sipusipuli
    • KokemustaLöytyy

      En itse ole koskaan harrastanut seksiä, mutta masturboinut kyllä olen. Itse käytän siinä kurkkua, mutta voit hankkia vibraattorin. Olin aina ajatellut, etten halua itse puhkaista immenkalvoani, vaan haluan sen tapahtuvan ensimmäisellä kerrallani miehen kanssa. Seksuaaliset haluni olivat kuitenkin niin suuret, että annoin periksi ajatukselle ja aloin masturboida kurkkua käyttäen. Nykyään saan joka kerta kurkulla masturboidessani emätinorgasmin useampaankin kertaan peräkkäin. En ole tätä yhtään katunut, vaan olen oikeastaan iloinen siitä, että tutustuin kehooni tällä tavalla. Varmaan eka kertani tuleekin sitten menemään sujuvammin, kun tunnen jo kehoni valmiiksi tuoltakin osa-alueelta. Ja nyt itse asiaan:

      Eli kannattaa harjoitella emätinorgasmin saamista masturboimalla ja vasta sitten yrittää saada se seksissä. Asentona käytän itse sitä, että olen selälläni. Se onkin yksi parhaimmista asennoista saada emätinorgasmi.

      Itse aloitan aina ensin klitoriksen stimuloinnilla sormillani. Kun olen sitten kostunut tarpeeksi alapäästä, alan käyttää kurkkua. (Yleensä tässä kohtaa lopetan klitoriksen stimuloinnin, mutta jokainen tekee niin kuin haluaa). Työnnän sitä emättimessäni edestakaisin jonkin aikaa, jotta kiihotun vielä enemmän kurkun hangatessa g-pistettäni. Tämän jälkeen, kun sitten alan kokeilla emätinorgasmin saamista, alan samaan aikaan stimuloida klitoristani. Siinä vaiheessa, kun olen juuri saamassa orgasmin (klitorisorgasmin), lopetan juuri ennen laukeamista klitoriksen stimuloinnin ja alan vielä nopeammin työntää kurkkua edestakaisin emättimessäni. Eli tavallaan kun olen juuri saamassa klitorisorgasmin klitoristani stimuloimalla, lopetankin sen ja orgasmi tavallaan jatkuu emättimessä, sillä kurkku hankaa g-pistettä, jolloin saan emätinorgasmin. Itselläni ainakin emätinorgasmi kestää pidempään, kuin klitorisorgasmi ja omalla tavallaan se tuntuukin paremmalta, kuin klitorisorgasmi.

      Pidän myös siitä tunteesta, kun heti emätinorgasmin jälkeen alan painella klitorista, niin se on hieman hellänä, jolloin emättimeni alkaa supistella. Se tuntuu kivalta, sillä sen tuntee hyvin, kun kurkku on vielä sisälläni. Jos itseni tekee mieli saada vielä toinenkin emätinorgasmi, niin pidän hetken tauon, jolloin klitoris saa hieman "levätä", vaikka klitorisorgasmia en tarkoituksella saanutkaan. Klitoris ei kylläkään ole niin herkkä, kuin se olisi klitorisorgasmin jälkeen, joten tauon ei tarvitse olla yhtä pitkä. Emätinorgasmin jälkeen ensimmäiset edestakaiset kurkun työnnöt emättimessä tuntuvat taivaallisilta, paljon tuntoherkemmiltä kuin ennen emätinorgasmia.

      Tätä täytyy kylläkin harjoitella, sillä en itsekään ensimmäisillä kerroillani päässyt lähellekään emätinorgasmia, mutta nykyään se on todella helppoa. Yksi haasteellisimmista asioista itselleni oli ainakin se, kun piti lopettaa klitoriksen stimulointi, vaikka oli juuri saamassa klitorisorgasmin. (Ja kukapa niin haluaisi tehdä!) Täytyy myös muistaa, että kaikki naiset eivät välttämättä koskaan edes saa emätinorgasmia. Kun sitten tätä yrittää seksissä, niin kannattaa opastaa miestä ja kertoa mistä tykkää ja missä kohdassa pitäisi tehdä mitäkin.

      Toivottavasti tästä olisi jotakin apua:)

    • Ole onnellinen että pärställisi joku edes viitsii nussia sinua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe